سکستراپی » مقالات سکستراپی » چند دلیل سرد مزاجی در خانمها

چند دلیل سرد مزاجی در خانمها

سرد مزاجی در خانمها

اگر خاطراتان باشد در مقاله قبلی برایتان عنوان کرده بودیم که سرد مزاجی در خانم ها چگونه رخ میدهد و این مسئله چه تاثیراتی می تواند روی رابطه جنسی و زندگی زناشویی داشته باشد.

امروز میخواهیم به چند دلیل سرد مزاجی در خانمها اشاره داشته باشیم. کاهش میل جنسی از مشکلات شایعی است که هم زنان  هم مردان به آن دچار می شوند.

دلایل سرد مزاجی خانمها
بی میلی جنسی

دلایل سرد مزاجی خانمها

  • مشکلات جنسی
  • کاهش میل جنسی به علت بیماری
  • کاهش میل جنسی به خاطر دیابت
  • سردمزاجی به خاطر افسردگی
  • سرد مزاجی ناشی از بیماری ام اس
  • سردمزاجی به علت کیست تخمدان
  • سردمزاجی به علت یائسگی

[faq title=”سوالات شما” open1st=”1″ openAll=”0″][faq_item title=”علت سردمزاجی در زوج ها محصوصا خانمها چه چیز می تواند باشد؟” number=”1″]

سردمزاجی دلایل مختلفی دارد که که در هر فرد فرق دارد اما از رایج ترین دلایل سرد مزاجی در خانمها می توان به مشکلات جنسی، یائسگی،کیست تخمدان، بیماری هایی همچون دیابت و … باشد

[/faq_item][faq_item title=”سرد مزاجی خانم ها می تواند از اختلالات جنسی باشد؟” number=”2″]

سردمزاجی در خانم ها شاید یکی از مشکلات اختلال جنسی باشد و با گذر زمان و نادیده گرفتن این مسئله مشکلات جدی تری را در رابطه زناشویی برای آن ها به وجود آورد

[/faq_item][faq_item title=”درمن سردمزاجی چگونه انجام می شود؟” number=”3″]

 درمان سرد نیاز دارد که ریشه آن را پیدا کرده و یا با مراجعه به یک متخصص سکستراپ و بیان مشکلاتی که با آن ها مواجه هستید علت را یافته و برای درمان سرد مزاجی خود آنچه که مشاوره و متخصص سکستراپ به شما می گویند را انجام دهید.

[/faq_item][/faq]

نشنه های سرد مزاجی در خانمها
سردمزاجی در خانمها

مشکلات جنسی

اولین دلیل از جمله مواردی که باعث سرد مزاجی در خانم ها می شود مشکلات جنسی است. برخی از مشکلات جنسی که همسرشما دچار آن می باشد مانند: زودانزالی و مشکلات نعوظ از مواردی هستند که می توانند موجب سرد مزاجی خانم ها شود.

این مشکلات نه تنها باعث می شود که آقایون در رابطه جنسی ناتوان شوند بلکه باعث می شود که آنها نتوانند کاری را انجام دهند تا همسرشان در رابطه جنسی به ارگاسم برسند و یا اینکه درد زیای را در حین رابطه تحمل کنند. این موارد به مرور زمان باعث می شود که خانم ها در رابطه جنسی بی میل شده و تمایل کمتری را برای انجام و برقراری رابطه با همسر خود داشته باشند.

کاهش میل جنسی به علت بیماری

مبتلا بودن به برخی از بیماری ها در خانم ها مانند سرطان، فشار خون بالا، بیماری های قبلی و عروقی و بیماری های عصبی منجر به سر مزاجی در خانم ها می شوند.

کاهش میلی جنسی به خاطر دیابت

یکی دیگر از چند دلیل سرد مزاجی د رخانمها بیماری دیابت می باشد. این بیماری با مشکلاتی همچون بیماری های عروقی و آسیب های عصبی همراه می باشد و میتواند مشکلات جنسی همچون سردمزاجی را برای خانم ها به وجود آورد

سرد مزاجی در خانم ها بیشتر است یا آقایون
کاهش میل جنسی به خاطر دیابت

سردمزاجی به خاطر افسردگی

استفاده از داروهایی که برای افسردگی استفاده می شوند موجب می شود که میزان میل جنسی در خانم ها کاهش پیدا کرده و تمایلات جنسی آن ها را تحت تاثیر قرار دهد و با گذشت زمان موجبات سردمزاجی را در خانم ها به وجود می آورد.

عدم تعادل در مواد شیمایی مغز، هورمون‌ها و ناقل‌های عصبی ناشی از افسردگی می‌تواند میل جنسی را در زنان تحت تاثیر قرار داده و  به دنبال آن برخی داروهای ضد افسردگی نیز خود موجب کاهش میل جنسی و توانایی زنان برای رسیدن به ارگاسم می‌شود.

سرد مزاجی ناشی از بیماری ام اس

بیماری ام اس باعث از بین رفتن سیستم عصبی مرکزی میشود و نارضایتی از رابطه جنسی و بی میلی به رابطه را در خانم ها به وجود می آورد.

یکی از دلایل سردمزاجی خانم ها افسردگی است
افسردگی

سردمزاجی به علت کیست تخمدان

بیماری کیست تخمدان از جمله بیماری هایی است که اغلب خانم ها به آن دچار می باشند. این بیماری می تواندمشکلاتی را برای خانم ها به همراه داشته باشد. کیست تخمدان دارای نشانه های مختلف می باشد که رابطه جنسی دردناک یکی از آن نشانه ها می باشد. این مسئله موجب عدم تمایل به رابطه جنسی در خانم ها می شود. از دیگر نشانه های کیست تخمدان بیماری هایی همچون: التهاب لگن و یا سرطان لگن می باشد.

سرد مزاجی علت یائسگی

زمانیکه خانم ها به دوره یائسگی خود نزدیک میشوند و یا در دوران یائسگی خود به سر می برند میل کمتری به برقراری رابطه جنسی از خود نشان می دهند. تغییرات هورمونی در این دوره باعث اثر گذاری در میل جنسی آن ها می شود.

زمانیکه هورمون استروژن در بدن کاهش پیدا کند باعث خشک شدن واژن در خانم ها می شود و نتیجه آن داشتن رابطه دردناک است همچنین هورمون تستوسترون که در میل جنسی مردان و زنان نقش موثری دارد با کاهش فعالیت تخمدان‌ها کمتر شده و در نتیجه موجب کاهش میل جنسی و سرد مزاجی در خانمها می شود.

راههای تشخیص سرد مزاجی خانمها
سرد مزاجی به علت کیست تخمدان
جمع بندی

چند دلیل سرد مزاجی در خانمها را که از مهم ترین دلایل این موضوع می باشد را برایتان عنوان کرده ایم. با مشاهده هر نشانه ای که احساس کردید می تواند از نشانه های سرد مزاجی درشما باشد نیاز است که به متخصص سکستراپ مراجعه کنید تا با معاینه و بررسی های دقیقی که روی شما انجام می دهد بتواند علت این سرد مزاجی را به درستی تشخیص دهد و راه درمان شما را به درستی آغاز کند

مطالب مرتبط را در ادامه مشاهده کنید

 

 

سرد مزاجی در خانمها

 

دلایل بی میلی جنسی

 

مهم ترین مشکلات جنسی در زندگی زناشویی

چه امتیازی می دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 2 =