سکستراپی » مقالات سکستراپی » داشتن رابطه جنسی بدون درد

داشتن رابطه جنسی بدون درد

رابطه جنسی بدون درد

بسیاری از خانم های جوانی که به مراکز سکستراپی مراجعه می کنند علت مراجعه خود را ترس از نزدیکی و رابطه زناشویی عنوان می کنند. اما سوالی که اینجا برای بسیاری از شما دوستان ممکن است به وجود آید این است که چرا بیشتر خانم ها ترس از نزدیکی و رابطه جنسی دارند؟!

خب باید بگوییم که این مسئله دلایل بسیاری دارد که در فرد متفاوت می باشد و مثلا برخی از خانم ها به علت اینکه قبلا مورد تعرض قرار گرفته اند از این مسئله وحشت دارند، برخی دیگر قبل از ازدواج خود یک رابطه جنسی داشته اند و ترس برملاء شدن آن را دارند، برخی دیگر به خاطر اینکه این رابطه کمی دردناک می باشد از داشتن رابطه جنسی می ترسند و برخی دیگر هم ترس باردای و ترس وابستگی را دارند.

ما قصد داریم امروز به شابع ترین علت اینکه خانم ها از داشتن رابطه جسی می ترسند یعنی درد ناک بودن رابطه بپردازیم و بگوییم که چگونه می توانید با داشتن رابطه جنسی بدون درد زندگی زناشویی خود را محکم تر کنید.

داشتن رابطه جنسی بدون درد
ترس از رابطه جنسی

داشتن رابطه جنسی بدون درد

برای داشتن رابطه جنسی بدون درد باید به یک سری نکات توجه داشته باشید که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم.

غلبه کردن به ترس قبل از داشتن رابطه جنسی

قبل از شب عروسی و انجام رابطه جنسی کاری که شما باید انجام دهید این است که به پزشک متخصص زنان و زایمان مراجعه کنید و از نوع پرده بکارت خود مطلع شوید. زیرا برخی از پرده های بکارت هستند که حتی با داشتن رابطه جنسی هم پاره نمی شوند و نیاز به جراحی دارند.

برخی از خانم ها هستند که به صورت مادرزادی پرده بکارت ندارند و باید هم خودشان و هم همسرشان از این موضوع اطلاع داشته باشند و مسئله دیگر این است که تمام پرده های بکارت با نشان داده شدن چند قطره خون مشخص نمی شوند یعنی ممکن است شما با داشتن رابطه جنسی پرده بکارتتان پاره شود ولی خونریزی به وجود نیاید.

پس اولین کار اطلاع پیدا کردن درباره نوع پرده بکارت می باشد که می تواند به شما کمک کند تا در رابطه جنسی درد کمتری را احساس کنید.

رابطه جنسی
علت درد رابطه جنسی

عفونت در ناحیه واژن

مسئله بعدی که باعث می شود شما یک رابطه جنسی دردناک را داشته باشید عفونت ناحیه واژن می باشد. افرادی که دچار اختلال واژینیسیموس می باشند بلافاصله بعد از تماس آلت با واژن از خود عکس العمل نشان داده و پاهای خود را جمع میکنند که این مسئله باعث می شود که در رابطه جنسی احساس درد کنند.

بنابراین برای داشتن رابطه جنسی بدون درد باید از مشکل عفونت در ناحیه واژن اطلاع کافی داشته باشید و در صورتیکه به این اختلال دچار هستید برای رفع آن به پزشک متخصص مراجعه کنید.

چطور رابطه جنسی بدون درد داشته باشیم؟

اینکه چگونه می توانید یک رابطه جنسی بدون درد را تجربه کرد سوالی است که اغلب زوج های جوان در زمان مشاوره قبل از ازدواج از مشاورین خود می پرسند.

ما به شما خواهیم گفت که چطور می توانید درد این رابطه را کاهش داده و یک رابطه بدون درد را تجربه کنید. برای اینکه رابطه جنسی شما با درد همراه نباشد زمان معاشقه و پیشنوازی را افزایش دهید با این کار باعث می شوید همسر شما بیشتر تحریک شده و این تحریک پذیری باعث افزایش ترشحات در ناحیه واژن خواهد شد که به روان تر شدن رابطه دخول نیز کمک خواهد کرد و درد رابطه جنسی را نیز کاهش خواهد داد.

داشتن رابطه جنسی بدون درد
راه های کاهش درد رابطه جنسی

درمان ترس از رابطه جنسی دردناک

خوب درد در رابطه جنسی یک مسئله طبیعی می باشد و اینکه خانم ها از این رابطه احساس ترس داشته باشند هم به نسبت طبیعی می باشد اما در برخی از خانم ها این ترس به اندازه ای زیاد است که نیاز به مشاوره و درمان دارند.

تصور کنید زمانیکه وارد یک زندگی زناشویی می شوید متوجه شوید که همسرتان نسبت به داشتن رابطه جنسی با شما تمایلی نداشته و از این رابطه احساس وحشت هم داشته باشد. در چنین شرایطی شما باید همسرتان را درک کرده و با حرف های عاشقانه، بوسیدن و نوازش کردن آن سعی کنید آن را آرام کنید تا کمی از ترس او نسبت به این رابطه کاسته شود.

مراکز و کلینیک های بسیاری وجود دارند که در زمینه سکستراپی و مشاوره ازدواج می توانند به شما و همسرتان کمک کنند تا بتوانید به روال عادی زندگی برگشته و رابطه جنسی لذت بخشی را با یکدیگر تجربه کنید.

حرف آخر

با توجه به تمام مواردی که در مطالب بالا اشاره ای به آنها داشته ایم برای داشتن رابطه جنسی بدون درد حتما قبل از شب عروسی یا همان شب زفاف به پزشک زنان و زایمان مراجعه کنید تا اگر  دچار مشکل و یا بیماری می باشید به درستی تشخیص داده شود و شما با درمان آن بتوانید یک رابطه جنسی بدون درد را تجریه کنید.

4/5 - (5 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + چهار =