سکستراپی » مقالات سکستراپی » ناتوانی آقایون در دخول چه علتی دارد؟

ناتوانی آقایون در دخول چه علتی دارد؟

ناتوانی آقایون در دخول

دوستان زیادی هستند که با مراجعه به کلینیک سکستراپی دکتر نجات از این موضوع که در رابطه جنسی و هنگام دخول ناتوان می باشند صحبت کرده اند و از مشاوران برای تشخیص ناتوانی آقایون در دخول راهنمایی و راه درمانی خواسته اند. خب، قبل از اینکه بخواهیم به تشخیص و درمان این نوع اختلال در آقایون بپردازیم باید از شما دوستان عزیز بپرسیم که اصلا می دانید ناتوانی آقایون در دخول چه علتی دارد؟ و چرا به وجود می آید یا خیر؟!

با ما تا انتهای مقاله امروز همراه شوید تا هر آنچه که نیاز است در این مورد بدانید را در اختیارتان قرار دهیم.

ناتوانی جنسی

به طور کلی باید بگوییم که با کاهش یا از بین رفتن میل جنسی در آقایون شاهد بودیم که علی رغم تحرک ذهنی قدرت رسیدن به نعوظ آن ها در جهت برقراری رابطه جنسی موفقیت آمیز نیست و در حقیقت فرد مبتلا به ناتوانی جنسی می باشد.

این مسئله یک امر کاملا طبیعی است که با گذشت زمان و با تغییراتی که در میل جنسی و توان آقایون ایجاد می شود اغلب در جهت ناتوانی جنسی است.

متاسفانه باید بگوییم که ناتوانی جنسی این روزها یکی از شایع ترین مواردی است که برای درمان آن مراجعین زیادی به مراکز سکستراپی و مطب های اورولوژی مراجعه می کنند.

این مشکل جنسی در آقایون باعث می شود که آن ها نتوانند نعوظ پیدا کنند و یا قادر به این نباشند که نعوظ خود را به مدت کافي جهت انجام نزديکي حفظ نمايد.

علت ناتوانی جنسی
ناتوانی جنسی

علت ناتوانی آقایون در دخول

با توجه به مطالب عنوان شده در مطالب بالا و در مورد ناتوانی جنسی می توان عنوان کرد که این مشکل جنسی می تواند به علت عیوب عضوی یا روانی در آقایون ایجاد شود.

البته عوامل متعددی وجود دارند که در ایجاد نعوظ برای آقایون ایجاد اختلال می کنند.

برای مثال: زمانیکه آقایون دچار استرس و یا افسردگی می باشند و نگران هستند نمی توانند عمل دخول را انجام دهند و در این مورد ناتوان می باشند.

یا اینکه در بیش از نیمی از موارد می توان در پاسخ به این پرسش که ناتوانی آقایون در دخول چه علتی دارد؟ پاسخ داد که ناتوانی به علت بیماری، جراحی و یا تصادف به وجود می آید که به عروق عصبی فرد صدمه وارد می کند.

استفاده از برخی داروها و علل هورمونی نیز یکی دیگر از مواردی هستند که می توانند بر دخول آقایون و ناتوانی در این مورد تاثیر گذار باشند.

علائم و نشانه های ناتوانی جنسی

خب، در این بخش از مقاله مربوط به ناتوانی آقایون در دخول چه علتی دارد؟ باید بگوییم که با توجه به موارد عنوان شده در متن های بالا و اشاره به این مسئله که ناتوانی در دخول یک ناتوانی جنسی در آقایون می باشد، دارای یک سری علائم و نشانه ها است که در این بخش می خواهیم به آن ها اشاره ای مختصر داشته باشیم.

از مهم ترین علائم و نشانه های مربوط به ناتوانی جنسی در آقایون می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • در هنگام تحریک جنسی آلتش سفت نمی شود.
  • بلافاصله بعد از نعوظ و در حین مقاربت سفتی آلت از بین می رود.
  • علیرغم میل جنسی بالا ولی آلت سفتی واضح جهت دخول را ندارد و آلت حالت ژله مانندی پیدا می کند.
  • بلافاصله بعد از نعوظ مبتلا به انزال زودرس می باشند.
ناتوانی جنسی
علائم و نشانه های ناتوانی جنسی

درمان ناتوانی آقایون در دخول( ناتوانی جنسی)

برای درمان این اختلال در آقایون دو راه حل وجود دارد. اول اینکه پزشکمتخصص باید علت را در فرد مبتلا به ناتوانی در دخول پیدا کند و دوم با کمک خود فرد درمان مناسبی را در پیش بگیرید.

راه های درمان این اختلال به شرح زیر می باشند.

  1. بررسی دارو های مصرفی
  2.  روان درمانی
  3. مشاوره عروقی
  4. درمان دارویی
  5. استفاده از واکیوم
  6. کاشت پروتز در داخل آلت تناسلی

در ادامه درباره هر یک از این 6 راه درمان برای ناتوانی آقایون در دخول اطلاعات مختصری را در اختیارتان قرار داده ایم.

بررسی دارو های مصرفی

در این روش درمان، اگر پزشک معالج شما تشخیص دهد که علت ناتوانی دخول یا همان ناتوانی جنسی شما منشاء دارویی دارد، مثلا: شما داروهای افسردگی، فشار خون و… مصرف می کنید با بررسی لازم داروهایی که حداقل عوارض جنسی را دارند برای شما تجویز خواهند کرد یا به شما اجازه میدهند که همان داروهای قبلی را مصرف کنید.

 روان درمانی

اما، این روش درمانی بدنی صورت است که باید از نظر روانکاوی و روان درمانی از یک متخصص روانکاو کمک بگیرید و دوره هایی را طبق نظر این فرد جهت درمان طی کنید.

مشاوره عروقی

برای درمان ناتوانی آقایون در دخول و پاسخ به این پرسش که ناتوانی آقایون در دخول چه علتی دارد؟ یکی از راه های مشاوره عروقی است.

شاید خیلی از شما دوستان عزیز ندانید که نشت وریدی و تنگی شریان آلت تناسلی دو عامل شایع برای  ناتوانی جنسی با منشاء عروقی می باشند.

در این شرایط بهترین راه برای درمان همین مشاوره عروقی است و در صورت امکان اگر خون رسانی به آلت به علت تنگی شریان مختل شده باید محل تنگی رفع گردد.

درمان دارویی

امروزه ویاگرا و تادلافیل و وردنافیل دارو های رایج در بازار هستند که جهت اصلاح نعوظ توسط بیماران استفاده می گردد این دارو ها که مهارکننده آنزیم فسفودی استراز هستند باعث گشادی رگ های آلت و خون رسانی بیشتر و باعث سفتی آلت و نعوظ قوی می شوند.

استفاده از واکیوم

راه بعدی برای درمان، استفاده از واکیوم می باشد. این وسیله باید قبل از مقاربت آلت تناسلی را داخل آن قرار داد. در حقیقت این دستگاه باعث می شود که مکش خون به داخل آلت تناسلی به خوبی انجام شود.

کاشت پروتز در داخل آلت تناسلی

اما آخرین راه درمان ناتوانی جنسی، کاشت پروتز در ناحیه آلت تناسلی آقایون می باشد.
در این روش پروتز های قابل اتساع با پمپ و یا پلاستیکی انعطاف پذیر در داخل اجسام کاونروزا آلت کاشته می شوند و فرد موقع مقاربت و با ایجاد نعوظ مصنوعی کار خود را انجام می دهد.
ناتوانی آقایون در دخول
درمان ناتوانی آقایون در دخول
در نهایت اینکه

امیدواریم با مطالبی که در این مقاله به آن ها اشاره کرده ایم توانسته ایم به شما دوستان عزیز کمک کنیم تا بتوانید به خوبی اطلاعاتی درباره این سوال که ناتوانی آقایون در دخول چه علتی دارد؟ را بدست آورید.

ما سعی کرده ایم تا حد امکان در این مقاله آنچه که نیاز است در این مورد بدانید را در اختیارتان قرار دهیم. در صورتیکه باز هم سوالی در این زمینه دارید می توانید با مشاوران ما، در سایت drnejatclinic.com ارتباط بگیرید.

سوالات مربوط به ناتوانی آقایون در دخول چه علتی دارد؟

  1. علت نفوذ نکردن آقایون چیست؟
    علل روانشناختی رایج ED شامل استرس، اضطراب، افسردگی، مشکلات رابطه و احساس گناه یا اعتماد به نفس پایین است. این مسائل همچنین می تواند بر میل جنسی شما تأثیر بگذارد، که ممکن است باعث شود کمتر به داشتن رابطه جنسی علاقه مند شوید.
  2. مهم ترین عوامل جسمانی که باعث ناتوانی آقایون در دخول می شند چه عواملی هستند؟
    برخورداری از مشکلات قلبی، بسته شدن رگ های خونی، وجود انواع جراحت ها در آلت تناسلی آقایان، مبتلا بودن به سندروم سوخت و ساز، مبتلا بودن به بیماری ام اس، مصرف بیش از اندازه سیگار، قلیان و تنباکو و عدم برخورداری از خواب کافی از مهم ترین عوامل جسمانی در ناتوانی جنسی یا ناتوانی دخول می باشند.
  3. چرا برخی آقایون به طور مداوم نعوظ خود را از دست می دهند؟
    اکثر آقایون گهگاه موفق به ایجاد یا حفظ نعوظ نمی شوند. این معمولاً ناشی از استرس، خستگی، اضطراب یا نوشیدن الکل زیاد است و جای نگرانی نیست. اگر بیشتر اتفاق بیفتد، ممکن است ناشی از سلامت جسمانی یا مشکلات عاطفی باشد.
چه امتیازی می دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 3 =