سکستراپی » مقالات سکستراپی » نقش لباس زیر در رابطه جنسی

نقش لباس زیر در رابطه جنسی

تاثیر رنگ لباس زیر بر رابطه جنسی

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که آبا جنس و نوع لباس زیر می تواند بر رابطه جنسی تاثیر گذار باشد یا خیر؟ برای اینکه با نقش لباس زیر در رابطه جنسی بهتر آشنا شوید پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما، در کلینیک سکستراپی دکتر نجات همراه باشید.

تاثیر و نقش لباس زیر در رابطه جنسی

برخی از زوج ها بر این عقیده و باور هستند که پوشیدن لباس های زیر خاص و فانتزی می تواند به آن ها در تحریک پذیری همسرشان کمک کرده و کاری کند که از رابطه جنسی خود بیشترین لذت را ببرند.

خب درباره نقش لباس زیر در رابطه جنسی باید بگوییم که اکثریت رنگ های لباس زیر زمانیکه پوشیده می شوند به علت ترکیب شدن با رنگ بدن باعث تحریک پذیری بیشتر در افراد می شوند. شاید به همین علت است که شما احساس می کنید که این طرز لباس پوشیدن شما است که باعث این مسئله شده است.

یک نکته مهم که نیاز است درباره لباس های زیر برایتان عنوان کنیم این است که از پوشیدن لباس زیرهای فانتزی خودداری کنید چرا که این مدل لباس ها از نظر بهداشتی توصیه نمی شوند و علت آن هم این است که ایجاد حساسیت و عفونت های مختلف در اندام جنسی شما می کنند.

جذاب ترین رنگ لباس زیر برای رابطه جنسی
چه رنگ لباس زیر باعث تحریک میشود؟

چه رنگ لباس زیر باعث تحریک میشود؟

لباس زیرهایی که از رنگ های خاص طراحی و دوخته شده اند جذابیت بیشتری را در شما به وجود می آورند. بنابراین اگر شما اطلاعات درستی در مورد تاثیر رنگ لباس بر شریک جنسیتان داشته باشید گزینه ای را انتخاب خواهید کرد که شگفت انگیز ترین باشد.

رنگ ها دارای انرژی های مختلفی می باشند و به همین خاطر است که تاثیر آن بر افراد مختلف می تواند متفاوت باشد.

مثلا رنگ زرد لباس زیر تا زمانیکه روشن و درخشنده باشد نمادی از شادی و طراوت است. اگر می خواهید که برای همسر خود منحصر به فرد باشید و کاری کنید که باعث تحریک بیشتر در او شود می توانید از رنگ زرد به عنوان رنگ لباس زیر خود استفاده کنید.

برای اینکه با نقش لباس زیر در رابطه جنسی و اینکه چه رنگی بیشترین میزان تحریک پذیری را می تواند در شما و شریک جنسیتان به وجود آورد آشنا شوید می خواهیم اشاره ای به یک آمار گیری در این زمینه داشته باشیم.

طبق آمارهایی که بر این اساس در دست می باشد زن ها در واکنش به رنگ لباس زیر قرمز تحریک می شوند و بعد از آن رنگ هایی همچون آبی، قهوه ای، سفید و مشکی باعث تحریک پذیری آن ها می شود. در صورتیکه مردان نسبت به رنگ سفید لباس زیر بیشتر از خود واکنش نشان می دهند و بعد از آن نسبت به رنگ های مشکی، آبی، طوسی و در آخر رنگ قرمز.

این تحقیقات نشان داده اند که تحریک پذیری در برابر رنگ های روشن بیشتر از رنگ های تیره می باشد.

جنس لباس زیر

خب لباس زیرهای موجود در بازار از جنس های مختلفی می باشند اما انتخاب مناسب ترین آن ها بسیار دارای اهمیت می باشد. اگر به خاطر داشته باشید در ابتدا به این مسئله اشاره کردیم که انتخاب لباس های زیر فانتزی موجب عفونت و حساسیت های مختلف در اندام جنسی می شوند.

بنابراین بهترین گزینه برای انتخاب لباس زیر، لباسی است که جنسش از نخ باشد و درصد پلاستیک و مواد شیمیایی در آن کم باشد.

پس اگر می خواهید که در عین تحریک پذبری شریک جنسی خود دچار مشکلات عفونتی در اندام جنسیتان نشوید بهترین گزینه برای انتخاب لباس زیر که سلامت شما را نیز تضمین می کند لباس زیرهای نخی می باشند.

جنس لباس زیر چی باشه بهتره؟
جنس لباس زیر

نکات بهداشتی در ارتباط با لباس زیر زنانه

خب از آنجایی که اندام جنسی خانم ها نسبت به آقایون از حساسیت بیشتری برخوردار می باشد و به راحتی می تواند هر گونه عفونتی را جذب نماید نیاز است که در زمان انتخاب و خرید لباس زیر دقت داشته باشند. همچنین باید از نکات بهداشتی در این زمینه نیز بخوبی آگاه باشند.

آنچه در ارتباط با بهداشت فردی باید خانم ها درباره لباس های زیر خود بدانند به شرح زیر می باشد.

  • لباس های زیر خود را هر روز و به طور مرتب عوض کنید
  • برای شست و شوی لباس های زیرتان آن ها را جدا از سایر لباس ها و لباس های زیر دیگران در ماشین لباسشویی قرار دهید یا به صورت دستی آن ها را بشویید
  • به هیچ عنوان از لباس های زیر اطرافیان خود استفاده نکنید
  • برای خشک کردن لباس های زیرتان از آفتاب استفاده کنید زیرا که آفتاب یکی از بهترین ضدعفونی کننده ها برای لباس زیر می باشد( اگر در جایی هستید که دسترسی به آفتاب ندارید می توانید از اتو داغ استفاده کنید)
  • از رنگ های روشن برای لباس های زیر خود استفاده کنید چرا که این رنگ ها تغییرات ترشحات را به خوبی برای شما نشان خواهند داد.

لباس زیرهای لیزری، جذب و نازک محرک هستن. به ویژه لباس های زیر خانم ها که بسیار متنوع می باشند و برای ایام پریود، حالت پیدا کردن اندام جنسی و جذابیت بیشتر ظاهری مورد استفاده قرار میگیرند.
بنابراین ما به شما توصیه می کنیم که از بیان کردن مشکلات جنسی خود خجالت نکشید و برای خود و شریک جنسیتان ارزش قائل شوید. با پوشیدن لباس های زیر تمیز و مناسب از یک رابطه بد دور شوید و یک رابطه جنسی خوب و دور از بیماریهای مقاربتی را تجربه کنید.

نقش لباس زیر در رابطه جنسی
نکات بهداشتی در ارتباط با لباس زیر زنانه
در نهایت اینکه

انتخاب لباس زیر مناسب می تواند به شما و شریک جنسیتان کمک کند تا رابطه مناسب و سالمی برقرار کنید. به دور از نقش لباس زیر در رابطه جنسی این سلامت شما است که با انتخاب لباس زیر نامناسب ممکن است به خطر بیافتد.
بنابراین با توجه به آنچه که در مطالب بالا به آن ها اشاره کرده ایم در انتخاب لباس زیر دقت کنید مخصوصا خانم ها چرا که دستگاه تناسلی و اندام جنسی خانم ها خیلی راحتر از اقایون میتوانند عفونت و باکتری ها را به خود جذب کنند.
شما با انتخاب یک لباس زیر مناسب هم می توانید در تحریک پذیری شریک جنسیتان موفق باشید و هم می توانید از مبتلا شدن به عفونت های مختلف جلوگیری کنید.

[faq title=”سوالات مربوط  به نقش لباس زیر در رابطه جنسی” open1st=”1″ openAll=”0″][faq_item title=”انتخاب جنس پلاستیک برای لباس زیر مناسب است؟” number=”1″]از آنجایی که اندام جنسی بسیار حساس می باشند بنابراین بهتر است برای انتخاب لباس زیر جنس نخی را در نظر داشته باید و به سراغ جنس های پلاستیک و شیمیایی نروید.[/faq_item][faq_item title=”چه رنگ لباس زیر باعث تحریک پذیری بیشتر در مردان می شود؟” number=”2″]مردها نسبت به رنگ سفید لباس زیر بیشترین واکنش را از خود نشان می دهند. در حقیقت می توان گفت هر چه رنگ لباس زیر روشن تر باشد درصد تحریک پذیری شریک جنسی نیز بیشتر است.[/faq_item][faq_item title=”چه سبک لباس زیر می تواند تحریک پذیری بیشتر در فرد داشته باشد؟” number=”3″]لباس زیرهای فانتزی، جذب و بسیارنازک[/faq_item][/faq]

چه امتیازی می دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 20 =