سکستراپی » مقالات سکستراپی » چطور هیجان در رابطه زناشویی را افزایش دهیم؟

چطور هیجان در رابطه زناشویی را افزایش دهیم؟

هیجان در رابطه زناشویی

بسیاری از محققان بر این باورند زوج هایی که فاقد مهارت های ارتباطی لازم برای سازماندهی احساسات خود هستند، تعارض های زناشویی را افزایش داده و در کنار یکدیگر نارضایتی های بعدی را رقم می زنند.
از فاکتورهایی که می تواند در ایجاد یک رابطه جنسی به آن اشاره کرد و تاثیرات مثبت بسیاری را برای زوجین به وجود می آورد کیفیت روابط جنسی زن و شوهر می باشد.

آمارهای بدست آمده از تحقیقات بسیار نشان داده است که ارتباط معنا دار و قابل توجهی میان رابطه های جنسی و رضایت زوجین وجود دارد که نداشتن آگاهی و مهارت کافی و لازم در این زمینه می تواند باعث نارضایتی زوجین از رابطه جنسی باشد که در چنین شرایطی نیاز می باشد که به مشاوره های مربوط به زوج درمانی و سکستراپی مراجعه کنند تا بتوانند با کسب آگاهی و مهارت لازم در زمینه برقراری رابطه جنسی زندگی خود را نجات دهند.
برخی از محققین و مشاوران زوج درمانی بر این باور می باشند که آن دسته از زوج هایی که مهارت کافی و لازم را در زمینه ارتباط جنسی با شریک جنسی خود ندارند باعث می شوند که تعارض های زناشویی افزایش پیدا کرده و در کنار آن نیز نارضایتی های دیگری را نیز به وجود خواهند آورد.

چطور هیجان در رابطه زناشویی را افزایش دهیم؟
حال خوب رابطه جنسی

ما در مقاله امروز می خواهیم به این موضوع بپردازیم که برای دوام زندگی زناشویی چطور هیجان در رابطه زناشویی را افزایش دهیم؟ پیشنهاد می کنیم اگر شما هم در برقراری رابطه با شریک جنسی خود به مشکل برخورد کرده اید و نمی دانید که چه کاری برای دوام رابطه می بایست انجام دهید تا انتهای مطلب امروز با ما همراه باشید.

چطور هیجان در رابطه زناشویی را افزایش دهیم؟

اینکه بدانیم چطور هیجان در رابطه زناشویی را افزایش دهیم؟ چندان هم کار سخت و دشواری نمی باشد. برای اینکه بتوانید رابطه حود را با همسرتان تقویت کرده و به نوعی یک هیجان را در رابطه زناشویی خود به وجود آورید می توانید از ساده ترین راه  ها برای این کار استفاده کنید.
در حقیقت هر قدمی را که شما در راستای بهبود رابطه با همسرتان بر می دارید برای استحکام زندگی مشترک می تواند موثر باشد.
با ایجاد یک محیط مناسب برای همسرتان می توانید خودتان را به سمت یک رابطه جنسی پر هیجان هدایت کنید فقط کافی است بدانید و یاد بگیرید که چگونه با ایجاد یک محیط مناسب شریک زندگیتان را به سمت رابطه جنسی هدایت کنید. ساده ترین کاری که می توانید انجام دهید این است که فضای خانه را همیشه تمیز و مرتب و کاملا جذاب به وجود آورید.

روش های ساده برای ایجاد هیجان در رابطه زناشویی

گفتیم که یکی  از فاکتورهای مهم برای دوام زندگی مشترک داشتن یک رابطه جنسی مناسب و با کیفیت می باشد و راه های بسیاری وجود دارد تا شما بتوانید یک رابطه هیجان انگیز را برای همسر خود به وجود آورید.
در ادامه می خواهیم به چند نمونه از کارها و روش هایی اشاره داشته باشیم که باعث ایجاد هیجان در رابطه زناشویی شما می شود.

بر روی تخت و یا حتی مبل خود یک بالشت نرم و مخملی به همراه یک پتو زیبا قرار دهید شما با این کار به خود و شریک جنسیتان کمک خواهید کرد تا احساس راحتی بیشتری کرده و کنار یکدیگر به آرامش برسید.
فضای خانه مخصوصا سالن نشیمن و اتاق خواب را با گل های تازه و زیبا پر کنید. گل های تازه در خانه یک فضای رمانتیک را به وجود خواهند آورد و عطر آن ها در محیط خانه نیز پراکنده خواهد شد.

میز غذای خود را با گل های تازه و شمع های زیبای رنگی تزئین کنید همه چیز در زیر این نورها زیبا خواهد شد  و فضای دانشینی را برای شما و شریک زندگیتان به وجود می آورد.
از عکس های دو نفره که خاطرات زیادی را برای شما تداعی می کنند را با قاب های زیبا و خاص تزئین کرده و در اتاق خوای خود قرار دهید تا با نگاه کردن به آن ها و یادآوری خاطرات شیرینتان هیجان در رابطه را دو چندان کنید.

چطور هیجان در رابطه زناشویی را افزایش دهیم؟
داشتن رابطه جنسی عالی

فضای اتاق خواب را با عطرهایی که هر دو نفرتان آن ها را می پسندید پر کنید بوی خوش عطر ها می تواند احساس جنسی را در شما زنده کرده و فضا را برایتان جذاب تر خواهد کرد
انتخاب یک موسیقی ملایم می تواند یکی دیگر از کارهایی باشد که هیجان رابطه جنسی را در شما افزایش دهد بنابراین در اتاق خود گاهی یک موسیقی ملایم را روشن کنید گوش دادن به این آهنگ ها گاهی می تواند خاطرات شیرینی را که با شریک جنسی خود داشته اید برایتان یادآوری کند

حرف آخر

تمامی مواردی که در مطالب بالا به آن ها اشاره کردیم می تواند پاسخ سوال شما دوستان در زمینه چطور هیجان در رابطه زناشویی را افزایش دهیم؟ باشد. استفاده از این کارها به ظاهر ساده و پیش پا افتاده می باشد اما می تواند یک زندگی آرام و دلنشین را برای شما و شروع رابطه جنسیتان به وجود آورد. هستند زوج های بسیاری که دوست دارند در چنین فضاهایی یک رابطه زناشویی را تجربه کنند. پس سعی کنید آن را ایجاد و حفظ کنید.

چه امتیازی می دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =