سکستراپی » مقالات سکستراپی » تاثیر ظاهر فرد در تحریک جنسی

تاثیر ظاهر فرد در تحریک جنسی

تحریک جنسی

روانشناسی جدید این را پذیرفته است که ظاهر خانم ها و آقایان در روابط بین آن ها تاثیرگذار است. در واقع از عوامل مهم در تحریک جنسی، ظاهر فرد است. در این مطلب درباره اهمیت ظاهر در امر ازدواج و رابطه جنسی بین زوجین و تاثیر ظاهر فرد در تحریک جنسی می پردازیم.

ما امروز در کلینیک سکستراپی دکتر مهری نجات می خواهیم بیشتر به این موضوع بپردازیم.

تاثیر ظاهر فرد در تحریک جنسی

علاوه بر این که زوجین باید با هم اشتراکاتی را داشته باشند، از نظر ظاهری هم باید برای هم تحریک کننده باشند.

این امر در ابتدای رابطه مهم است و هم در ادامه رابطه وجود دارد. اما بیشتر در ابتدای رابطه تاثیرگذار است و اهمیت دارد.

پس از مهم ترین موارد در مشاوره قبل از ازدواج می تواند، این باشد که از ظاهر و هیکل یکدیگر رضایت داشته باشند.

البته که توجه محض به این مورد می تواند اختلالات دیگری را در روابط همسران ایجاد کند. صرفا ظاهر زیبا متضمن یک زندگی موفق و پر از آرامش نیست.

در موارد زیر اشاره ای به چند مورد کرده و کمی درباره هر یک از آنها اطلاعاتی را در اختیارتان قرار داده ایم.

  • انتخاب همسر بر اساس ظاهر
  • ارزیابی جنسی قبل از ازدواج
  • اهمیت ظاهر در رابطه جنسی برای آقایان
  • اهمیت به سلیقه در انتخاب همسر
  • نحوه پوشش و ظاهر افراد در تحریک کردن همسر
  • تاثیر حرف ها و کلمات عاشقانه در تحریک همسر
ارزیابی جنسی قبل از اردواج از عوامل مهم بر تحریک جنسی
ارزیابی جنسی قبل از اردواج

انتخاب همسر بر اساس ظاهر

در هنگام ازدواج باید زوجین فردی را انتخاب نمایند که از تمام اعضای بدن او از مدل مو گرفته تا شکل ناخن ها بر اساس نظر و سلیقه شان باشد. در این صورت می توانند یکدیگر را تحریک کنند.

توجه به ظاهر فرد برای ازدواج و داشتن رابطه جنسی طبیعی است، اما اینکه همه تصمیمات بر اساس ظاهر فرد صورت گیرد، اصلا قابل توجیه نیست.

ارزیابی جنسی قبل از اردواج

در واقع، تاثیر ظاهر فرد در تحریک جنسی تا جایی اهمیت دارد که بهتر است قبل از ازدواج ارزیابی جنسی زیر نظر متخصص انجام شود.

ظاهر فرد، خلق و شخصیت، رفتارهای جنسی، عادات و فرهنگ و مقدار میل جنسی و فانتزی های جنسی و تمایلات و گرایشات افراد در داشتن رابطه ای محکم موثر است.

پس بهتر است همه این موارد قبل از ازدواج بررسی و حل گردد.

اهمیت ظاهر در رابطه جنسی برای آقایان

مردان نیمکره راست قوی تری دارند و به همین علت بیشتر به ظاهر اهمیت می دهند.

زیرا نیمکره راست محلی برای مهارت های دیداری است. پس تاثیر ظاهر فرد در تحریک جنسی شاید که در مردان بیشتر است.

مردان کلا به فیزیک کلی و صورت بسیار اهمیت می دهند. پس ظاهر و اندام زن برای مردان اهمیت دارد هر چقدر هم که بر زبان نیاورند.

البته که این نکته قابل ذکر است که تعریف از زیبایی مطلق نیست و نسبی می باشد. می توان در این مورد به تعریف زیبایی در زمان قاجار از زنان وتعریف امروزی اشاره کرد.

اهمیت رابطه جنسی برای آقایان
اهمیت ظاهر در رابطه جنسی برای آقایان

اهمیت به سلیقه در انتخاب همسر

متخصصین و روانشناسان در امر ازدواج این توصیه را دارند که برای انتخاب همسر به  ظاهر، سن، سطح خانواده، تحصیلات، شخصیت و تناسب فکری و ارزش ها اهمیت داده شود.

رابطه جنسی بر پایه فیزیولوژیک است و ایجاد رابطه ای پرشور و توام با لذت نیاز به جذابیت ظاهری طرفین دارد. پس برای تاثیر ظاهر فرد در تحریک جنسی بهتر است سلیقه در انتخاب همسر دخیل باشد.

انتخاب همسر بر اساس ظاهر به این معنی است که نه فقط صورت و اندام، بلکه حتی بوی بدن طرف را هم دوست داشته باشید.

نوع حرف زدن طرف را هم دوست داشته باشید. البته که این نکته را بدانید که ظاهری زیبا نمی تواند در زمان طولانی، خلاهای شخصیتی را پر کرده و رفع و رجوع کند.

در واقع می توان از این مبحث اینگونه برداشت کرد که هم اخلاق و هم ظاهر فرد در انتخاب همسر باید اهمیت داده شود.

باید در جلسات ابتدایی جذب و شیفته ظاهر فرد شوید و اگر غیر از این باشد، بخاطر وجود ویژگی های خوب دیگر با او ازدواج نکنید.

نحوه پوشش و ظاهر افراد در تحریک کردن همسر

برای ایجاد صمیمیت زناشویی بهتر است که زن و مرد همیشه آراسته و مرتب باشند. خوشبویی و استفاده از عطر می تواند همسر را تحریک کند.

به سلیقه های جنسی همسرتان اهمیت دهید و آراستگی را در الویت قرار دهید. خوب است که از لباس های اندامی و تحریک کننده استفاده شود. اینگونه بدنتان برای همسرتان جذابتر هم خواهد بود.

تاثیر حرف ها و کلمات عاشقانه در تحریک همسر

همان گونه که عوامل ظاهری و فیزیکی در تحریک همسر موثر است، احساسات و عواطف هم در تحریک همسران بسیار تاثیرگذار است.

پس نه تنها باید به تاثیر ظاهر فرد در تحریک جنسی اهمیت داد، بلکه کلام و تاثیر آن را در ایجاد معاشقه ای آتشین بی اهمیت نپندارید.

قبل از شروع رابطه جنسی خوب است از مزایای حرف های عاشقانه بهره مند شوید و با ایجاد آرامش باعث تحریک همسر خود شوید.

از مهم ترین مواردی که در رابطه جنسی زنان وجود دارد این است که احترام و محبت خارج از رابطه جنسی و همخوابگی وجود داشته باشد.

مردان باید در طول روز و خارج از بستر با همسر خود روابط عاشقانه و محبت آمیزی را داشته باشند و به همسر خود ابراز علاقه و عشق کنند.

آن وقت می توان گفت که می توانند رابطه زناشویی خوبی را تجربه کنند. مردان باید به این مورد اهمیت دهند که ذهن زنان را باید قبل از جسم آن ها ارضا نمود.

را ه های تحریک همسر
تاثیر حرف های عاشقانه در تحریک همسر
در نهایت اینکه

برای داشتن رابطه خوب زناشویی از تاثیر ظاهر فرد در تحریک جنسی و تاثیر حرف ها و کلمات عاشقانه در تحریک همسر و اهمیت به سلیقه در انتخاب همسر، نباید غافل شد.

داشتن رابطه ای باکیفیت متضمن وجود اخلاق و ظاهری مطابق با سلایق همسر است.

اگر در بهبود رابطه زناشویی خود، سوال و یا مشکلی دارید می توانید با مشاوران مرکز ما از طریق سایت drnejatclinic.com در ارتباط باشید.

[faq title=”سوالات مربوط به تاثیر ظاهر فرد در تحریک جنسی” open1st=”1″ openAll=”0″][faq_item title=”داشتن روابط جنسی بد بین زوجین چه پیامدی می تواند داشته باشد؟” number=”1″]داشتن روابط جنسی بد بین زوجین می تواند باعث ایجاد اختلالات روانی، عاطفی و رفتاری و نتیجه ای تا جدایی برای زوجین شود. در زندگی زناشویی باید توافق جنسی و عشق وجود داشته باشد.

[/faq_item][faq_item title=”آراستگی و اهمیت به ظاهر تا چه میزان بر بهبود روابط جنسی موثر است؟” number=”2″]آراستگی و نظافت و پوشش از مهم ترین عوامل تحریک جنسی همسر است. هم خانم ها و هم آقایان به این مورد اهمیت می دهند.

[/faq_item][faq_item title=”تاثیر ظاهر فرد در تحریک جنسی تا چه حد است؟” number=”3″]همسران باید از نظر ظاهری و فیزیکی برای هم تحریک کننده باشند. این امر در ابتدای رابطه بسیار اهمیت دارد و البته که در ادامه رابطه هم تاثیر گذار است. اما بیشتر در ابتدای رابطه موثر واقع می شود.[/faq_item][/faq]

3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =