سکستراپی » درمان اختلالات جنسی

درمان اختلالات جنسی

اختلالات جنسی

اختلالات  جنسی در واقع مشکلاتی است که در هر مرحله از چرخه رابطه جنسی در فرد رخ می دهد و از میزان احساس رضایت آن در رابطه جلوگیری می کند.

چرخه رابطه جنسی شامل هیجان، ثبات و ارگاسم می باشد. با توجه به آمار و تحقیقات بدست آمده اختلال جنسی از جمله مسائل بسیار شایع در برقراری رابطه زوجین می باشد و برای رفع آن نیاز به سکستراپی می باشد.

انواع اختلال جنسی

برای آنکه بتوانید مشکلات جنسی خود را بخوبی درمان نمایید باید با انواع اختلال های جنسی که ممکن است شما و یا شریک جنسیتان با آن ها مواجه باشد آشنایی کامل داشته باشید.

اختلال جنسی به چهار دسته زیر تقسیم بندی شده است:

• اختلالات هوس یعنی عدم تمایل جنسی و یا بی میلی به رابطه جنسی
  • اختلالات برانگیختگی به معنای عدم توانایی تحریک جنسی در زمان رابطه جنسی
  • اختلالات ارگاسم هم کمبود و یا عدم ارگاسم می باشد
  • اختلالات درد. که در زمان برقراری رابطه و در حین مقاربت به وجود می آید

علائم اختلال جنسی در مردان

علائم و نشانه های مختلفی میان زنان و مردان وجود دارد که نشان دهنده اختلالات جنسی در آن ها می باشد از جمله علائم و نشانه های اختلالات جنسی در مردان عبارت است از: عدم توانایی در حفظ نعوظ مناسب، عدم انزال و یا دیر انزالی، عدم توانایی در کنترل انزال زودرس

اختلالات جنسی

علائم اختلال جنسی در زنان

• عدم توانایی در رسیدن به ارگاسم
  • نامساعد بودن واژن قبل و حین مقاربت
  • عدم توانایی در آرامش عضلات واژن به اندازه کافی برای اجازه مقاربت

درمان اختلال جنسی

درمان اختلال جنسی یکی از موارد بسیار مهم در روانشناسی می باشد زیرا که اغلب افراد به مشکلات جنسی مبتلا می باشند. مشکلاتی از قبیل فانتزی های جنسی، تمایلات به رفتارهای جنسی غیر طبیعی و ناهنجار که افراد ناخواسته مرتکب آن ها می شوند.

مشکلات و اختلات جنسی به دلیل اینکه  شامل موضوعات غیر انسانی، کودکان و یا افراد ناراضی می شود و در برخی مواقع با تحقیر شدن افراد همراه می باشد می تواند مشکلات و پیامدهای منفی بسیاری را به همراه داشته باشد.

بنابراین درمان اختلال جنسی علاوه بر اینکه می تواند در سازگاری روانی فرد تاثیر گذار باشد این قابلیت را نیز دارد تا مانع از قربانی شدن افراد نیز شود.

درمان اختلال جنسی شامل دارو درمانی برای کاهش اختلالات همراه با انحرافات جنسی همچون افسردگی، اضطراب و درمان شناختی رفتاری می باشد.

در این بخش از سایت شما را با برخی از خدمات کلینیک سکستراپی در جهت درمان اختلالات جنسی می باشد آشنا خواهیم کرد.

خدمات کلینیک سکستراپی و درمان اختلالات جنسی

سکسولژی