سکستراپی » مقالات سکستراپی » چند اشتباه زنان در رابطه جنسی

چند اشتباه زنان در رابطه جنسی

تاثیر اشتباهات زنان در رابطه جنسی

ما امروز قصد داریم در کلینیک سکستراپی دکتر نجات درباره چند اشتباه زنان در رابطه جنسی با شما صحبت کنیم.

چطور رابطه بهتری داشته باشیم؟

آنچه که زوج های جوان در رابطه زناشویی خود نسبت به آن بی اطلاع هستند رفتار و حرکاتی است که در زمان برقراری رابطه جنسی از خود نشان می دهند که باعث دلسرد شدن همسرشان از انجام رابطه با آن ها می شود.

زوج های بسیاری برای مشاوره و سکستراپی به ما مراجعه کرده اند و مشکلات زناشویی خود را عنوان کرده اند تا به کمک همدیگر بتوانیم راه حل های مناسبی را به آنها ارائه دهیم تا زندگی زناشویی آن ها از هم پاشیده نشود.

خانمها و آقایون هر یک اشتباهاتی را در رابطه جنسی خود انجام می دهند که باعث میشوند نه خودشان از رابطه ای که برقرار کرده اند لذت ببرند و نه شریک جنسی آن ها.

شاید خیلی از خانم ها بر این عقیده باشند که در رابطه جنسی برای همسرخود از چیزی کم نزاشته اند. اما موضوع کم گذاشتن یا کم نزاشتن نیست. موضوع اشتباهاتی است که شاید ندانسته آن ها را مرتکب می شود.

اشتباهات زنان در زابطه جنسی
اشتباهات رابطه جنسی

متاسفانه زوج های بسیاری هستند که در زندگی واقعی خود زمانیکه رابطه جنسی برقرار می کنند با چالش های متعددی مواجه می باشند که از تصور آن ها فراتر بوده است. در زندگی واقعی، رابطه جنسی می تواند خسته کننده و حتی نا امید کننده باشد بنابراین بهتر است که شما بین انتظارات خود و واقعیت های زندگی تفاوت هایی را در نظر داشته باشید.

 اشتباه زنان در رابطه جنسی

اشتباهاتی که ممکن است هر زنی در رابطه جنسی با همسر خود مرتکب آن ها شود و نداند که کاری که انجام داده است شاید باعث دلسر شدن همسرش از رابطه با او می شود به شرح زیر است.

  • حرکات نادرست
  • آرایش زیاد
  • زمانبندی برای رابطه جنسی
  • خاموش کردن چراغ ها
  • چنگ اندازی در حین رابطه جنسی
  • تظاهر به ارگاسم

حرکات نادرست

شاید در خیلی از سریال ها و فیلم هایی که دیده اید لباس های بدن نما باعث تحریک مردان برای آغاز رابطه جنسی باشد اما در زندگی واقعی این چنین نیست. باید بگوییم که مردها اصلا توسط زن هایی که زمان زیادی را صرف انتخاب و پوشیدن لباس های شهوت انگیز می کنند تحریک نخواهند شد. بنابراین این اشتباه را هرگز برای تحریک کردن همسرتان انجام ندهید

آرایش زیاد

با آرایش کردن چه چیزی را میخواهید به همسرتان ثابت کنید؟ اینکه شما از همکار خانمی که باهمسرتان در یک محیط کاری می باشد و هر روز آرایش های رنگار نگ می کند چیزی کم ندارید؟ متاسفانه این موضوع هم یکی دیگر از چند اشتباه زنان در رابطه جنسی می باشد.
اشکال اکثر خانم ها این است که فکر می کنند همسرشان آرایش زیاد دوست دارند و چشمشان دنبال زن هایی است که آرایش دارند. در صورتیکه مردها شیفته زن های موقر و پاکیزه هستند. مردها طبیعی پسند هستند و دوست دارند که همسرشان با همان چهره بدون آرایش یا آرایش کم کاری کند که برای رابطه جنسی او را تحریک کند.

آرایش زیاد یکی از اشتباهات زنان در رابطه جنسی
تاثیر آرایش زنان بر رابطه جنسی

زمان بندی برای رابطه جنسی

با دادن پیام های عاشقانه و پیام هایی شهوت ناک کاری خواهید کرد که همسرتان برای برقرار رابطه جنسی بیشتر تحریک شود اما اینکه بخواهید برای عشق بازی برای او زمان مشخص کنید و فشار زیادی را روی او اعمال کنید او را از انجام رابطه منصرف خواهید کرد.

پس به جای مشخص کردن زمان برای معاقشه با همسرتان، سعی کنید از متن هایی همچون “دنبال فرصت مناسبی برای با تو بودن هستم” استفاده کنید. درست است که داشتن یک رابطه لذت بخش نیاز به زمان دارد اما شما سعی کنید که زمان دقیق را مخفی نگه دارید.

خاموش کردن چراغ ها

شاید خیلی از شما خانم ها ندانید که مردها موجوداتی بصری هستند و دلشان میخواهد که در زمان برقراری رابطه جنسی ببینند. بنابراین اصرار کردن روی این موضوع که چراغ ها خاموش باشند و یا در محیطی تاریک بخواهید با همسرتان رابطه داشته باشید را از سرتان بیرون کنید. شما می توانید برای اینکه همسرتان از این موضوع ناراحت نشود چراغی با نور کم را همیشه در اتاق خود داشته باشید.

اشتباهات زنان در رابطه جنسی
تظاهر در به ارگاسم رسیدن

چنگ اندازی در حین رابطه جنسی

باز هم یادآوی میکنیم آنچه که شما در فیلم ها و سریال ها درباره رابطه جنسی مشاهده می کنید فقط فیلم است و در زندگی واقعی اتفاق نمی افتد. شاید چنگ انداختن در فیلم باعث تحریک پذیری بیشتر شود اما در واقعیت اینگونه نیست.

به قول دکتر پیر شوارتز که میگوید: شهوت یک لحظه بخصوص می تواند سبب شود تا شریک جنسی تان را محکم در آغوش گرفته و بخواهید به عمق جان وی رخنه کنید؛ اما مراقب باشید که پوست وی را پاره نکنید.

چه کاری است که بخواهید با چنگ زدن به جان همسرتان احساس خود را بیان کنید به جای این کار نوک انگشتانتان را فشار دهید و بدن او را لمس کنید.

تظاهر به ارگاسم

نکته مهمی که باید در باره خانم ها به آن اشاره داشته باشیم این است که در رابطه جنسی رسیدن به اوج لذت جنسی برای آن ها کار آسانی نیست. به طور میانگین مدت زمانیکه طول میکشد تا خانم ها به ارگاسم برسند 20 دقیقه می باشد.

این اشتباه بزرگ، بسیاری از زن هاست که برای اینکه به همسرشان ثابت کنند که در رابطه به نقطه ارضاء رسیده اند و ارضاء شده اند تظاهر خواهند کرد. این کار شما نه تنها برای خودتان می تواند مشکلاتی را به همراه داشته باشد بلکه اگر شریک جنسی شما متوجه این موضوع شود که به او دروغ گفته اید به خودش شک خواهد کرد.

پس اگر در رابطه جنسی ارضاء نشدید هرگز برای همسرتان فیلم بازی نکنید و تظاهر به این موضوع نکنید که به ارگاسم رسیده اید.

انجام حرکات نادرست در رابطه جنسی

سایر اشتباهات خانم ها در رابطه جنسی

علاوه بر آنچه که در مطالب بالا تحت عنوان اشتباهاتی که خانم ها در رابطه جنسی خود انجام می دهند صحبت کردیم حال می خواهیم اشاره کوچکی هم داشته باشیم به سایر موارد و اشتباهات خانم ها که در اغلب موارد نادیده گرفته می شوند. شاید این اشتباهات عمدی نباشد اما ناخواسته میتوانند بر رابطه زناشویی شما تاثیرات منفی بسیاری بگذارند.

  1. منتظر ماندن شوهرتان برای  اینکه شروع  کننده رابطه جنسی باشد
  2. نادیده گرفتن اینکه مردها موجوداتی بصری می باشند
  3. ایده های غیر واقعی درباره کارکرد بدنتان و استفاده کردن از آن ایده ها
  4. تمرکز زیاد بر روی سایز آلت تناسلی همسرتان
  5. زیاد فکر کردن
جمع بندی

چند اشتباه زنان در رابطه جنسی که در مطالب بالا به آن ها اشاره کرده ایم در اغلب موارد منجر به بی میلی همسر به رابطه جنسی می شود را برایتان عنوان کردیم. متاسفانه برخی از خانم ها فکر می کنند که با نقش بازی کردن می توانند مردان را شیفته خود کنند بنابراین تظاهر به حرکات و کارهایی در رابطه جنسی می کنند که نه تنها باعث شیفتگی مردها نخواهد شد بلکه مردها را به این یقین می رسند که با یک کودک طرف هستند.

فراموش نکنید که هیچ چیزی به اندازه به تعجیل انداختن معاشقه در امر جنسی شما را بی قید جلو نخواهد برد بنابراین برای دوام زندگی زناشویتان هرگز چند اشتباهی که در مطالب بالا به آنها اشاره کردیم را فراموش نکنید و به خاطر داشته باشید صمیمت بیش از اندازه شما هم همسرتان را به این باور می رساند که شما تنها یک شب پیش او خواهید بود پس با یک بوسه شب بخیر کاری کنید که او بیشتر خواهان شما شود.

[faq title=”سوالات مربوط به چند اشتباه زنان در رابطه جنسی” open1st=”1″ openAll=”0″][faq_item title=”چرا برخی خانم ها در حین رابطه جنسی ارضاء نمی شوند؟” number=”1″]قبل از هر چیزی باید بگوییم که شما مشکل خاصی ندارید. اغلب خانم ها به تنهایی با رابطه واژینال به ارگاسم نمی رسند و برای اینکه بتوان آن ها را به ارگاسم رساند باید از تحریک پذیری های بیشتری استفاده کرد. شریک جنسی این خانم ها میتواند از تحریک پذیری مستقیم کلیتوریس که بخشی از اندام خانم ها می باشد استفاده کنند.اما اگر باز هم با این نحوه تحریک پذیری به ارگاسم نرسیدید می تواند علت آن مسائلی همچون دیابت، بیماری های قلبی عروقی و یا افسردگی، استفاده از برخی داروها ضد افسردگی، تصور بد از ظاهر خود، مشکلات در رابطه جنسی، تغییرات هورمونی و یا حتی استرس باشد. تمام این موارد می تواند در به ارگاسم رسیدن و نرسیدن شما تاثیر گذار باشند.[/faq_item][faq_item title=”چه زمانی میل جنسی دوباره بر میگردد؟” number=”2″]باید بگوییم که کاهش میل جنسی یک مسئله پیچیده ای است. در بیشتر موارد برای خانم ها و آقایون تمایل به رابطه جنسی مانند سال های جوانی آن ها نیست. شما در دوران جوانی بدون شک دغدغه و مسئولیت های کمتری دارید و شروع یک رابطه جدید برایتان هیجان انگیز خواهد بود.بنابراین اگر در شرایطی به سر می برید که احساس می کنید که تمایلات جنسی شما کاهش پیدا کرده است باید بگوییم که جای نگرانی وجود نداردنوازش‌های غیرجنسی، ماساژ دادن شانه‌ها و کمر هم می‌تواند حس خوبی به شما بدهد و همین اندک حس خوب لذت در بدن گاهی می‌تواند میل جنسی را در ذهن روشن کند. سیکل واکنش جنسی اینگونه که تصور می‌کنید سر راست و مشخص شده نیست. برانگیختگی می‌تواند به ارگاسم هم برسد اما لازم نیست حتما اول خود میل جنسی را حس کنید[/faq_item][faq_item title=”شستن واژن بعد از برقراری رابطه جنسی لازم است؟” number=”3″]برای اینکه بتوانید از انتقال عفونت های ادرای جلوگیری کنید بعد از هر رابطه جنسی حتما واژن را با صابون یا ژل مخصوص شستشو داده و ضد عفونی کنید.[/faq_item][/faq]

چه امتیازی می دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 10 =