سکستراپی » مقالات سکستراپی » استرس و زود انزالی

استرس و زود انزالی

تأثیرات استرس و زود انزالی بر ذهن

باید بگوییم که موارد بسیاری وجود دارد که باعث استرس وزود انزالی می باشد اما راه درمان هم برای این مسئله وجود دارد که در کلینیک سکستراپی به آن اشاره خواهیم کرد.

انزال زودرس

مسئله ای که لازم است همه شما زوج های جوان و زن و شوهر ها بدانید این است که در برخی مواقع و یا همیشه این احتمال وجود دارد که چیزی نزدیک به یک دقیقه بعد از آغاز رابطه جنسی نتوانید انزال خود را کنترل کرده و دچار زودانزالی شوید.

که این مسئله دلایل مختلفی دارد اضطراب عملکرد، هیجان بیش از حد، مسائل مربوط به رابطه و حساسیت پوست از جمله مواردی هستند که موجب انزال زودرس در شما می شوند.

اما یک مسئله مهم وجود دارد که از زودانزالی هم میتوان گفت بدتر می باشد و آن هم استرس زود انزالی می باشد که موجب می شود شدت انزال در شما بیشتر شود.

علت زودانزالی در زنان و مردان
انواع زودانزالی

 استرس و زود انزالی

علت ها و دلایل بسیار زیاد و مختلفی وجود دارند که موجب ابتلا به استرس و زودانزالی می شوند اما باید این مسئله را در نظر داشته باشید که در هر صورت درمانی برای این مسئله وجود دارد و شما می توانید با تلاش بسیار این مسئله را برطرف کنید.

با مراجعه به متخصص سکستراپ و صحبت کردن درباره مشکل انزال و استرس خود می توانید راههای مناسبی را برای پیشگیری از این مورد انجام دهید تا بتوانید هم از میزان استرس خود کم کنید و هم اینکه مشکل زود انزالی را برطرف کنید و از رابطه جنسی خود لذت کامل ببرید.

تأثیرات استرس و زود انزالی بر ذهن

می دانید که در موافع عادی و در زندگی روزمره افراد بسیاری وجود دارند که دارای استرس های مختلف می باشند و بخاطر هر چیز حتی کوچک هم دچار استرس می شوند مثلا هستند افرادی که به خاطر کنکور و نزدیک شدن به روز کنکور دچار استرس می شوند و برخی دیگر به خاطر مشغله کاری که دارند با این مسئله مواجه هستند.

داشتن استرس در زندگی هر فردی می تواند برای او آشفتگی هایی را به وجود آورد و متاسفانه اکثر مواقع این استرس می تواند روی رابطه جنسی شما نیز تاثیر گذاشته و اختلال عملکرد جنسی برای شما به همراه داشته باشد.

استرس نه تنها موجب آشفتگی های عاطفی شدید در فرد می شود بلکه منجر به استرس های مداوم نیز خواهد شد و تاثیر عمیقی روی ذهن و بدن فرد ایجاد خواهد کرد.

استرس باعث تغییر شیمیایی مغز می شود و باعث تحریک هورمون هایی مانند نوراپی نفرین، سروتونین و بسیاری دیگر می‌شود که به سیستم عصبی سیگنال می‌دهند و غدد درون ریز بدن را در وضعیت اضطراب قرار می دهد و منجر به ضعیف شدن چرخه انزال می شود.

علائم زودانزالی در خانم ها
زودانزالی خانم ها

تأثیر استرس بر بدن

افزایش پیدا کردن استرس در فرد باعث می شود که صربان قلب افت پیدا کند و بدن تحریک شده، ایجاد قند خون اضافه کرده و نتیجه آن ترشح هورمون آدرنالین و مواد شیمیایی می شود که باعث انزال زودرس نیز خواهد شد.

اگر علت استرسی که برای شما به وجود آمده است به خاطر مشغله کاریتان باشد باعث می شود که خون موجود در بدن به سمت اندام های مهم همچون دست و پاها رفته و آنها نسبت به این موضوع از خود واکنش نشان می دهند و باعث می شود که تمرکز شما نیز از دست برود.

استرس زود انزالی هم از جمله مواردی است که بدن نسبت به آن واکنش نشان می دهد دقیقا مثل دست و پا.

استرس انزال زودرس مردان

زمانیکه اعصاب سمپاتیک تحریک می شوند تعادل هورمون های بدن به هم ریخته و باعث استرس و انزال زودرس می شوند.

این تحریک حسمی و ذهنی تا زمان رسیدن به ارگاسم افزایش خواهد داشت و اگر فرد در حال انجام رابطه جنسی باشد انزال سریع تری برای او به وجود می آید و علت آن هم این است که اعصاب او از قبل خسته بوده اند و باعث این مسئله شده اند.

استرس و زود انزالی عزت نفس و اعتماد به نفس را در آقایون کاهش داده و باعث ایجاد اضطراب در موقعیت های جنسی و زندگی مشترک آنها می شود

تاثیر استرس زودانزالی بر جنبه های مختلف زندگی

آمارها و تحقیقاتی که اخیرا انجام گرفته است درباره استرس و زود انزالی که درباره ادراک خانم ها از انزال زودرس بوده است مورد بررسی قرار گرفته و تاثیر آن بر قطع رابطه، کیفیت رابطه و رضایت جنسی نشان داده است که علت بسیاری از جدایی ها مسئله انزال زودرس بوده است

اختلالات هورمونی در تیروئید، پرولاکتین، اختلال عملکرد نعوظ، ناهنجاری های دستگاه تناسلی، بیماری پروستات، عفونت ادراری تحتانی نیز می تواند باعث انزال زودرس در مردان شود.

علت استرس در رابطه جنسی
استرس از رابطه جنسی
در نهایت اینکه

کاری که شما می توانید برای کاهش استرس خود انجام دهید این است که درمان های مربوط به زودانزالی را آغاز کرده و اول از همه آن را درمان کنید. برای کاهش استرس و زود انزالی می توانید از دارو درمانی، مشاوره، رژیم غذایی مناسب و حتی ورزش استفاده کنید.

[faq title=”سوالات مربوط به استرس و زود انزالی” open1st=”1″ openAll=”0″][faq_item title=”زود انزالی با عدم نعوظ در مردان چه تفاوتی دارد؟” number=”1″]آقایونی که دچار عدم نعوظ می باشند، با وجود تحریک شدن، خون به مقدار مناسب به آلت نمی رسد و باعث ایجاد اختلال در نعوظ میشود ولی در افرادی که دچار مسئله زود انزالی هستند و از ین مسئله رنج می برند آلت به حالت نعوظ کامل می رسد ولی بلافاصله بعد شروع نزدیکی و دخول، فرد به انزال می رسد .[/faq_item][faq_item title=”عوامل زود انزالی در مردان؟” number=”2″]عدم رسیدن به بلوغ جسمی و جنسی کامل، فشار عصبی بخاطر رابطه ی جنسی، استرس برقراری رابطه ی جنسی با همسر تازه ازدواج کرده و یا حتی افسردگی ز جمله موارد زودانزلی در آقایون می باشد.[/faq_item][faq_item title=”چه راه های درمانی برای زود انزالی وجود دارد؟” number=”3″]پیشنوازی، تمرین ماهیچه های لگنی، استفاده از کاندوم، ژل و کرم های تاخیری بی حس کننده، مکمل های طبیعی و… از راه های درمان زودانزالی می باشند.[/faq_item][/faq]

مطالب مرتبط را در ادامه مشاهده کنید

 

 

درمان زودانزالی

 

 

راه های به تاخیر انداختن انزال در مردان

 

 

اضطراب جنسی

چه امتیازی می دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 11 =