سکستراپی » مقالات سکستراپی » مواقعی که به سکستراپی نیاز دارید

مواقعی که به سکستراپی نیاز دارید

نیاز به سکستراپی

شاید در برقراری رابطه جنسی با همسرتان  اطلاعات کافی داشته باشید اما آیا شما تمام اصول اساسی درباره یک رابطه جنسی رضایت بخش را به خوبی می دانید؟

برخی از علائم در رابطه جنسی وجود دارد که نشان می دهد زمان آن رسیده که شما به یک سکستراپ و مراکز سکستراپی مراجعه کنید.

ما در این مقاله می خواهیم درباره برخی علامت ها که نشان می دهد مراجعه شما به سکستراپ می باشد را عنوان کرده ایم.

سکستراپی
اختلالات جنسی

مواقعی که به سکستراپی نیاز دارید

  • عدم تمایل به رابطه جنسی
  • سکس دردناک
  • به ارگاسم نرسیدن
  • نمی دانید از رابطه جنسی چه می خواهید
  • از سکس و رابطه جنسی با همسرتان لذت بیشتری را انتظار دارید.

عدم تمایل به رابطه جنسی

اینکه شما در برقراری رابطه جنسی با همسرتان تمایلی نداشته باشید به عوامل متعددی همچون استرس، خستگی، کسالت و … بستگی دارد. با وجود چنین مسائلی اگر تغییر رفتارهایی که در شما به وجود آمده است طولانی شود می تواند برای زندگی مشترکتان مشکل ساز شود و می توان گفت از مواقعی که به سکستراپی نیاز دارید می باشد.

متخصص سکستراپ می تواند به شما کمک کند تا ارتباط خود را با همسرتان بهبود بخشید قبل از اینکه همسرتان متوجه بی میلی شما در برقراری رابطه شود

سکس دردناک

داشتن یک رابطه جنسی باید با لذت همراه باشد و اگر شما در حین رابطه احساس درد داشته باشید این مسئله وجود دارد که شما یا همسرتان یک مشکل سلامتی داشته باشید. این موضوع یک مسئله کوچک نیست که بخواهید به آسانی از آن گذر کنید و برایتان اهمیت نداشته باشد.

بنابراین با مراجعه به یک متخصص سکستراپ و با کمک گرفتن از راهنمایی های او می توانید از بهترین پوزیشن های جنسی برای کاهش درد خود استفاده کنید.

به ارگاسم نرسیدن

شاید بارها در رابطه جنسی که با همسرتان دارید ارگاسم شدیدی داشته باشید و به طور ناگهانی متوجه این موضوع شده باشید که دیگر از رابطه جنسی به ارگاسم و آن اوج لذت جنسی نمی رسید.

اگر با چنین مشکلی برای چندین ماه متوالی مواجه شده اید باید بدانید که این موضوع می تواند یک مسئله اساسی و مهم در رابطه شما با همسرتان باشد و نیاز دارید که حتما به سکستراپی مراجعه کنید تا بتواند در رفع مشکلتان به شما کمک کند.

نمی دانید از رابطه جنسی چه می خواهید

بسیاری از افراد هستند که از اطلاعاتی که درباره رابطه جنسی خودشان باید بدانند غافل هستند و یا اصلا نمی دانند چه چیزی برایشان مناسب است.

این افراد با مراجعه به مراکز سکستراپی و متخصص سکستراپ می توانند در درک خواسته ها و نیازه هایشان و اینکه چه چیزهایی می تواند احساس خوبی را در بدن آن ها به وجود آورد اطلاعات خود را کامل کنند.

مواقعی که به سکستراپی نیاز دارید
مراجعه به سکستراپ

از سکس و رابطه جنسی با همسرتان لذت بیشتری را انتظار دارید

بسیاری از مردم نمی توانند از رابطه جنسی خود لذت ببرند و آن هم به خاطر مسائلی همچون اضطراب، خستگی و فرسودگی می باشد.

اگر روابط جنسی شما دچار مشکل شده است و شرایط ایده آل و پسندیده ای در این رابطه ندارید جای هیچگونه نگرانی نیست زیرا همیشه فرصت بهبود وجود دارد.

فراموش نکنید که اهمیت ندادن به رابطه جنسی با شریک زندگیتان و عدم رضایت در رابطه زناشویی می تواند زندگی شما را دچار مشکلات اساسی کند و مواقعی که به سکستراپی نیاز دارید می باشد.

یک متخصص سکستراپ می تواند در درمان احساسی و عاطفی مشکلات جنسی و حفظ یک رابطه جنسی و رضایت بخش به شما کمک کند.

از موارد بسیار مهم در سلامت عاطفی و فیزیکی سلامت جنسی می باشد که برخی از افراد به آن توجه زیادی نمی کنند. اگر شما هم دارای مشکلات جنسی می باشید و از اینکه بخواهید درباره آن با کسی صحبت کنید و یا اینکه به دنبال راه های کمک در این زمینه به خودتان باشید خجالت می کشید باید این موضوع را بدانید که چیزی نزدیک به 43 درصد از زنان و 31 درصد ازمردان دچار اختلالات جنسی می باشند.

بدون شک عدم توانایی در برقراری رابطه جنسی و عدم توانایی در ارضای جنسی همسر باعث سردی در رابطه زناشویی می شود که در بیشتر موارد منجر به خیانت زوجین شده است.

سکستراپی همان مشاوره درمانی می باشد

از آنجایی که دانستن درباره مسائل جنسی به درستی در میان برخی از افراد جا نیافتاده است ترجیح می دهند با مواجه شدن مشکلات جنسی در زندگی مشترکشان خودشان با راه ها و روش هایی که فکر می کنند درست است مشکل خود را برطرف نمایند در صورتیکه ممکن است نه تنها نتوانند مشکل به وجود آمده را از بین ببرند بلکه ممکن است آن مشکل را تشدید نیز کنند.

این موضوع را به خاطر داشته باشید که در دفاتر سکستراپی هیچ موضوع عجیب و ناسالمی وجود ندارد که بخواهید از این بابت خجالت کشیده و به چنین مراکزی برای درمان مراجعه نکنید.

در حقیقت سکستراپی هم مانند سایر روش های مشاوره می باشد و نوعی روان درمانی می باشد که به مشکلات فیزیکی نیز توجه دارد.

زمانیکه زوجین با مشکل جنسی روبرو می شوند متخصص سکستراپ سعی دارد که به مشکل به وجود آمده پی برده تا بتواند برای حل آن راهکار مناسب را به کار گیرد.

چه امتیازی می دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + نه =