سکستراپی » مقالات سکستراپی » همه چیز درباره اولین رابطه جنسی

همه چیز درباره اولین رابطه جنسی

رابطه جنسی

همه چیز درباره اولین رابطه جنسی

آن دسته از افرادی که هنوز مجرد هستند و تا کنون وارد هیچگونه رابطه ای نشده اند ممکن است تصوراتی درباره اولین رابطه جنسی داشته باشند.

بسیاری از زوج ها هستند که برای برقراری اولین رابطه جنسی خود دچار استرس می شوند و ممکن است سوالاتی در ذهن آن نیز به وجود آید که تا قبل از برقراری رابطه نتوانسته اند پاسخ سوالات خود را بدست آورند و همین موضوع باعث شده است که قبل و یا حتی بعد از رابطه با مشکل مواجه شوند. این دسته از افراد می توانند با مراجعه به کلینیک سکستراپی و یا مشاوره های قبل از ازدواج به جواب برخی از سوالات خود دست پیدا کنند.

ما در مقاله امروز قصد داریم که همه چیز درباره اولین رابطه جنسی را برای شما دوستان شرح دهیم.

همه چیز درباره اولین رابطه جنسی
اولین رابطه جنسی

در زمان اولین رابطه چه اتفاقی برای بدن شما می افتد؟

در زمانیکه می خواهید وارد رابطه جنسی با شریک جنسی خود شوید ممکن است عرق کنید و نفس های سنگینی را بکشید این تغییرات کاملا طبیعی می باشد و به علت تاثیرات رابطه جنسی است.
در زمان رابطه ممکن است دهانه واژن ورم کند که این نیز دلیلش جریان خون می باشد و بعد از اتمام رابطه بدن به حالت اولویه خود باز خواهد کشت.
در برخی از خانم ها از بدو تولد و به صورت مادرزادی یک پرده بکارت وجود دارد که به آن پرده غشایی گفته می شود که در واژن قرار دارد و ممکن است در اولین دخول و یا انجام فعالیت های سنگین آسیب ببیند و پاره شود. هنگامی که پرده بکارت پاره می شود امکان دارد شما شاهد مقداری خونریزی باشید که در حد چندین قطره می باشد. اگر این موضوع باعث نگرانی شما در اولین رابطه جنسی می شود می توانید کنار تخت خود یک حوله تیره رنگ داشته باشید.

اولین رابطه جنسی درد دارد؟

از جمله موارد همه چیز درباره اولین رابطه جنسی این است که آیا اولین رابطه جنسی می تواند درد داشته باشد یا خیر؟ که این سوال بسیاری از افراد می باشد.

باید در پاسخ به این سوال بگوییم که بله ممکن است اولین رابطه جنسی شما با درد همراه باشد که میزان این درد در همه خانم ها متفاوت می باشد.

بسیاری از افراد هستند که داشتن اولین تجربه از رابطه جنسی برایشان راحت نیست و این موضوع می تواند موجب استرس در هر دو طرف شود در چنین شرایطی خیلی کم پیش می آید که زوج ها بتوانند ارگاسم را تجربه کنند رابطه بدون اورگاسم نیز به خودی خود می تواند لذت بخش باشد و مقدمه ای برای ارتباط بیشتر با همسرتان باشد.

همه چیز درباره اولین رابطه جنسی
احساس منفی اولین رابطه جنسی

پس از اولین رابطه جنسی امکان بارداری وجود دارد؟

باردار شدن در اولین رابطه جنسی امکان پذیر نمی باشد و این یک باور غلط و اشتباه است که متاسفانه بسیاری از افراد با آن مواجه  هستند.

اولین رابطه جنسی راهی برای کاهش استرس

شما برای اینکه بتوانی اولین رابطه جنسی خود را به دور از هر گونه استرسی آغاز کنید کارهای بسیار زیادی می توانید انجام دهید کارهایی که می توانید انجام دهید تا استرس را کاهش دهید عبارتند از: انتخاب کردن یک مکان دنج، انجام دادن معاشقه قبل از دخول و حفظ کردن آرامش در حین رابطه

زوج های جوان بسیاری هستند که در شرف ازدواج بوده ولی مکان مناسبی برای اینکه بتواند با شریک زندگی خود یک رابطه عاشقانه ای را داشته باشند ندارند. شما باید به دنبال  یک جای مناسب برای برقراری رابطه عاشقانه خود باشید زیرا زمانی که با یک مکان نا آشنا باشید بدون شک احساس راحتی نخواهید کرد و هیچگونه تمرکزی نخواهید داشت و همین موضوع باعث می شود که شما دچار استرس شده و آنگونه که باید از رابطه خود لذت نبرید.

داشتن استرس قبل از انجام اولین رابطه جنسی یک امر کاملا طبیعی می باشد بنابراین شما می توانید با بوسیدن و لمس کردن بدن همسرتان حس راحتی بیشتری را در خود و او ایجاد کرده و یک رابطه سالمی را برقرار کنید.

درهنگام رابطه سعی کنید عجله نکنید و به اصطلاح هول نشوید اگر مدام در این فکر باشید که الان باید چه کار کنم و بعد از آن چه کار نمی توانید از رابطه خود لذت کافی را ببرید. اجازه دهید همه چیز به صورت طبیعی پیش برود.

دوباره امتحان کنید

زوج های بسیاری هستند که نمی توانند اولین رابطه جنسی خود را به خوبی انجام داده و رابطه جنسی عالی را  تجربه کنند اما این نشان دهنده این موضوع نمی باشد که شما نمی توانید همیشه یک رابطه جنسی ناموفق را تجربه کنید. شما با انجام دادن مکرر این عمل به تجربیات خود می افزاید و یک قدم به رابطه لذت بخشی که می خواهید نزدیک تر خواهید شد.

 اولین رابطه جنسی
همه چیز درباره اولین رابطه جنسی

رابطه امن و محافظت شده

اگر بار اولی است که می خواهید یک رابطه جنسی را آغاز کنید باید تدابیری را برای امنیت در این رابطه در نظر داشته باشید. داشتن یک رابطه محافظت شده خیلی تاثیر گذار تر است تا یک رابطه محافظت نشده.

زمانی که شما رابطه جنسی خود را محافظت نمی کنید باعث می شوید که بیماری ها و عفونت هایی را به بدن شریک جنسی خود انتقال دهید و همچنین می توانید باعث بارداری ناخواسته شوید.

ریسک مبتلا شدن به بیماری های مقاربتی در هنگام اولین رابطه جنسی بسیار بالا می باشد برخی از بیماری های منتقل شونده جنسی عبارتند از:

  • کلامیدیا
  • ایدز
  • مشکلات تناسلی
  • سفلیس
  • سوزاک

با مشاهده کردن بیماری هایی که در بالا به آن ها اشاره کردیم در همان ابتدای امر می توانید با مصرف آنتی بیوتیک آن ها را درمان کنید البته ناگفته نماند که بیماری ایدز درمانی ندارد اما راه هایی وجود دارد که می تواند ویروس های ناقل این بیماری را کنترل کند.

فراموش نکنید در زمان برقراری رابطه جنسی حتما از کاندوم استفاده کنید زیرا استفاده از این وسیله می تواند از انتقال بسیاری بیماری ها جلوگیری کند.

چه امتیازی می دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + یک =