سکستراپی » مقالات سکستراپی » نحوه داشتن رابطه جنسی برای پسر دار شدن

نحوه داشتن رابطه جنسی برای پسر دار شدن

رابطه جنسی

نحوه داشتن رابطه جنسی برای پسر دار شدن

برخی از زوج های جوان زمانیکه تصمیم به بچه دار شدن می گیرند و می خواهند طبق برنامه مشخصی اقدامات لازم را انجام دهند تا در تاریخ و فصل مشخصی فرزند آنها به دنیا آید به متخصص و پزشک مربوطه مراجعه می کنند تا بتوانند طبق دستورات و راهنمایی آنها برای بچه دار شدن خود اقدام کنند.

از میان صدها نفری که به کلینیک سکستراپی برای بارداری مراجعه می کنند تقریبا چیزی نزدیک به 10 نفر از آن ها می خواهند بدانند که چطور میتوانند با همسرخود رابطه جنسی برقرار کنند تا فرزند آن ها پسر شود البته این تعداد کسانی هستند که تازه می خواهند فرزند اول خود را به دنیا آورند.

هستند زوج های جوان دیگری که با داشتن فرزند باز هم به ما مراجعه می کنند تا آن ها را به گونه ای راهنمایی کنیم که بتوانند با نحوه داشتن رابطه جنسی برای پسر دار شدن خود بیشتر آشنا شوند.

اگر شما هم قصد دارید که برای فرنزد دار شدن خود اقدام کنید و میخواهید که فرزند شما هم پسر شود تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. البته فراموش نکنید که پسر و دختر بودن فرزند شما به اندازه سالم بودن آن اهمیت ندارد و هر دو هدیه ای هستند از جانب خداوند متعال.

نحوه داشتن رابطه جنسی برای پسر دار شدن
بارداری

چطور پسر دار شویم؟

سوالی که این روزها بیشتر زوج ها در زمان مشاوره بارداری خود از پزشک مربوطه خود میپرسند این است که چطور می توانند صاحب فرزند پسر شوند؟ خب باید در جواب به این دوستان عزیز بگوییم که اگر می خواهید فرنزد شما پسر شود در زمان برقراری رابطه جنسی باید پوزیشن جنسی شما به شکل دخول عمیق صورت گیرد.

هر چه اسپرمی که در رحم مادر نفوذ می کند عمیق تر باشد شانس پسر دار شدن نیز افزایش پیدا خواهد کرد. بدون شک می دانید که این مرد است که جنسیت فرزند را می تواند به نوعی مشخص کند. پس اگر می خواهید بدانید که نحوه داشتن رابطه جنسی برای پسر دار شدن باید به چه شکلی صورت گیرید باید بگوییم که داشتن رابطه دخول عمیق یکی از مواردی است که باید در رابطه جنسی خود آن را در نظر داشته باشید.

شاید برایتان سوال باشد که چرا باید عمل دخول عمیق باعث شود که فرزند شما پسر شود؟ میدانید که کروموزم x جنسیت فرزند شما را دختر کرده و کروموزم y باعث می شود که فرزند شما پسر شود. مشکل اینجاست که این کروموزم y که تعیین کننده جنسیت مذکر جنین می باشد بسیار ضعیف بوده و عمر کوتاهی دارد و اگر در رابطه جنسی دخول به شکل عمیق صورت نگیرد این امکان وجود دارد که اسپرم حامل کروموزم y  قبل از اینکه به تخمک برسد از بین برود و جنسیت جنین تغییر پیدا کند.

آقایون در هر بار انزال خود اسپرم های بسیاری تولید می کنند و اولین اسپرمی که به تخمک برسد تعیین کننده جنسیت جنین خواهد بود. این اسپرم می تواند حامل کروموزم x بوده و جنسیت نوزاد را دختر کند یا میتواند حامل کروموزم y  بوده و فرزند شما پسر شود.

نحوه داشتن رابطه جنسی برای پسر دار شدن
چطور پسردار شویم

زمان تخمک گذاری

یکی دیگر از مواردی که باید در نحوه داشتن رابطه جنسی برای پسر دار شدن به آن توجه داشته باشید زمان تخمک گذاری است. وقتی به طور کامل از زمان دقیق تخمک گذاری مطلع شدید نباید تا 24 ساعت قبل از آن هیچ رابطه جنسی داشته باشید زیرا که مخاط دهانه رحم در طی دوره  تخمک گذاری لغزنده بوده و کمتر حالت اسیدی دارد که نتیجه آن بارور شدن راحت تر آن توسط اسپرم نر می باشد.

ارگاسم شدن زنان در تعیین جنین پسر اهمیت دارد

خوب مسئله دیگر برای اینکه بتوانید صاحب فرزند پسر شوید به ارگاسم رسیدن همسرتان می باشد. زمانیکه خانم ها در رابطه جنسی به ارگاسم می رسند باعث می شود که رحم قلیایی تر شده و اسپرم نر محیطی بهتر و راحت تر برای انتقال در اختیار داشته باشد که نتیجه آن افزایش درصد پسردار شدن شما می باشد.

رابطه جنسی
آمیزش برای پسردار شدن

نکته

آقایونی که دوست دارید فرزند شما پسر شود باید بدانید که شما نقش مهمی در این مسئله دارید بنابراین باید یک نکته مهم و اساسی را بدانید و آن هم این است که برای تولید اسپرم بهتر است که از لباس های زیر گشاد استفاده کنید. زیرا هر چه بیضه های شما در محیط بازتری بوده و حرارت کمتری داشته باشند شما می توانید اسپرم بیشتر و بهتری را تولید کنید و توانایی باروری اسپرم ها را نیز افزایش خواهید داد و نکته مهم دیگر اینکه اگر می خواهید رابطه جنسی شما به منظور بچه دار شدنتان باشد نباید تا چند روز قبل از رابطه جنسی در جهت باردار کردن همسرتان، انزال داشته باشید.

حرف آخر

برای اینکه بتوانید یک رابطه درست و برنامه ریزی شده را در جهت فرزند دارد شدن با همسرتان برقرار کنید حتما با پزشک متخصص صحبت کنید تا شما را راهنمایی کند زیرا برای داشتن رابطه در جهت بارداری هم باید معاینه های را هر دو نفر انجام دهید که خدای نکرده مشکلی برای جنین و حتی خود شما به وجود نیاید.

3.7/5 - (13 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =