سکستراپی » مقالات سکستراپی » اختلال نعوظ چیست؟

اختلال نعوظ چیست؟

علت اختلال نعوظ در آقایون

یکی از شایع ترین مشکلاتی که اغلب آقایون به آن دچار می باشند اختلال نعوظ است. اما اینکه اختلال نعوظ چیست؟ چگونه میتوان آن را درمان کرد مطلبی است که می خواهیم در ادامه بیشتر به آن اشاره داشته باشیم.

اختلال نعوظ

اختلال نعوظ یا ED ، شایع ترین مشکل جنسی است که مردان به آن دچار می باشند. چیزی نزدیک به 30 میلیون از مردان دنیا به این بیماری و مشکل جنسی مبتلا می باشند که برای درمان نیاز است که به یک سکستراپ مراجعه کنند. اختلال نعوظ به عنوان مشکلی در گرفتن یا حفظ نعوظی شناخته می شود که برای رابطه جنسی کاملاً محکم باشد. اگرچه به ندرت پیش نمی آید که مردی هر از گاهی دچار نعوظ شود ، اما بیماری ED که پیشرونده است یا به طور معمول با رابطه جنسی اتفاق می افتد طبیعی نیست و باید درمان شود.

اختلال نعوظ چگونه رخ می دهد؟

سوالی که بیشتر آقایون با مراجعه به کلینیک سکستراپی از مشاوران خود می پرسند این است که اختلال نعوظ چیست؟ چگونه رخ می دهد؟ باید بگوییم که اختلال نعوظ به خاطر موارد زیر در آقایون به وجود می آید.

  • غالباً وقتی جریان خون در آلت تناسلی مرد محدود شود یا به اعصاب آسیب برسد
  • با استرس یا دلایل احساسی
  • به عنوان یک هشدار سریع در مورد یک بیماری جدی تر، مانند: تصلب شرایین (تصلب شرایین یا انسداد عروق)، بیماری قلبی، فشار خون بالا یا قند خون بالا از دیابت

بنابراین یافتن علت اختلال نعوظ شما به درمان مشکل کمک می کند و به سلامت عمومی شما کمک می کند.

اختلال نعوظ چیست؟
علت اختلال نعوظ

نعوظ چگونه کار می کند

در هنگام تحریک جنسی، اعصاب مواد شیمیایی آزاد می کنند که جریان خون را به آلت تناسلی افزایش می دهند. خون به دو اتاق نعوظ در آلت تناسلی مرداز بافت عضلانی اسفنجی ساخته می شود.

در هنگام نعوظ، بافت های اسفنجی شل شده و خون را به دام می اندازند. فشار خون در محفظه ها باعث محکم شدن آلت تناسلی مرد شده و باعث نعوظ می شود. وقتی مرد دچار ارگاسم می شود دسته دوم سیگنال های عصبی به آلت تناسلی مرد می رسند و باعث می شوند بافت های عضلانی آلت تناسلی منقبض شده و خون در گردش خون انسان آزاد شود و نعوظ پایین بیاید.

علائم اختلال نعوظ

با اختلال نعوظ، نعوظی که برای رابطه جنسی کاملاً محکم باشد یا حفظ شود دشوار است. وقتی ED به یک مشکل معمول و آزار دهنده تبدیل می شود افرادی که در زمینه سکستراپی تجربه و دانش دارند یا اورولوژیست ها می توانند به شما کمک کنند.

اختلال نعوظ ممکن است یک علامت هشدار دهنده اصلی بیماری های قلبی عروقی باشد که نشانگر ایجاد انسداد در سیستم عروقی یک مرد است. برخی مطالعات پزشکی در این زمینه نشان داده است مردان مبتلا به اختلال نعوظ در معرض خطر ابتلا به حمله قلبی، سکته مغزی یا مشکلات گردش خون در پاها هستند. ED همچنین باعث به وجودآمدن مشکلات زیر می شود.

  • عزت نفس پایین
  • افسردگی
  • ناراحتی برای مرد و شریک زندگی اش

بنابراین اگر تا حدودی با معنا و مفهوم اینکه اختلال نعوظ چیست؟ آشنا شدید بدون شک باید متوجه این مسئله هم شده باشید که این بیماری و مشکل جنسی می تواند بر روابط زناشویی شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشدو نیاز به درمان دارد.

هدف از درمان اختلال نعوظ
  • عملکرد نعوظ را تنظیم یا تقویت کند
  • به سلامت گردش خون کمک کند
  • به کیفیت زندگی یک مرد کمک کند.
نعوظ چگونه رخ می دهد؟
تشخیص اختلال نعوظ

علل اختلال نعوظ

اختلال نعوظ می تواند ناشی از مشکلات سلامتی، مسائل عاطفی یا هر دو باشد. برخی از عوامل خطر شناخته شده عبارتند از:

  1. سن بالای 50 سال
  2. داشتن قند خون بالا (دیابت)
  3. داشتن فشار خون بالا
  4. بیماری قلبی عروقی
  5. داشتن کلسترول بالا
  6. سیگار کشیدن
  7. مواد مخدر یا نوشیدن بیش از حد الکل
  8. چاق بودن

تشخیص اختلال نعوظ

یافتن علت ED یا همان اختلال نعوظ شما به هدایت گزینه های درمانی کمک می کند. زمانیکه به یک مشاوره سکستراپی مراجعه می کنید. متخصص از شما سوالاتی درباره سلامت قلب و عروق و مشکل نعوظ خواهد پرسید تا بتواند خدمات درمانی مناسبی را به شما ارائه دهد. همچنین ممکن است یک معاینه فیزیکی بر روی شما انجام  بدهند، آزمایشات آزمایشگاهی را سفارش دهد یا شما را به یک متخصص اورولوژی معرفی کند.

درمان اختلال نعوظ

درمان اختلال جنسی با مراقبت از قلب و سلامت عروق شروع می شود. متخصص سکستراپ ممکن است به “عوامل خطر” اشاره کند که می توانند تغییر یا بهبود یابند. ممکن است از شما خواسته شود برخی از عادات غذایی را تغییر دهید، سیگار را ترک کنید، تمرینات خود را افزایش دهید یا مصرف دارو یا الکل را متوقف کنید.

ممکن است جایگزینی برای داروهایی که می خورید به شما پیشنهاد شود.  مشاور سکستراپ شما ممکن است درمان مشکلات عاطفی را نیز پیشنهاد کند. این می تواند از درگیری های روابط، عوامل استرس زای زندگی، افسردگی یا اضطراب ناشی از مشکلات گذشته با ED ناشی شود. تمام روش های درمانی ED (به جز جراحی ایمپلنت) در صورت نیاز برای رابطه جنسی مورد استفاده قرار می گیرد و سپس از بین می رود. درمان ها به علائم کمک می کنند، اما مشکل اساسی در آلت تناسلی را برطرف نمی کنند.

علائم اختلال نعوظ
درمان اختلال نعوظ

جمع بندی

آنچه که درباره اختلال نعوظ چیست؟ نیاز بود بدانید را در این مقاله برایتان عنوان کردیم. شما میتوانید برای پاسخ سوالات بیشتر خود و دریافت مشاوره در زمینه مشکلات و رابطه جنسی خود با سایت ما drnejatclinic.com در ارتباط بوده و از مشاوران ما راهنمایی و مشورت های لازم را دریافت نمایید.

[faq title=”سوالات مربوط به اختلال نعوظ چیست؟” open1st=”1″ openAll=”0″][faq_item title=”از کجا متوجه شویم که اختلال نعوظ جسمی است و ذهنی نیست؟” number=”1″]دانستن آن دشوار است. مشاوران سکستراپی به این نتیجه گیری رسیده اند که بیشتر اختلال نعوظ در آثایون جسمی می باشد.[/faq_item][faq_item title=”اگر نگران توانایی نعوظ باشم ، آیا می توانم شرایط بدتری را بدتر کنم؟” number=”2″]بدون مغز هیچ اتفاقی در بدن نمی افتد. نگرانی در مورد توانایی خود در نعوظ می تواند ایجاد آن را دشوار کند. این اضطراب عملکرد نامیده می شود و با آموزش و درمان می توان بر آن غلبه کرد.[/faq_item][faq_item title=”آیا می توانم گزینه های درمانی را ترکیب کنم؟” number=”3″]این کار اغلب انجام می شود. با این حال ، فقط پس از صحبت با یک سکستراپ در این مورد درمانها را ترکیب کنید. نعوظ می تواند با دارو درمانی بیش از حد طولانی شو که خطرناک است. دستورالعمل های مناسب را از پزشک خود بخواهید.[/faq_item][/faq]

چه امتیازی می دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 5 =