سکستراپی » مقالات سکستراپی » چرا اختلال ارگاسم در مردان نسبت به زنان کمتر است؟

چرا اختلال ارگاسم در مردان نسبت به زنان کمتر است؟

چرا اختلال ارگاسم در مردان نسبت به زنان کمتر است؟

دلایل اختلال ارگاسم در زنان چیست؟

یکی از دلایلی که امروزه در بین زوجین موجب طلاق یا جدایی بین آنها می شود، ارضا نشدن زوجین یا اختلال در ارگاسم آنها می باش از همین رو برای بسیاری افراد این موضوع شده است که چرا اختلال ارگاسم در مردان نسبت به زنان کمتر می باشد؟ به همین دلیل ما قصد داریم که در مقاله به طور کامل در این مورد به گفتگو نیز بپردازیم. باید بگوییم که یکی از دلایل اختلال ارگاسم در مردان نسبت به زنان کمتر می باشد مشکلات جنسی است که در بین آن دو قرار دارد. یکی از مهم ترین عامل ها می تواند افزایش سن و دوره یائسگی باشد. نکته دیگری که می تواند عامل اصلی به حساب بیاید و بسیار در زنان رایج است خجالت کشیدن نیز می باشد.

اختلال جنسی چه تاثیری بر زنان دارد؟

از مهم ترین مشکلات رایج که در اختلال جنسی زنان بسیار تاثیر گذار می باشد موارد زیر است از همین رو به آنها توجه لازم را داشته باشید.

کاهش میل جنسی به علت های مختلف

برخی موارد نیز وجود دارد که باعث اختلال جنسی نیز می شود از جمله می توان به تغییرات هورمونی نیز اشاره نمود. ناگفته نماند که برای درمان برخی از بیماری ها نظیر سرطان و شیمی درمانی می تواند بر روی میل جنسی زنان اثر مستقیمی نیز بگذارد علاوه بر موارد قید شده افسردگی و الخصوص بارداری می تواند عامل اصلی کاهش میل جنسی نیز به شمار رود.

ناتوانی در تحریک شدن

نکته ای که بسیار حائز اهمیت می باشد آن است که اگر زنان در هنگام برقراری رابطه جنسی واژن آنها خشک باشد میل آنها در برابر رابطه جنسی کاهش می یابد و در نهایت با اختلال ارگاسم در هنگام رابطه جنسی مواجه نیز می شوند. البته مد نظر داشته باشید که این مشکل در ناتوانی در تحریک شدن می تواند به دلایل مختلفی نیز در زنان رخ دهد از جمله می توان به تحریک ناکافی زن در رابطه جنسی اشاره کرد.

فقدان ارگاسم

در برخی از زنان فقدان ارگاسم رخ می دهد که سبب می شود به اوج جنسی نرسند. این عامل می تواند علت های مخلتفی نیز داشته باشد از جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • تحرک ناکافی
  • مصرف برخی از دارو ها که سبب کاهش میل جنسی یا اختلال در ارگاسم زنان می شود.
  • بیماری های مزمن

مقاربت دردناک

هم چنین در نظر بگیرید که در زنان بیماری زنان بسیار رایج می باشد از جمله می توان به آندومتریوز، توده لگنی، کیست تخمدان، التهاب واژن، خشکی واژن یا بیماری های مقاربتی سبب ایجاد درد در هنگام دخول نیز شود.

روش های تشخیص اختلال جنسی زنان

اولین روش و بهترین می توان به معاینه پزشک زنان نیز اشاره نمود. با انجام آزمایش پاپ اسمیر می توان سلول های گردن رحم را از نظیر سرطانی بودن مورد ارزیابی قرار داد. البته عاملی نظیر ترس، اضطراب می تواند عامل اصلی اختلال ارگاسم زنان نیز به حساب بیاید.  در صورت صحت آزمایش پاپ اسمیر باید یاسد به سکستراپ نیز مراجعه کنید با آموزش های که پزشک سکستراپ برای شما قرار می دهد

چگونه می توان اختلال جنسی زنان را درمان کرد؟

همانطور که در ابتدای مقاله بیان شد پی بردیم که مشکلات فیزیکی و روانی دارد اما راهکارهای مختلفی وجود دارد که می تواند این اختلال را درمان کرد.

چگونه می توان اختلال جنسی زنان را درمان کرد؟
درمان اختلال ارگاسم در زنان

آموزش برای رفع رفتار های ناپسند

یکی از راهکار های که می توان اختلال ارگاسم در زنان را کاهش داد آموزش می باشد با بالا رفتن سن رفتار های جنسی هم نیز تغییر پیدا میکند و لازم است که آموزش های لازم جهت برقراری بهتر رابطه نیز داده شود.

افزایش تحریک

برخی ابزار ها برای تحریک می توان از آنها استفاده نمود از جمله می توان به تماشای فیلم یا کتاب نیز مراجعه کرد.

استفاده از تکنیک های حواس پرتی

با استفاده از روش های مختلفی که می توان به نوعی آن را خیال پردازی معرفی نمود، امکان این که میل جنسی بسیار افزایش یابد وجود دارد، از جمله می توان به موسیقی، فیلم یا برنامه های تلویزیونی نیز اشاره نمود.

استفاده از روش های مختلف برای کاهش درد

با استفاده از روش های مختلفی می توان آمیزش به نوعی برقرار کرد که بتواند دخول را کنترل کند، با این روش می توان درد دخول را تا حد زیادی کاهش داد.

نتیجه گیری

با توجه به نکاتی که در مقاله درباره اختلال ارگاسم مردان نسبت به زنان کمتر است بیان شد پی بردیم که به با روش های مختلفی می توان که اختلال ارگاسم را تا حد زیادی درمان کرد. توصیه میکنیم در این زمان برای آموزش های لازم و مشورت به کلینیک های سکستراپی نیز مراجعه کنید.

سوالات متداول

  1. به چه علت اختلال ارگاسم در زنان نسبت به مردان بیشتر است؟
    زیرا عواملی که می تواند به عنوان تفاوت در بین آنها رایج باشد، می توان به خشکی واژن، التهاب و فقدان ارگاسم نیز اشاره نمود.
  2. آیا راهی برای درمان اختلال ارگاسم در زنان وجود دارد؟
    در پاسخ باید بگوییم بله. زیرا با آموزش، تماشای فیلم یا کتاب می توان اختلال در آنها را به حداقل رساند.
  3. برای درمان اختلال ارگاسم باید چه کارهایی انجام دهیم؟
    در مرحله اول باید توسط سکس تراپ مشخص شود که علت آن از فیزیکی است یا روانی. اگر جنبه فیزیکی داشت باید به دکتر زنان و اگر جنبه روانی داشت باید با روان شناس یا سکستراپ مشورت کنید.
چه امتیازی می دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =