سکستراپی » مقالات سکستراپی » عوارض و خطرات جدی قطع رابطه جنسی و زناشویی

عوارض و خطرات جدی قطع رابطه جنسی و زناشویی

رابطه جنسی سالم

برقراری رابطه جنسی و زناشویی همانطور که می دانید دارای فواید بسیاری می باشد  فوایدی که تاثیر آن روی سلامت جسمی و روحی زوجین در بسیاری از موارد به وضوح دیده شده است تا جایی که بسیاری از زوجین زمانیکه در این رابطه با مسئله ای به ظاهر بزرگ اما در حقیقت کوچک هم مواجه می شوند برای دوام زندگی زناشویی خود به مشاوره های مروبط  به رابطه جنسی و سکستراپی مراجعه می کنند.

شاید برایتان این مثال درباره رابطه جنسی جالب باشد که بدانید قطع رابطه جنسی هم مانند قطع کردن تمرینات ورزشی می تواند برای بدن خطرات و عوارضی را در بر داشته باشد. بنابراین برای اینکه بهتر متوجه عوارض و خطرات جدی قطع رابطه جنسی و زناشویی شوید در این مقاله با ما همراه باشید.

عوارض و خطرات جدی قطع رابطه جنسی و زناشویی
نداشتن رابطه جنسی

عوارض و خطرات جدی قطع رابطه جنسی و زناشویی

بسیاری از پزشکان و مشاوران در زمینه رابطه جنسی بر این عقیده هستند که  توقف رابطه زناشویی می تواند مضرات بسیار جدی را برای بدن هر فرد به همراه داشته باشد که ما در ادامه به چند نمونه از عوارض و خطرات جدی قطع رابطه جنسی و زناشویی اشاره کرده ایم.

افزایش استرس و کاهش رابطه جنسی

کاهش خودباوری و اعتماد به نفس

کاهش رابطه جنسی به خاطر مشکلات قلبی

انزال زودرس

ضعیف شدن بدن به خاطر بیماری هایی همچون سرماخوردگی

افزایش احتمال ابتلا به عفونت ادراری

افزایش استرس و کاهش رابطه جنسی

یکی از کارهایی که پیشنهاد می شود در زندگی زناشویی خود برای کاهش استرس آن را به کار گیرید داشتن رابطه جنسی با همسرتان می باشد.

با داشتن مشغله ها، مشکلات و اضطراب هایی که در تمام زندگی های امروزی وجود دارد داشتن یک رابطه جنسی منظم می تواند کمی از این همه استرس را در شما کاهش دهد.

زمانیکه شما یک رابطه جنسی متعادل را با همسر و شریک جنسی خود برقرار می کنید می توانید بر عملکرد مغز و تقویت توانایی فیزیکی خود نقش بسیار مهمی را ایفا کرده  و استرس هایی که برایتان به وجود آمده است را کاهش دهید. ناگفته نماند که با قطع کردن رابطه جنسی شما در شرایط ضعیف تری قرار خواهید گرفت  برای همین است که اولین عوارض و خطرات جدی قطع رابطه جنسی و زناشویی افزایش استرس می باشد.

کاهش خودباوری و اعتماد به نفس

یکی دیگر از عوارض و خطرات جدی قطع رابطه جنسی و زناشویی کاهش خودباوری و اعتماد به نفس میان زوجین می باشد.

تحقیقات بسیاری نشان داده اند که داشتن رابطه جنسی مناسب می تواند اعتماد به نفس افراد را افزایش دهد . فرد حس خوبی از خود خواهد داشت. در زمان انزال، تستوسترون، استروژن و پرولاکتین به سرعت منتشرمی شوند که تمام آنها این قابلیت را دارا می بانشد که حس مثبت اندیشی را در افراد به وجود آورند.

نداشتن رابطه جنسی
افزایش استرس

کاهش رابطه جنسی به خاطر مشکلات قلبی

یکی از مهم ترین و اصلی ترین عوارض و خطرات جدی قطع رابطه جنسی و زناشویی مشکلات قلبی و ضعف در ناحیه قلب می باشد. می دانید که رابطه جنسی یک فعالیت جسمی مفید می باشد که به واسطه آن قلب به نوعی ورزش می کند.

شاید برایتان جالب باشد که این موضوع را نیز بدانید آن دسته از مردانی که در طول هفته بیشتر از دو بار رابطه جنسی سالم با همسر و شریک جنسی خود دارند خطر ابتلا به بیماری های قلبی و حملات قلبی را در خود کاهش داده اند

انزال زودرس

افرادی که به طور طبیعی در هفته بیش از یک مرتبه رابطه جنسی دارند از نعوظ و انزال دیررس در امان هستند. بنابراین این مسئله را به خاطر داشته باشید که زمانیکه رابطه زناشویی شما با وقفه های طولانی همراه باشد نعوظ را تشدید خواهد کرد

عوارض و خطرات جدی قطع رابطه جنسی و زناشویی
انزال زودرس

ضعیف شدن بدن به خاطر بیماری هایی همچون سرماخوردگی

زمانیکه شما در رابطه جنسی خود وقفه ایجاد کرده و برای مدت زمان طولانی با همسر خود وارد رابطه جنسی نشوید بدن خود را در برابر میکروب هایی که بر اثر بیماری های مختلف همچون سرماخوردگی وارد بدن شما شده اند را ضعیف خواهید کرد و به سرعت بیماری را به بدن خود راه خواهید داد.

افزایش احتمال ابتلا به عفونت ادراری

بعد از هر بار رابطه جنسی دستگاه ادارای شما این فرصت را دارد که با وارد شدن به مجرای دفع از بدن خارج شوند اما زمانیکه شما برای مدت طولانی وارد هیچ رابطه جنسی با همسر خود نمی شوید امکان دفع عفونت ها را نیز کاهش خواهید داد

2/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 12 =