سکستراپی » مقالات سکستراپی » دلیل انزال بدون لذت

دلیل انزال بدون لذت

دلیل انزال بدون لذت

علت لذت نبردن از انزال در رابطه جنسی چیست؟

همانطور که میدانید در رابطه جنسی هر نوع مشکلی که به وجود بیاید اختلال جنسی نیز گفته می شود. از همین رو این مشکلات سبب اختلال در رابطه جنسی نیز می شود و منجر به عدم رضایت در زوجین در هنگام رابطه جنسی نیز می شود. یکی از مشکلات جنسی که زوجین بسیار شایع است اختلال ارگاسم یا انزال بدون لذت می باشد. این در مقاله قصد داریم به طور کامل در مورد دلیل انزال بدون لذت به گفتگو به بپردازیم.

علت لذت نبردن از انزال در رابطه جنسی چیست؟
لذت نبردن در رابطه جنسی

علت به ارگاسم نرسیدن زنان چیست؟

بسیاری از بانوان از سکس تراپ ها این سوال را دارند که علت به ارگاسم نرسیدن زنان یا دلیل انزال بدون لذت چیست؟ از مهم ترین علت ها می توان به بروز اختلالات ارگاسم نیز اشاره نمود. ناگفته نماند که می تواند جنبه جسمی و روانی نیز داشته باشد.

وجود مشکلات روحی و روانی

یکی از دلیل انزال بدون لذت می توان به وجود مشکلات روحی و روانی نیز اشاره نمود. زیرا زمانی که فرد دچار مشکلاتی در زندگی شخصی داشته باشد، در رابطه جنسی با همسر خود لذت نمی برد. در این زمان می توانید با کلینیک های سکستراپی یا روان شناس نیز مراجعه کنید.

خشکی واژن و اختلالات هورمونی

یکی دیگر از دلیل انزال بدون لذت کاهش هورمون های زنانه می باشد. این عامل سبب می شود که خشکی واژن در می تواند سبب درد شود. در بعضی از مواقع  زمانی که واژن زنان خشک می شود موجب خونریزی می شود.  از همین رو سبب می شود که اختلال ارگاسم در زنان و دلزدگی شود.

افزایش سن ناشی از دلیل انزال بدون لذت

با افزایش سن هورمون های بدن نیز تغییر می کند و همین عامل سبب خشکی واژن می شود. ناگفته نماند که با افزایش سن به دوره یائسگی زنان نیز نزدیک می شود و همین عامل می تواند در رابطه جنسی اثر منفی بگذارد.

افزایش سن ناشی از دلیل انزال بدون لذت
اختلال در انزال

نوع سبک زندگی

بهتر است به نوع سبک زندگی خود اهمیت ویژه ای دهید برخی از عادت ها در زندگی می تواند دلیل انزال بدون لذت باشد که در زیر به طور کامل به آنها اشاره شده است.

  • پرخوری
  • مصرف سیگار و دخانیات
  • الکل

چه عواملی سبب می شود که در مردان انزال بدون لذت رخ دهد؟

اختلال در رابطه جنسی می تواند علت های مختلفی نیز داشته باشد اختلال در ارگاسم در آقایان می تواند سه جنبه داشته باشد که شامل علل عصبی، جسمی و روانی باشد.

چه بیماری های زمینه ای می تواند اختلالی در رابطه جنسی ایجاد کند؟

بیماری های که در زیر قید شده است می تواند اختلال های زیادی در رابطه جنسی نیز ایجاد کند. بنابراین به بیماری زیر توجه داشته باشید.

چه بیماری های زمینه ای می تواند اختلالی در رابطه جنسی ایجاد کند؟
اختلال در رابطه جنسی
  • بیماری ام. اس
  • دیابت نوع دو
  • پروستات
  • جراحی شکم

اثر مواد غذایی در اختلالات ارگاسم آقایان

باید بگوییم که مواد غذایی می تواند در اختلالات ارگاسم آقایان بسیار موثر باشد برخی مواد غذایی مانند فلفل، موز و عسل می تواند در اختلالات ارگاسم شما را بسیار کمک کند.

چگونه می توان مشکلات اختلال ارگاسم در آقایان را درمان کرد؟

یکی از راه های درمان زود انزالی در آقایان انجام تمرینات فیزیکی می باشد که بسیار برای فرد سودمند می باشد. هم چنین می توان از برخی دارو ها برای درمان نیز استفاده نمود.

نتیجه گیری

با توجه به نکاتی که در مقاله درباره دلیل انزال بدون لذت بیان شد پی بردیم که می تواند عوامل مختلفی در بروز آن دخالت داشته باشد از جمله می توان به مشکلات روحی و روانی، خشکی واژن و تغییرات هورمونی نیز اشاره نمود برای درمان آن باید به یک سکس تراپ نیز مراجعه کنید.

سوالات متداول

  1. علت لذت نبردن از انزال چیست؟
    علت های متفاوتی دارد از جمله می توان به مشکلات روحی و روانی، تغییرات هورمونی بدن نیز اشاره کرد.
  2. چگونه می توان این بیماری را درمان؟
    ابتدا باید به سکس تراپ مراجعه کنید و علت آن مشخص شود.
  3. چه بیماری های زمینه ای می تواند در انزال بدون لذت نقش داشته باشد؟
    بیماری های نظیر ام اس، دیابت نوع دو، پروستات در آن نقش داشته باشد.
چه امتیازی می دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =