سکستراپی » مقالات سکستراپی » بالا بودن میزان تمایلات جنسی مردان در صبح

بالا بودن میزان تمایلات جنسی مردان در صبح

دلایل بالا بودن میزان تمایلات جنسی مردان در صبح

برخی از زوج های جوانی که به کلینیک سکستراپی مراجعه می کنند سوالی که برایشان مطرح شده است و به دنبال جواب آن هستند این است که چرا تمایلات جنسی همسرشان صبح ها زیاد است؟

ما به شما دوستان عزیز خواهیم گفت که چه زمانی تمایلات جنسی مردان زیاد است و دلیل بالا بودن میزان تمایلات جنسی مردان در صبح را برایتان عنوان خواهیم کرد.

افزایش تمایلات جنسی در صبح
علت نعوض صبحگاهی مردان

بالا بودن میزان تمایلات جنسی مردان در صبح

تمایلات جنسی مردها در ساعت های مختلف روز متفاوت می باشد. مثلا برخی از مردا ها هستند شب هنگام که همسر آن ها در حال و هوای عشق است شوهرش دراز کشیده و تمایلی به رابطه جنسی با همسرش ندارد. دلیل تمام این رفتارها به هورمون های شما و همسرتان مربوط می شود. به همین خاطر است که ساعت های جنسی هماهنگی با هم ندارید.

حال می خواهیم به این مسئله بپردازیم که ساعت های میل جنسی آقایان در روز چه ساعت هایی است؟

میل جنسی مردان در ساعت 5 صبح

شاید برایتان جالب باشد که چرا همسر شما در ساعت 5 صبح تمایلات جنسی زیادی دارد. این ساعت از روز که بیشتر مردها یا خواب هستند یا در حال آماده شدن برای رفتن به سر کار هستند.

خب باید بگوییم مردها صبح قبل از اینکه چشم هایشان را باز کنند میزان توستسترون آن ها دراوج خود به سر می برد یعنی چیزی بین 20 تا 25 درصد بیشتر از سایر زمان ها در طی روز، دلیل آن هم این است که در این تایم از روز غده هیپوفیز در مغز آن ها مسئول تولید کردن هورمون های جنسی مردانه می باشد که در شب فعال شده اند و در حال افزایش هستند. در این زمان از روز خانم ها هم در حال تولید هورمون های تستوسترون هستند اما میزان آنها کمتراز هورمونی است که در بدن آقایون تولید می شود این یکی از دلایل بالا بودن میزان تمایلات جنسی مردان در صبح می باشد.

میل جنسی مردان در ساعت 6 صبح

باید بگوییم که مناسب بودن بستر خواب برای مردها نیز می تواند دلیل افزایش میل جنسی آن ها در صبح باشد. وقتی که بستر مناسبی را برای خواب همسر خود فراهم آورید او توانسته است یک خواب راحت و به دور از هر استرسی را داشته باشد و طبق تحقیقات موجود زمانی که مردها بیشتر بخوابند و خوابی عمیق و طولانی داشته باشند سطح تستوسترون آن ها نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

علت داشتن رابطه جنسی اول صبح
رابطه جنسی اول صبح

میل جنسی مردان در ساعت 8 صبح

ساعت 8 صبح نرمال ترین ساعت برای شروع یک روز کاری می باشد. در این ساعت از روز هم زن و هم مرد در حال آماده شدن برای رفتن به محل کار خود و شروع یک روز کاری جدید هستند. در این تایم از روز سطح هورمون های استرس کورتیزول بالا رفته و به آن ها در بیدار شدن و کاهش پیدا کردن هورمون جنسی کمک می کند.

سایت ویکی روان در یکی از مقالات خود عنوان کرده است که اگر بدن در واکنش به اتفاقات استرس زا در طول روز این هورمون را بیشتر تولید کند باعث کاهش تمایلات جنسی در زن و مرد می شود.

اما در ساعت 9 صبح که دیگر کار روزانه آغاز شده است سیستم بدنی مردها به طور مدام در حال تولید هورمون تستوسترون در بیضه ها می باشد. ناگفته نماند که هورمون ها برای تحریک رشد عضلات و تولید اسپرم مورد نیاز می باشند.

میل جنسی مردان در ظهر

با دلایل بالا بودن میزان تمایلات جنسی مردان در صبح تا حدودی آشنا شدید اما باید بدانید این تمایلات جنسی در ساعات ظهر نیز متفاوت می باشد.

مثلا در ساعت 12 که اوایل ظهر است اگر آقایون توسط جنس مخالف جذب شوند باعث خواهد شد که سیستم عصبی آن ها وارد عمل شود و با دیدن آن شخص انتقال دهنده های عصبی مغزی اندورفین را آزاد خواهند کرد. آزاد شدن این اندورفین باعث جریان خون در اندام های تناسلی خواهد شد البته برای افزایش هورمون های جنسی زمان بیشتری لازم است.

تمایلات جنسی مردان بعدازظهرها

با نزدیک شدن به ساعت های میانی روز میزان تولید تستوسترون در مردها کاهش پیدا می کند در صورتیکه در خانم ها در حال افزایش است. اگرچه که این مسئله به کندی انجام می شود اما با انجام دادن حرکت های ورزشی بعد از ساعت کاری میزان میل جنسی در زن و مرد افزایش پیدا خواهد کرد.

دلایل افزایش تمایلات جنسی مردان در صبح
افزایش تمایلات جنسی مردان در صبح

تمایلات جنسی در شب

دیگر روز به پایان رسیده است و زمان استراحت است. همانطور که گفتیم تستوسترون در آقابون کاهش پیدا کرده و تمایلان جنسی آن ها کم شده است در صورتیکه خانم ها خود را برای یک رابطه سالم با همسرشان آماده کرده اند.

باید بگوییم که برای آغاز یک رابطه جنسی آنچه زن ها نیاز دارند تنها یک دلیل است و آنچه مردها نیاز دارد تنها یک مکان. یعنی هر چه میزان تستوسترون در مردها پایین باشد باز هم نسبت به زنان تستوسترون بالایی دارند.

جمع بندی

با توجه به آنچه که در این مقاله درباره دلیل بالا بودن میزان تمایلات جنسی مردان در صبح با شما صحبت کردیم به این مسئله پرداختیم که هر چه این تمایلات در روز بیشتر باشد در شب هم می تواند زیاد باشد تنها کافی است شما زمانیکه که همسرتان نیاز دارد تا با او وارد رابطه جنسی شوید را به خوبی شناخته و سعی کنید در آن تایم از روز نیاز همسرتان را برآورده سازید. اینگونه هم به دوام زندگی زناشویی خود کمک کرده اید و هم با شناخت نیازهای جنسی همسرتان خیلی بهتر توانسته اید برای یک رابطه جنسی سالم آماده شوید

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =