سکستراپی » مقالات سکستراپی » دلایل علاقه مردان به رابطه جنسی مقعدی

دلایل علاقه مردان به رابطه جنسی مقعدی

علاقه مردان به رابطه جنسی مقعدی

بسیاری از خانم ها هستند که با این مسئله که همسرشان از آن ها درخواست داشتن رابطه مقعدی را می کنند شکایت داشته و از این موضوع ناراحت هستند و برای اینکه بتوانند این مسئله را بر طرف نمایند به مراکز و کلینک سکستراپی مراجعه می کنند تا بتوانند برای این مسئله راه حلی پیدا کنند.

اما مسئله ای که وجود دارد این است که دلایل علاقه مردان به رابطه جنسی مقعدی چه می تواند باشد و اینکه آیا زنان از ین رابطه رضایت دارند و به این نوع از رابطه علاقه دارند یا خیر؟

رابطه مقعدی

رابطه مقعدی هم  نوعی دیگر  از رابطه جنسی می باشد که در آن از مقعد به عنوان عضو جنسی زنانه استفاده می‌شود.

کشور ما از جمله کشورهایی می باشد که در آن آمار مشخصی از این رابطه وجود ندارد زیرا این رابطه با محدودیت های اجتماعی و مذهبی روبرو می باشد. شاید بد نباشد که این موضوع را بدانید که داشتن رابطه جنسی از راه مقعد در دوران نامزدی از سوی بسیاری از خانواده ها پذیرفته نیست و مشکلات بسیاری را در بر داشته است.

دلایل علاقهمردان به رابطه جنسی مقعدی
رابطه جنسی مقعدی

دلایل علاقه مردان به رابطه جنسی مقعدی

از جمله دلایل علاقه مردان به رابطه جنسی مقعدی این است که آن ها از به  ارگاسم رساندن همسران خود رضایت ندارند. این موضوع باعث ناراحتی مردان می شود  و بیشتر تمایل پیدا میکنند تا رابطه جنسی مقعدی داشته باشند زیرا در چنین شرایطی زنان می توانند به همسر خود کمک کرده و آن ها را راهنمایی کنند تا با بازی با اندام های حساس بدن آن ها سریعتر برای رسیدن به ارگاسم آماده شوند.

یکی دیگر از دلایل انجام این نوع از رابطه از جانب آقایان این است که از راه چشم می توانند تحریک شوند یعنی کافی است که  باسن شریک جنسی برای این موضوع تحریک کننده باشد در صورتیکه این موضوع برای خانم ها چندان خوشایند نمی باشد و آن ها ترجیح می دهند که با لمس شدن به اون لذتی که می خواهند در رابطه جنسی برسند.

 آسیب های رابطه جنسی مقعدی

علاوه بر اینکه داشتن رابطه جنسی مقعدی از نظر بهداشتی و شرعی مهم می باشد از نظر پزشکی هم دارای اهمیت می باشد زیرا داشتن چنین رابطه هایی ممکن است باعث به وجود آمدن بیماری هایی در زنان و مردان شود که ما در ادامه به برخی از این آسیب ها اشاره کرده ایم.

  • خراش برداشتن و خونریزی حلقه خروجی جداره مقعد
  • زخم های دیواره مقعد که باعث ورود باکتری های ویروسی می شود
  • ریسک انتقال ویروس ایدز و سایر بیماری های آمیزشی
  • بی اختیاری مدفوعی

زمانیکه شما از راه مقعد با شریک جنسی خود وارد یک رابطه می شوید ممکن است به اوج لذتی که می خواهید برسید اما ممکن است که بعد از آن رابطه نیز با مشکلاتی مواجه شوید. یکی از آن ها این است که شریک جنسی شما از لذت واقعی رابطه جنسی دور شده و دیگر میلی برای داشتن رابطنه جنسی نخواهد داشت.

دلایل رابطه جنسی مقعدی
مضرات رابطه جنسی مقعدی

 مضرات رابطه مقعدی

از نظر پزشکی این موضوع مشخص شده است که مقعد برای رابطه جنسی و دخول طراحی نشده است در صورتبکه واژن برای مقاربت طراحی شده است و این به این معنا می باشد که مقعد همانند واژن دارای روان کننده نمی باشد و این حالت خشکی باعث می شود که بافت های ناحیه مقعد دچار آسیب دیدگی شوند و این مسئله می تواند در دراز مدت اتفاق افتاده و باعث شود که شما دچار بی اختیاری های مدفوعی شوید همچنین مقعد نسبت به واژن محیطی مناسب تر برای انتقال بیماری های عفونی و مقاربتی می باشد.

برای جلوگیری از آسیب های مقعدی چه کنیم؟

مهم ترین کاری که شما می توانید برای پیشگیری از آسیب های رابطه جنسی مقعدی انجام دهید این است که این کار را تحت هیچ شرایطی انجام ندهید و در صورتی که می خواهید رابطه ار ناحیه پشت داشته باشید حتما از کاندم استفاده کنید تا از انتقال عفونت ها جلوگیری کنید.

برخی دیگر از کارهایی که می توانید برای پیشگیری از آسیب های مقعدی انجام دهید عبارتند از:

بعد از اینکه رابطه جنسی شما از راه مقعد به پایان رسید به هیچ عنوان آلت تناسلی شریک جنسی را در واژن نکرده و در صورتیکه می خواهید این کار را انجام دهید قبلش حتما کاندوم را تعویض کنید.

استفاده از ژل های لوبریکانت یکی دیگر از کارهایی است که به شما پیشنهاد می کنیم زیرا استفاده از این ژل ها خطر پارگی مقعد را کمتر می کند

حمام آب گرم قبل از رابطه جنسی مقعدی یا خوابیدن روی شکم، دخول مقعدی را آسان‌تر می‌کند

در صورت مشاهده کردن خونریزی بعد از رابطه جنسی مقعدی حتما و بلافاصله به پزشک متخصص مراجعه کنید.

چه امتیازی می دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =