سکستراپی » مقالات سکستراپی » دستگاه لورتا نوروفیدبک

دستگاه لورتا نوروفیدبک

کاربرد دستگاه لورتا

آخرین و پیشرفته ترین نسل درمان نوروفیدبک توسط دستگاه لورتا انجام می شود که ما امروز می خواهیم در کلینیک سکستراپی دکتر نجات به این مسئله که دستگاه لورتا نوروفیدبک چیست؟ مزایای دستگاه لورتا نوروفیدبک و کاربرد این دستگاه پرداخته و در این مورد با شما صحبت کنیم.

دستگاه لورتا نوروفیدبک چیست؟

همانطور که در ابتدای مطلب هم اشاره کرده ایم لورتا نوروفیدبک آخرین و پیشرفته ترین نسل درمان نوروفیدبک است.

مهمترین ویژگی برجسته لورتا نوروفیدبک، امکان اثرگذاری و تعدیل فعالیت نواحی عمقی مغز است. به عنوان مثال با استفاده از لورتا نوروفیدبک میتوان فعالیت منطقه آمیگدال (که منطقه ای که در عمق مغز است که مسئول اصلی تولید هیجانات به خصوص ترس و اضطراب است) را تعدیل و اصلاح کرد و به روند درمان سرعت و کیفیت قابل توجهی افزود.

به دلیل اینکه هیچ اشعه ای یا ماده ای را در این درمان وارد مغز نمی کنند این درمان هیچگونه عوارض جانبی ندارد.

بعلاوه با این درمان، می توان به طور همزمان روی بیش از چند اختلال مغز کار کرد و تعداد جلسات درمان به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش می یابد. با این درمان می‌توان کارکرد بیش از ۹۰۰ شاخص و نقطه /عدد در مغز را به طور همزمان تعدیل و اصلاح کرد.

دستگاه لورتا چیست؟
دستگاه لورتا روی چه اختلال هایی تاثیر دارد؟

دستگاه لورتا نوروفیدبک روی چه اختلال هایی تاثیر دارد؟

در حال حاضر از لورتا برای درمان بسیاری از بیماری‌های مختلف خلقی و شناختی استفاده می شود. ولی بعضی اختلال ها هستند که لورتا بر آنها بسیار موثر است. این اختلالات عبارتند از:

  • اختلالات بیش فعالی همراه با کمبود توجه
  • اختلالات یادگیری
  • اختلالات اضطرابی و وسواس
  • تیک و توره

مزایای درمان با دستگاه لورتا نوروفیدبک

از مزیت هایی که درمان به کمک دستگاه لورتا نوروفیدبک دارد کاهش تعداد جلسات درمان و صرفه جویی در هزینه ها می باشد. معمولا در اغلب روش های درمانی از قرص و دارو جهت درمان استفاده می شود که طول درمان را طولانی مدت می کند.

اما در درمان به کمک دستگاه لورتا دوره درمان در طول چند سال انجام می شود. کندترین روش درمان با این دستگاه دو جلسه در هفته می باشد که تقریبا 4 ماه کل درمان به طول می انجامد.

دستگاه لورتا
ویژگی دستگاه لورتا

ویژگی های درمان با دستگاه لورتا نوروفیدبک

نحوه درمان با دستگاه لورتا نوروفیدبک ویژگی ها و مزیت های بسیاری دارد که مهم ترین ویزگی آن امکان اثرگذاری و تعدیل فعالیت نواحی عمیق مغز می باشد.

در روش های درمان با دستگاه لورتا سعی شده است تا از تکنولوژی های روز دنیا در جهت ثبت نورورن های مغزی استفاده میگردد.

هزینه درمان با دستگاه لورتا
درمان با دستگاه لورتا
در نهایت اینکه

شما عزیزان می توانید برای استفاده و روند درمان به کمک دستگاه لورتا نوروفیدبک به کلینیک سکستراپی دکتر نجات مراجعه کرده و اطلاعات لازم در این زمینه را از مشاوران این مرکز از طریق سایت  drnejatclinic.com دریافت نمایید.

[faq title=”سوالات مربوط به دستگاه لورتا نوروفیدبک” open1st=”1″ openAll=”0″][faq_item title=”روش درمان لورتا در چه دستگاه هایی ثبت می شود؟” number=”1″] با استفاده از دستگاه های بسیار پیشرفته EEG و QEEG و نرم افزار اختصاصی متعلق به نوروگاید آمریکا.

[/faq_item][faq_item title=”برجسته ترین ویژگی لورتا نوروفیدبک چیست؟” number=”2″]اثرگذاری و تعدیل فعالیت های نواحی داخلی و عمقی مغز.
[/faq_item][faq_item title=”لورتا نوروفیدبک چه تفاوتی با نوروفیدبک دارد؟” number=”3″]هم از نظر تکنولوژی و هم از نظر سرعت درمان این دو دستگاه بایکدیگر تفاوت دارند.[/faq_item][/faq]

چه امتیازی می دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − هفت =