سکستراپی » دوره های آموزشی کارگاه تربیت جنسی درمانگران

معرفی دوره کارگاه تربیت جنسی درمانگران

این دوره مربوط به درمانگرانی هست که تمایل به افزایش سطح علمی و عملی خود در حیطه سکستراپی دارند. تا بتوانند در تشخیص و درمان مراجعین با اختلالات جنسی مهارت کسب کنند.

اولین مرحله وارد شدن به قسمت ثبت نام کارگاهها و انتخاب دوره و دانلود مدارک و هزینه واریزی است. مرحله بعد ارسال مدارک به شماره واتس اپ ادمین با شماره 09199851447

مراحل ثبت نام در دوره کارگاه تربیت جنسی درمانگران

دانلود مدارک
1
شماره کارت دکتر نجات
2
واتس آپ دکتر نجات
3
می دانید که یکی از مهم ترین وظایف خانواده ها این است که بتوانند هر آنچه برای دوام زندگی مشترک نیاز است را فرا بگیرند. ما میخواهیم با برگزاری دوره کارگاه تربیت جنسی درمانگران یک سری کارهای اولیه و اصولی را به شما آموزش دهیم. با در نظر گرفتن این مسئله که هر روزه با تغییرات زیادی در جنبه های مختلف روبرو هستیم و تاثیر آنها بر زندگی زناشویی کم نمی باشد پرداختن به این مسئله بسیار اهمیت دارد. چرا که کسب اطلاعات لازم در این مورد می تواند به دوام زندگی شما کمک کند.

آموزش تربیت جنسی درمانگران

ما طیف وسیعی از گزینه های آموزشی را از جمله روابط جامع معتبر و دوره آموزش جنسی برای شما در نظر گرفته ایم که از مهم ترین موارد دوام زندگی مشترک می باشد و زوج های بسیاری با مراجعه به کلینیک ما که در زمینه سکستراپی فعالیت دارد در این زمینه سوالات بسیاری پرسیده اند. بسیاری از دانشجویان عزیز نمی دانند که می خواهند در کدام دوره شرکت داشته باشند و کدام یک از دوره های آموزشی برای آن ها مناسب می باشد ما با برگزری این دوره ها می خواهیم به مواردی که برای زوج های جوان و زندگی مشترک آن ها لازم و ضروری می باشد بپردازیم.

هزینه دوره های آموزشی

برای اینکه بتوانید در دوره های آموزشی کارگاه تربیت جنسی درمانگران دکتر مهری نجات شرکت کنید و از هرینه واریز مطلع شوید باید بدانید که اولین مرحله پرداخت بدین صورت است که باید مبلغ 10.000.000 ریال معادل یک میلیون تومان را به شماره کارت 6104337526720444 بانک ملت به نام خانم دکترمهری نجات واریز کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09373319900 تماس گرفته و پیام دهید