سکستراپی » مقالات سکستراپی » ارضا شدن همزمان زن و مرد در رابطه چگونه امکان پذیر است؟

ارضا شدن همزمان زن و مرد در رابطه چگونه امکان پذیر است؟

ارضا شدن همزمان زن و مرد

در مقاله های قبلی کلینیک سکستراپی دکتر نجات به این مسئله اشاره کرده ایم که ارضا شدن همزمان زن و مرد یا ارگاسم یکی از مسائل بسیار مهم در رابطه جنسی می باشد. از آن مهم تر ارگاسم هم زمان مرد و زن می باشد. سوالی برای بیشتر دوستان در این مورد پیش آمده است، این است که ارضا شدن همزمان زن و مرد در رابطه چگونه امکان پذیر است؟ زیرا اغلب تجربه کرده اند که در حین رابطه جنسی یا زنان زودتر به ارگاسم می رسند یا مردها.

ارضا شدن همزمان

ساده ترین تعریف برای ارضا شدن همزمان و ینکه ارضا شدن همزمان زن و مرد در رابطه چگونه امکان پذیر است؟، این است که هر دو شریک جنسی( زن و مرد) در یک زمان مشخص و در طی ارتباط جنسی کامل به ارگاسم و اوج لذت جنسی می رسند.

حتما این موضوع را می دانید که ارضا شدن یکی از طرفین رابطه تمایل او را برای ادامه رابطه کاهش می دهد و اغلب زوج ها بخاطر این مسئله ناراحت می باشند.

از آنجایی که بسیاری از زوج ها نمی توانند در حین رابطه جنسی این مسئله را مدیریت کنند تا به طور همزمان به ارگاسم برسند ما سعی کرده ایم در این مقاله راهکارهایی که می تواند در ارگاسم همزمان به شما کمک کند را معرفی کرده ایم.

ارضا شدن
ارضا شدن همزمان

دلایل اهمیت ارضا شدن همزمان

در متن بالا عنوان کردیم ارضا شدن همزمان زن و مرد در رابطه چگونه امکان پذیر است؟

همچنین عنوان کردیم که بسیاری از زوج ها هستند که در حین رابطه به طور همزمان به ارگاسم می رسند و برخی دیگر نمی توانند این مرحله را به طور همزمان تجربه کنند.

همچنین اشاره کردیم که ارضا و ارگاسم همزمان از اهمیت زیادی در زندگی زناشویی برخوردار می باشد.

برای بسیاری از دوستان و همراهان مرکز سکستراپی دکتر نجات این سوال پیش آمده است که چرا باید ارگاسم همزمان از اهمیت زیادی در زندگی مشترک برخوردار باشد و چرا این مسئله برای بسیاری از زوجین مهم می باشد؟

از مهم ترین دلایل اهمیت ارگاسم همزمان می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. افزایش اعتماد به نفس در آقایان
  2. رضایت و سلامت از رابطه جنسی برای هردو طرف
  3. کاهش مشکلات جنسی

راهکارهایی برای ارضا شدن همزمان

برای رسیدن به پاسخ اینکه ارضا شدن همزمان زن و مرد در رابطه چگونه امکان پذیر است؟ باید مسائل مختلفی را ارزیابی کرد.

با در نظر گرفتن این مسئله که ارگاسم همزمان برای بسیار از زوج ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد می خواهیم راهکارهایی را در این مورد عنوان کنیم که می تواند به مدیریت ارگاسم زوجین کمک کرده و در ارگاسم همزمان آن ها تاثیر دارد.

از مواردی که می تواند به شما زوج های عزیز در به ارگاسم رسیدن همزمان کمک کند به شرح زیر می باشند.

  • توجه به زمان و مکان مناسب
  • طولانی کردن رابطه جنسی به حد کافی
  • کنترل ذهنی
  • پیدا کردن حالت‌های مناسب
  • صحبت کردن راجع به رابطه جنسی
  • کمک گرفتن از درمانگران جنسی

توجه به زمان و مکان مناسب

از راهکارهای موثر در ارگاسم همزمان زن و مرد توجه کردن به انتخاب زمان و مکان برقراری رابطه جنسی می باشد.

توجه داشته باشید که برقراری ارتباط جنسی، تحریک فیزیولوژیک و یا ارگاسم با مشکل مواجه می‌شود.

یعنی زمان و مکانی که انتخاب کرده اید اگر باعث معذب شدن و عدم احساس آرامش در یکی از طرفین رابطه شود نمی تواند در به ارگاسم رسیدن شما موثر باشد.

طولانی کردن رابطه جنسی به حد کافی

اغلب زوج ها نمی دانند که این آقایون هستند که در مسائل جنسی با سرعت بالاتری نسبت به خانم ها دچار تحریک فیزیولوژيک شده و زودتر به ارگاسم می رسند.

ناآگاهی از اینکه خانم ها برای رسیدن به ارگاسم به زمان بیشتری نیاز دارند باعث می شود که آقایون نتوانند همسر خود را در رابطه جنسی به ارگاسم برسانند.

بهترین کار در این شرایط این است که آقایون تلاش کنند رابطه معاقشه و عشق بازی را طولانی تر کنند و همسر خود را برای برقراری رابطه از نظر روانی و جسمی آماده کنند.

ارضا شدن همزمان زن و مرد
اهمیت ارضا شدن همزمان زن و مرد

کنترل ذهنی

زمان ارگاسم جنسی قابل کنترل می باشد و برای اینکه شما بتوانید این موضوع را به خوبی مدیریت کنید باید بتوانید قدرت تمرکز، تغییرات بدنی و ذهنی خود را با یکدیگر هماهنگ کنید.

با تمرکز ذهنی می توانید زمان ارگاسم را عقب انداخته و یا آن را هماهنگ کنید.

پیدا کردن حالت‌های مناسب

داشتن پوزیشن مناسب برای یک رابطه جنسی لذت بخش از مهم ترین مواردی است که می تواند به ارگاسم رسیدن همزمان زوجین کمک کند.

اگر شما هم از آن دسته زوج هایی هستید که برایتان جای سوال است که ارضا شدن همزمان زن و مرد در رابطه چگونه امکان پذیر است؟

باید بگوییم که سعی کنید پوزیشن های جنسی مختلفی را در رابطه خود تجربه کنید تا متوجه شوید کدام پوزیشن در این امر به شما کمک بیشتری می کند.

صحبت کردن راجع به رابطه جنسی

متاسفانه زوج های زیادی هستند که از بیان کردن درخواست های جنسی خود با همسرشان خجالت می کشند و آن ها را مطرح نمی کنند.

یکی از راهکارهایی که در به ارگاسم رسیدن همزمان به شما کمک می کند بیان کردن علایق و خواسته های جنسیتان می باشد.

این مسئله باعث می‌شود طرف مقابل بتواند بهتر به خواسته‌های شما در طول رابطه جنسی توجه کند و کیفیت رابطه جنسی شما بالاتر خواهد رفت.

کمک گرفتن از درمانگران جنسی

تا به اینجای کار راهکارایی که به شما کمک می کنند تا بتوانید ارگاسم همزمان را در رابطه جنسی خود تجربه کنید عنوان کرده ایم که به راحتی خودتان می توانید آن ها را در رابطه جنسیتان اعمال کنید.

بدون شک تا به اینجای پاسخ اینکه ارضا شدن همزمان زن و مرد در رابطه چگونه امکان پذیر است؟ را بدست آورده اید.

اما کار دیگری که کمک بسیار زیادی در این امر مهم به شما می کند مراجعه به روانشناس، مراکز سکستراپی است.

مشاوران و درمانگرهای جنسی با تجربه و دانش در زمینه مشکلات موجود در ارتباط جنسی می توانند به برطرف کردن مشکلات و بالا بردن کیفیت رابطه جنسی به شما کمک زیادی کنند.

 ارضا شدن همزمان
راهکارهایی برای ارضا شدن همزمان
در نهایت اینکه

چنانچه شما زوج های عزیز برایتان جای سوال است که ارضا شدن همزمان زن و مرد در رابطه چگونه امکان پذیر است؟ و با مطالعه این مقاله پاسخ سوالات خود را دریافت نکرده اید می توانید از طریق سایت drnejatclinic.com با مشاوران ما در ارتباط باشید.

[faq title=”سوالات مربوط به ارضا شدن همزمان زن و مرد در رابطه چگونه امکان پذیر است؟” open1st=”1″ openAll=”0″][faq_item title=”ارضا شدن همزمان چه تأثیری بر سلامت روان آقایان دارد؟” number=”1″]

توانایی ارضا شدن همزمان تأثیر مطلوبی در اعتماد به نفس آقایان در زمینه مسائل جنسی و باور آن‌ها به توانایی خود دارد.

[/faq_item][faq_item title=”طولانی شدن رابطه جنسی به ارگاسم رسیدن خانم ها کمک می کند؟” number=”2″]خانم ها برای اینکه به ارگاسم و اوج لذت جنسی برسند نسبت به آقایون به زمان بیشتری نیاز دارند. بنابراین طولانی کردن رابطه جنسی به ارگاسم همزمان آن ها کمک زیادی می کند.
[/faq_item][faq_item title=”ارضای جنسی را می توان به تاخیر انداخت؟” number=”3″]با استفاده از قدرت ذهن و تمرکز می‌توانید تغییرات فیزیولوژیک بدن را کنترل کرده و ارضا جنسی را به تأخیر بیاندازید.[/faq_item][/faq]

3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =