سکستراپی » مقالات سکستراپی » چرا زن ها در رابطه جنسی باید ارضاء شوند

چرا زن ها در رابطه جنسی باید ارضاء شوند

رابطه جنسی

یک مسئله بسیار مهم که باید تمام زوج ها به آن توجه داشته باشن مسئله به ارگاسم رسیدن خانمها در رابطه جنسی می باشد.

اغلب خانم هایی که دچار مشکل در برقراری رابطه جنسی هستند طبق صحبت هایی که در دوره مشاوره سکستراپی خود انجام داده اند عنوان کرده اند که برخی از مواقع در رابطه جنسی به ارگاسم نمی رسند.

شاید سوال بسیاری از شما دوستان این باشد که چرا زن ها در رابطه جنسی باید ارضاء شوند؟

خب همانطور که مردها برای رفع نیاز های جنسی خود نیاز به برقراری رابطه دارند خانم ها هم این نیاز را دارند و این یک امر کاملا طبیعی و دو طرفه می باشد و اصلا اینگونه نیست که در رابطه جنسی تنها یکی از دو طرفین باید به مرحله ارضاء برسد و ارضاء شدن و نشدن فرد دیگر اهمیتی ندارد.

به ارگاشم نرسیدن و ارضاء نشدن خانم ها در رابطه جنسی می تواند باعث مبتلا شدن به بیماری به نام آنورگاسمی شود که می تواند مانع از به ارگاسم رسیدن خانم ها در رابطه جنسی شود. پس ارضاء شدن خانم ها در رابطه جنسی نیز به میزان ارضاء شدن آقایان در رابطه جنسی دارای اهمیت می باشد.

ارضاء شدن زنان در رابطه جنسی
علت دیر ارگاسم شدن

اختلال ارگاسم

اختلال ارگاسم در خانم ها به این معنی می باشد که یا آن ها در رابطه جنسی به مرحله ارضاء نرسیده اند و به طور کامل ارضاء نشده اند و یا اینکه ارضاء آن ها به تعویق افتاده است که این مسئله می تواند دلایل و علت های بسیار زیادی داشته باشد مانند: استرس، اختلالات هورمونی، مصرف داروهایی مانند آنتی هیستامین، اعتیاد، کمبود ویتامین d و عفونت.

ارگاسم چیست؟

اصلا اجازه دهید بگوییم که ارگاسم به چه معنایی می باشد و بعد از آن به این مسئله بپردازیم که چرا زن ها در رابطه جنسی باید ارضاء شوند؟

خوب ارگاسم در رابطه جنسی به معنای اوج لذتی است که زن و مرد از رابطه جنسی خود میبرند. رابطه جنسی در واقع از مغز هر موجود زنده ای نشات می گیرد که دارای مراحل مختلفی بوده و مهم ترین آن میل جنسی می باشد.

برای اینکه بتوانید هم خودتان از رابطه جنسی لذت ببرید و هم شریک جنسیتان باید کارهای را انجام دهید که در یک رابطه سالم و لذت بخش به شما کمک می کند. اولین مرحله برای داشتم یک رابطه جنسی سالم که در آن می توانید کاری کنید که همسرتان ارضاء شود این است که برای مدت زمان 20 الی 30 دقیق اندام همسرتان را لمس کنید زیرا که خانم ها لمس کردن اندامشان را برای آغاز رابطه جنسی دوست دارند و این مسئله باعث ایجاد تحریک بیشتر در آن ها می شود.

برای انجام رابطه جنسی فانتزی های جنسی، بهداشت فردی را هم باید در نظر داشته باشید تا بتوانید مراحل ارگاسم را بهتر و با موفقیت پشت سر بگذارید و کاری کنید که همسرتان در رابطه جنسی به نقطه ارضاء شدن برسد.

رابطه جنسی سالم
اصول ارضاء زنان در رایطه جنسی

چرا زن ها در رابطه جنسی باید ارضاء شوند

اکنون می خواهیم دلیل اینکه چرا زن ها در رابطه جنسی باید ارضاء شوند را برایتان عنوان کنیم و بگوییم که اگر خانم ها در رابطه جنسی ارضاء نشوند چه اتفاقی می افتد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید در زمان رابطه جنسی بدن شما دو هورمون به نام های هورمون عشق و هورمون شادی از خود ترشح می کنند که به اوج لذت جنسی شما می افزایند. البته این دو هورمون زمانی آزاد خواهد شد که هر دو طرفین به مرحله ارضاء در رابطه جنسی رسیده باشند.

بنابراین علت اینکه چرا زن ها در رابطه جنسی باید ارضاء شوند کاملا مشخص است، زمانیکه شما به ارگاسم و مرحله ارضاء شدن در رابطه جنسی نرسید این دو هورمون در بدن آزاد نشده و نتیجه عکس نشان خواهد داد و شما به فردی عصبی و افسرده تبدیل خواهید شد.

راه درمان ارضاء نشدن خانم ها

باید بگوییم که اصلا جای نگرانی وجود ندارد و همیشه برای تمام مشکلات راه حل هایی وجود دارد و طبیعتا برای ارضاء نشدن و به ارگاسم نرسیدن خانم ها هم راه حل های وجود دارد.

ما به شما خواهیم گفت که چطور این مشکل را برطرف کنید تا بتوانید از داشتن رابطه جنسی خود لذت ببرید. درست است که مشکلات جنسی می تواند باعث به وجود آمدن اختلاف هایی برای شما شود اما شما به کمک مشاوره در زمینه سکستراپی و زوج درمانی می توانید مشکلات خود را به راحتی برطرف کرده و برای آغاز یک رابطه جنسی لذت بخش آماده باشید.

ارگاسم چیست؟
رابطه جنسی سالم

پس اگر احساس کردید که در رابطه جنسی این شما هستید که اذیت می شوید و به ارگاسم و مرحله ارضاء نمیرسید حتما به یک سکستراپ مراجعه کنید و با شرح مشکل خود از او بخواهید تا شما را راهنمایی کند. هرگز از بیان مشکلات جنسی خود خجالت نکشید زیرا نیاز جنسی و رفع آن از جمله نیازهای مهم در یک زندگی زناشویی می باشد که می تواند به دوام و نابودی آن زندگی کمک کند.

چه امتیازی می دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 15 =