سکستراپی » مقالات سکستراپی » تاثیر حمام رفتن بر رابطه جنسی

تاثیر حمام رفتن بر رابطه جنسی

حمام طولانی مدت بعد ازرابطه جنسی خوب است یا حمام کوتاه مدت

شاید خیلی از شما عزیزان ندانید که استحمام کردن یکی از موارد مهم و با اهمیت در رابطه جنسی می باشد. در حقیقت حمام رفتن یکی از واجبات رابطه جنسی می باشد. اما می خواهیم بدانیم که تاثیر حمام رفتن بر رابطه جنسی چقدر است؟! و بهترین زمان دوش گرفتن بعد از رابطه جنسی چه زمانی است؟

فایده دوش گرفتن بعد از رابطه جنسی

حمام کردن بعد از تخلیه و استفراغ مواد دفعی ناشی از فعالیت‌های جنسی می‌تواند باعث شود که مجدد بخارات و سموم در بدن جریان پیدا کرده و مانع از بروز اختلالات عروقی، عصبی و عضلانی در شما شود.

اما نادیده گرفتن این مسئله می تواند برای ارگان های اصلی بدن همچون مغز، قلب، کید، کلیه و… بسیار خطرناک باشد. پس فراموش نکنید که بعد از رابطه جنسی حتما استحمام کنید تا آنچه که برای سیستم ایمنی بدن شما مضر و خطرناک می باشد به طور کامل از بدن خارج شود.

حمام کردن پس از رابطه جنسی مانع از بارداری می‌شود؟

برخی از زوج هایی که به کلینیک سکستراپی دکتر نجات مراجعه کرده اند از مشاوران سکستراپی ما این سوال را پرسیده اند که آیا دوش و حمام کردن بعد از برقراری رابطه جنسی می تواند بر باردار شدن یا نشدن آن ها تاثیری داشته باشد و مانع از بارداری آن ها شود؟

خب، باید بگوییم که متاسفانه برخی بر این عقیده و باور می باشند که استحمام بعد از رابطه جنسی از باردار شدن زوجین جلوگیری می کند. در صورتیکه اصلا اینگونه نیست.

همیشه شما زمان این را ندارید که بلافاصله بعد از رابطه ای که برقرار کرده اید دوش بگیرد.

اگر هم بتوانید بلافاصله بعد از رابطه اقدام به استحمام کنید از نظر پزشکی این روش تضمنی بر این نمی باشد که شما در همان رابطه توانسته باشید اسپرم های باردار کننده را دریافت کرده باشید.

استحمام بعد از رابطه جنسی
کارهایی که برای بهبود سلامت بعد از رابطه جنسی باید انجام دهید

اهمیت دوش گرفتن بعد از رابطه جنسی

گفتیم که یکی از کارهایی که بعد از رابطه جنسی حتما نیاز است که آن را انجام دهید استحمام می باشد. حال میخواهیم بگوییم که تاثیر حمام رفتن بر رابطه جنسی چه چیز می باشد.

بدون شک زمانیکه احساس کسالت و خسته ای شدید کرده اید با خودتان گفته اید که با یک دوش گرفتن ساده می توانید تمام خستگی طول روز را از بدن خارج کنید و مجدد سرحال شوید. دقیقا درست فکر کرده اید.

دوش گرفتن باعث می شود که بدن ریلکس شده و تمام خستگی های روزمره از بدن شما خارج شود.

خب درباره رابطه جنسی هم همینگونه است. زمانیکه شما بعد از رابطه جنسی استحمام کنید تمام آنچه که در بدن موجب ایجاد عفونت و خستگی در شما می شود خارج خواهد شد.

استحمام بعد از رابطه جنسی از مهم ترین کارهایی است که بعد از داشتن یک رابطه باید انجام دهید.

زیرا همانطور که قبل تر هم اشاره کردیم با دوش گرفتن، موادی که باعث ایجاد سموم در بدن به خاطر رابطه جنسی می شوند خارج شده و خطری سیستم های ایمنی بدن شما را تهدید نخواهند کرد.

حمام رفتن به شما احساس خوبی می دهد شما با این کار علاوه بر تمیز کردن دستگاه آلت تناسلی خود باعث آبرسانی پوست خود نیز خواهید شد.

ما پیشنهاد می کنیم که بعد از رابطه جنسی وان حمام را پُر از آب کرده و در آن مقداری روغن نارگیل یا روغن بچه اضافه کنید و برای مدت زمان 10 تا 15 دقیقه در آن بخوابید. این کار به تسکین اندام های ملتهب شده در رابطه جنسی کمک خواهد کرد.

تاثیر استحمام بعد رابطه جنسی
استحمام بعد رابطه جنسی

بهترین زمان دوش گرفتن بعد از رابطه جنسی

بهترین زمانیکه که میتوانید برای دوش گرفتن خود بعد از رابطه جنسی در نظر بگیرید صبح زود می باشد.

قبل از اینکه برای رفتن به محل کار خود حاضر شوید و از خانه بیرون بزنید ابتدا دوش گرفته تا سرحال شوید سپس از خانه خارج شوید.

حمام کردن بعد از رابطه جنسی تمام سموم موجود در بدن را خارج خواهد کرد و مانع از اختلالات مختلف همچون اختلالات عصبی و عروقی در شما می شود.

حمام کردن طولانی بعد از رابطه جنسی

گفتیم که حمام کردن از واجبات بعد از رابطه جنسی می باشد. برخی از زوج ها دوست دارند که بعد از رابطه جنسی خود یک حمام طولانی مدت داشته باشند. خب فرق بین حمام کوتاه مدت با طولانی مدت در رابطه جنسی چیست؟!

حتما با خودتان میگویید که حمام کردن دیگر طولانی مدت و کوتاه مدت ندارد که.

ما به شما خواهیم گفت که تاثیر حمام رفتن بر رابطه جنسی اگر کوتاه مدت باشد چگونه است و اگر حمام طولانی مدت داشته باشید چه تاثیری دارد.

  • حمام کردن طولانی مدت از اهمیت بالایی در رابطه جنسی برخوردار می باشد.
  • حمام کردن یکی از عوامل اصلی برای حفظ بهداشت فردی و از بین رفتن آلودگی های بدن می باشد که برخی زیاد به آن اهمیت داده و زمان بیشتری را در حمام میگذرانند و برخی دیگر زمان کمتری.
  • اینکه شما زمان زیادی در حمام سپری میکنید شاید در نگاه اول نشان دهنده این باشد که شما فرد تمیزی هستید اما باید بگوییم که این مسئله گاهی اوقات می توانند مضراتی را نیز با خود به همراه داشته باشد که تحت تاثیر قرار دادن کیفیت در رابطه جنسی یکی از همان موارد مضر حمام کردن طولانی مدت می باشد.
  • نکته ای که لازم است درباره حمام کردن طولانی مدت بدانید این است که با توجه به اینکه حمام رفتن بعد از رابطه جنسی باعث باز شدن منافذ پوست می شود می تواند موجب کاهش میل جنسی نیز در فرد شود.
استحمام طولانی منجر به بی میلی جنسی می شود
بی میلی جنسی به خاطر حمام طولانی
در نهایت اینکه

حمام کردن مهم ترین مسئله برای حفظ بهداشت فردی می باشد که خیلی از ما به آن اهمت زیادی می دهیم و در طول روز ممکن است به جای یکبار استحمام کردن دو بار این کار را انجام دهیم.

از آنجایی که رابطه جنسی هم رابطه مستقیم با بهداشت و سلامت ما دارد باید به استحمام کردن بعد از آن نیز اهمیت دهیم چرا که با حمام رفتن بعد از رابطه جنسی هر آنچه که برای سلامت سیستم داخلی بدن مضر و خطرناک می باشد از بدن خارج شده و دچار بیماری های عفونی نخواهیم شد.

[faq title=”سوالات مربوط به تاثیر حمام رفتن بر رابطه جنسی” open1st=”1″ openAll=”0″][faq_item title=”نحوه تمیز کردن آلت تناسلی بعد از رابطه جنسی و استحمام کردن؟” number=”1″]بعد از رابطه جنسی و زمانیکه برام حمام کردن آماده می شوید بهتر است به جای دستمال مرطوب، مقداری آب گرم  و سرکه را ترکیب کنید و بعد با دستمالی تمیز اندام تناسلی‌ خود را تمیز کنید.[/faq_item][faq_item title=”رعایت بهداشت فردی و استحمام کردن تا چه اندازه روی رابطه جنسی تاثیر گذار است؟” number=”2″]باید بگوییم که رعایت نکات بهداشتی قبل و بعد از رابطه جنسی بسیار مهم و دارای اهمیت می باشند. حمام کردن بعد از رابطه جنسی یکی از نکاتی است که باید در رابطه جنسی خود به آن اهمیت دهید. زیرا که با استحمام کردن بعد از رابطه جنسی تمام سموم و مواد مضر از بدن خارج خواهند شد و شما مشکلی برایتان به وجود نمی آید.[/faq_item][faq_item title=”زمان مناسب برای استحمام کردن بعد از رابطه جنسی چه زمانی است؟” number=”3″]صبح زود و قبل از اینکه از خانه خارج شوید بهترین زمان برای دوش کردن بعد از رابطه جنسی می باشد.[/faq_item][/faq]

مطالب مرتبط را در ادامه مشاهده کنید

 

اقدامات قبل از رابطه جنسی

 

راهکارهای موثر در بهتر شدن رابطه جنسی

 

اتفاق هایی که بعد از رابطه جنسی در بدن رخ می دهد

2.5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 5 =