سکستراپی » مقالات سکستراپی » چه کسانی به سکس تراپی نیازمندند؟

چه کسانی به سکس تراپی نیازمندند؟

نیاز به سکس تراپی

برای اینکه بدانیم که چه کسانی به سکس تراپی نیازمندند؟ در ابتدا باید بدانیم که سکستراپی چیست؟ و سکستراپ کیست؟

سکستراپی چیست؟

یکی از روش های درمانی که می تواند به شما کمک کند تا یک رابطه جنسی موفق و لذت بخشی را با شریک جنسی خود داشته باشید و در حقیقت به بهبود یک رابطه به شما کمک می کند را سکستراپی گویند.

همانطور که می دانید رابطه جنسی از جذاب ترین و در عین حال پر چالش ترین قسمت های یک رابطه اجتماعی می باشد که اگر به درستی پیش نرود می تواند مشکلات و سختی های بسیاری را برای افراد به وجود آورد.

چه کسانی به سکس تراپی نیازمندند؟
سکستراپیست

سکستراپ کیست؟

سکستراپ یک درمانگر جنسی، متخصص مراقبت های بهداشتی و یک پزشک متخصص می باشد که در زمینه مشاوره، درمان، روانشناسی مربوط به مشکلات و اختلالات جنسی به زوجین کمک می کند تا رابطه موفقی را در زندگی مشترک خود داشته باشند.

سکستراپیست این توانایی را دارا می باشد تا با آموزش های مربوط به مسائل احساسی، فیزیولوژیکی و بیولوژیکی زنان و مردان را برای داشتن یک زندگی و رابطه جنسی موفق راهنمایی و آموزش دهد.

چه کسانی به سکس تراپی نیازمندند؟

بسیاری از شما دوستان برایتان این سوال پیش آمده است که چه کسانی به سکس تراپی نیازمندند؟ در پاسخ به سوال شما دوستان باید بگوییم که عموم افراد بر این تصور هستند که سکستراپی تنها مربوط به افرادی می باشد که به مشکلات جنسی دچار می باشند اما باید بدانید که بخشی از کارهایی که متخصصین سکستراپ انجام می دهند در ارتباط با آموزش های جنسی، آناتومی جنسی و آموزش های مربوط به بهداشت جنسی می باشد  که می تواند کمک کند تا شما برای یک زندگی جنسی لذت بخش و عمیق خود را آماده سازید.

اما علاوه بر تمام صحبت هایی که در مطالب بالا به آن اشاره ای داشته ایم برخی از افراد هستند که به نوعی از مشکلاتی در زندگی زناشویی خود رنج می برند و این افراد در دسته ای هستند که نیاز دارند به سکستراپیست مراجعه کنند. این افراد کسانی هستند که دارای خصوصیات و مسائل زیر می باشند.

  • تمایل نداشتن به رابطه جنسی
  • کمبود میل جنسی
  • لذت نبردن از رابطه جنسی
  • مشکل کنترل انزال
  • مشکل رسیدن به ارگاسم
  • احساس گناه در رابطه جنسی
  • انحرافات جنسی
  • عدم اطمینان از هویت جنسی
  • ارتباط ناخوشایند با شریک جنسی
  • مقاربت دردناک
چه کسانی به سکس تراپی نیازمندند؟
کمبود میل جنسی

تمایل نداشتن به رابطه جنسی

زمانیکه شریک جنسی شما در مرحله ای قرار دارد که دیگر برای داشتن رابطه از خود تمایلی نشان نمی دهد و در حقیقت نسبت به داشتن رابطه جنسی با شما بی میل می باشد باید ریشه اصلی آن را پیدا کرده تا بتواند به دوام رابطه و زندگی خود کمک کند در چنین حالتی است که شما و شریک جنسیتان نیاز دارید با مشاوران و متخصصین سکستراپ مشورت کرده و از آن ها در این زمینه راهنمایی و کمک بخواهید.

مشکل رسیدن به ارگاسم

از دیگر مسائلی که باعث می شود شما در دسته افرادی قرار بگیرید که نیاز دارید به سکستراپی مراجعه کنید این است که در به ارگاسم رسیدن با مشکل مواجه می شوید.

دلایل بسیاری وجود دارند که در به ارگاسم نرسیدن شما می توانند دخیل بوده و باعث شوند که شما نتوانید از رابطه جنسی خود لذت ببرید یکی از شایع ترین آن ها این است که شما شناخت کامل و دقیق از خود ندارید. بنابراین با مراجعه به کلینک های مربوط به سکستراپی می توانید با متخصصین سکستراپ مشورت کرده و راه حلی برای مشکل ارگاسم خود پیدا کنید.

انحرافات جنسی

انحرافات جنسی در واقع همان اختلالات جنسی می باشند که از یک خیال پردازی به صورت خودآگاه و ناخودآگاه به وجود می آید افرادی که دچار انحرافات جنسی می شوند ممکن است از رابطه جنسی خود لذت ببرند اما نمی توانند به محرک های شهوانی پاسخ دهند. به همین خاطر است که نیاز دارند به سکستراپی مراجعه کرده و با مشاوره درمانی مسئله و مشکل خود را حل نمایند.

1.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =