سکستراپی » مقالات سکستراپی » بتاوان چیست؟

بتاوان چیست؟

بتاوان چیست؟

درمان اختلالات جنسی با بتاوان

تکنولوژی بتاوان با تقویت امواج مغز صادر کردن دستورات مغزی به اندامی به خصوص یا شبکه عصبی محیطی را بهبود می بخشد. با این دستگاه امواج مغزی (امواج مربوط به اختلال عصبی مورد نظر) به شبکه عصبی مرکزی (مغز بیمار) رسیده و کیفیت انتقال پیام های عصبی را تقویت می کند. کاربرد دستگاه بتاوان بسیار گسترده بوده و برای درمان اختلالات مغزی و عصبی متعددی مورد استفاده قرار می گیرد.

درمان اختلالات جنسی با بتاوان
درمان انحرافات جنسی با بتاوان

کاربرد دستگاه بتاوان

موارد زیر برخی از کاربردهای دستگاه بتاوان بوده و منشا بسیاری از اختلالات دیگر نیز می باشند. برای مثال ممکن است افسردگی و استرس تنها به مشکلات روانی و درگیری های ذهنی ختم نشوند و منجر به اختلالات جنسی نیز باشند.

  • تقویت توجه، دقت و تمرکز
  • افزایش قدرت یادگیری
  • کنترل پیش فعالی
  • درمان میگرن
  • درمان بی خوابی یا کم خوابی
  • کنترل افسردگی و دیگر اختلالات روانی
  • و …

کاربرد دستگاه بتاوان برای درمان اضطراب جنسی

مواردی که به آنها اشاره کردیم با عنوان اضطراب جنسی نیز در نظر گرفته می شوند. تمرکز بر روی حواس نیز یکی از این موارد می باشد که هنگام افزایش سطح هیجان از بین می رود. این مسئله تاثیر بسزایی در نعوظ و انزال دارد. بتاوان تراپی نیز با انتقال پالس های الکترومغناطیسی اعصاب را متمرکز می کند پیش از آن مشکلات اعصاب مرکزی را برطرف می کند.

پیش فعالی نیز موجب کاهش تمرکز شده و خود یکی از جنبه های ابتلا به افسردگی می باشد. در صورتی که با مصرف دارو نمی توانید این مسئله را کنترل نمایید، بتاوان تراپی نیز آن را برطرف کرده و سطح هیجان جنسی را در شما افزایش می دهد.

درمان مشکلات جنسی با تکنولوژی BWR

بیماری های جنسی اعم از اختلال در نعوظ و دیر انزالی می توانند ریشه هورمونی یا عصبی داشته باشند. در صورتی که مشکل از ترشح هورمون های جنسی باشد بیمار با دارو درمانی بهبود می یابد. اما در رابطه با مشکلات عصبی که شامل افسردگی، استرس و موارد مشابه می باشند، می بایست ابتدا به درمان این موارد پرداخت. دارو درمانی نیز در این راستا نتیجه می دهد اما ممکن از مدتی پس از قطع دارو مشکلات مجدد ظاهر شوند.

ارتباط نعوظ و بتاوان تراپی

اختلال در نعوظ علاوه بر نورون ها به جریان خون نیز بستگی دارد. این دو مورد تا حدی به یکدیگر ارتباط دارند، بهبود عملکرد اعصاب آلت تناسلی نیز تاثیر بسزایی بر افزایش جریان خون در آن ناحیه دارد.

کاربرد دستگاه بتاوان به این شکل است که موجب تحریک مغناطیسی مغز شده و اعصاب دستگاه تناسلی نیز بر گشادی شریان ها و عروق تاثیر می گذارند. در نتیجه همزمان با رسیدن به هیجان جنسی نورون ها موجب باز شدن عروق و افزایش جریان خون می شوند اینگونه مشکل نعوظ برطرف می شود.

عملکرد دستگاه بتاوان

امواج آلفا، بتا، دلتا، گاما و تتا به صورت طبیعی از مغز (اعصاب مرکزی) ساطع می شوند. این امواج سیگنال های عصبی مغز را بر بستر خود منتقل می کنند. در صورتی که عملکرد یکی از این امواج مختل شود، برخی واکنش های عصبی بدن نیز با مشکل مواجه می شوند. در این شرایط تکنولوژی بتاوان آن را به حالت نرمال باز می گرداند.

این دستگاه از طریق ارسال پالس های عصبی به مغز، حواس مربوطه را در مسیر خود متمرکز می کند. اینگونه امواج ضعیف شده تقویت می شوند.

مزایای درمان با دستگاه نورو ماژولیشن بتاوان

درمان به وسیله بتاوان کاملا قطعی بوده و پس از اتمام دوره حداقل احتمال را دارد. لازم به ذکر است که درمان با تکنولوژی بتاوان با انتقال پالسهای عصبی صورت می گیرد و اختلالی بر سلامت کلی بدن نمی گذارد. بخصوص که این دستگاه قدرت ضعیفی دارد و روشی غیر تهاجمی می باشد.

مزایای درمان با دستگاه نورو ماژولیشن بتاوان
دستگاه بتاوان

نتیجه گیری

کاربرد دستگاه BWR که به بتاوان تراپی نیز معروف است، در درمان اختلالات جنسی بسیار گسترده بوده و بر مشکلات عصبی و نورولوژیکی متمرکز است. بتاوان تراپی یک روش غیر تهاجمی می باشد که عملکرد امواج ساطع شده از مغز را با امواج مغناطیسی بهبود می بخشد. در صورتی که با مشکلات جنسی مانند عدم نعوظ مواجه هستید احتمال دارد نتیجه افسردگی، استرس، اضطراب یا مشکلات غیر روانی نیز باشد. بتاوان با امواج بخصوص ابتدا بیماری روحی را کنترل کرده و سپس اعصاب آسیب دیده را به صورت متمرکز بهبود می بخشد. درمان با این تکلولوژی برخلاف دارو درمانی قطعی بوده و کاملا بی ضرر است.

سوالات متداول

  1. BWR می تواند مشکلات هورمونی را نیز کنترل کند؟
    خیر ترشح تستوسترون با امواج مغناطیسی تنظیم نمی شوند. بهترین روش برای کاهش یا افزایش ترشح هورمون های جنسی دارو درمانی می باشد.
  2. افرادی که به ام اس مبتلا هستند دچار ضعف جنسی می شوند؟
    تنها در صورتی که ام اس به مرحله پیشرفته رسیده باشد و پالس های شبکه ای به دستگاه تناسلی نرسند، مشکلات جنسی بروز می دهند. اگر شرایط بیمار وخیم باشد و عملکرد جنسی ایده آلی نداشته باشد، کاربرد دستگاه بتاوان به حداقل می رسد.
  3. برای درمان اختلالات هورمونی تنها راه حل دارو درمانی می باشد؟
    خیر گاهی اوقات جراحی نیز صورت می گیرد.
چه امتیازی می دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =