سکستراپی » مقالات سکستراپی » نکات کلی برای کاهش درد پرده بکارت

نکات کلی برای کاهش درد پرده بکارت

تشخیص درد پرده بکارت


بار اول که زوج های اقدام به برقراری رابطه جنسی می کنند در هر فردی  متفاوت می باشد.

لازم است بدانید که میزان درد پرده بکارت در خانم ها متفاوت می باشد و تعریف مشخصی از ” بکارت” وجود ندارد. برخی بر این تصور هستند که از دست دادن بکارت به معنای داشتن رابطه جنسی از راه واژن می باشد و برخی دیگر بر این باور هستند که رابطه جنسی عملی است که در آن آلت تناسلی مرد وارد واژن می شود.

از آنجا که تعریف همه از رابطه جنس متفاوت است و به دلیل این که اولین بار همه متفاوت است ما می خواهیم به چند فعالیت جنسی و نکات کلی برای کاهش درد پرده بکارت صحبت کنیم.

دلایل درد پرده بکارت
درد پرده بکارت

نکات کلی برای کاهش درد پرده بکارت

صرف نظر از نوع فعالیت های جنسی که می خواهید امتحان کنید ، چند نکته یا قواعد کلی وجود دارد که می توانید برای راحت تر کردن اولین تجربه جنسی خود استفاده کنید.

  • با آناتومی خود آشنا شوید
  • در مورد نگرانی های خود با شریک زندگی خود صحبت کنید
  • انتظارات واقع بینانه را در مورد عملکرد و ارگاسم تنظیم کنید
  • آهسته اقدام کنید
  • از مقدار زیادی روغن استفاده کنید
  • موقعیت های مختلف را امتحان کنید

[faq title=”سوالات مربوط به نکات کلی برای کاهش درد پرده بکارت” open1st=”1″ openAll=”0″][faq_item title=”چگونه می توان درد پرده بکارت را کاهش داد؟” number=”1″] آناتومی بدن خود را بشناسید، درباره ناراحتی هایی که دارید و علت عصبانیتتان با شریک جنسی خود صحبت کنید، از روغن های روان کننده استفاده کنید، برای برقراری رابطه جنسی و دخول عجله نکنید و به آرامی آن را انجام دهید.[/faq_item][faq_item title=”بعد از دست دادن پرده بکارت چه اتفاقی برای بدن زنان می افتد؟” number=”2″] در طول و بعد از رابطه جنسی، بافت های پستان متورم می شوند و رگ های خونی گشاد می شوند که منجر به سینه های محکم تر می شوند. اما این به رابطه جنسی معمولی بر می گردد و فقط یک وضعیت موقتی است.[/faq_item][faq_item title=”چطور می توان بکارت خود را بررسی کنیم؟” number=”3″]برای این کار نیاز است که به پزشک متخصص مراجعه شود .[/faq_item][/faq]

انواع پرده بکارت
چطور درد پرده بکارت را کاهش دهیم؟

با آناتومی خود آشنا شوید

خودارضایی می تواند به شما کمک کند تا بفهمید که چه احساسی در هنگام رابطه جنسی وجود دارد و این می تواند به شما در احساس آشنایی بیشتر با بدن کمک کند.اگر به عنوان مثال قصد دارید در طی رابطه جنسی از طریق واژن نفوذ کنید ، ممکن است از انگشتان دست خود یا یک اسباب بازی جنسی استفاده کنید تا بفهمید که چه احساسی دارد.ممکن است متوجه شوید که برخی از زوایا یا موقعیت ها برای شما ناراحت کننده هستند در حالی که دیگران لذت بخش هستند.

در مورد نگرانی های خود با شریک زندگی خود صحبت کنید

وقتی برای اولین بار با همسر و شریک جنسی خود وارد رابطه جنسی می شوید اگر عصبی هستید  درباره آنها با همسر و شریک جنسی خود صحبت کنید. اگر نگران این هستید که به آنها آسیب برساند به آنها بگویید.با بیان کردن علت ناراحتی و عصبانیت خود به کمک شریک جنسیتان می توانید اقدامات احتیاطی را انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که هم از نظر جسمی و هم از نظر عاطفی راحت باشید.

انتظارات واقع بینانه را در مورد عملکرد و ارگاسم تنظیم کنید

ممکن است احساس کنید که باید در طول رابطه جنسی “طولانی بمانید” – یعنی مدت طولانی قبل از ارگاسم و انزال رابطه جنسی داشته باشید. ممکن است شما فشار خود را به همسرتان  یا خودتان  ارگاسم احساس کنید. بسیاری از افراد اولین بار که رابطه جنسی برقرار می کنند، ارگاسم می گیرند و دریافت می کنند  اما همه اینطور نیستند. رابطه جنسی مهارتی است که می تواند با گذشت زمان بهتر شوید.

با آناتومی خود آشنا شوید
علائم و نشانه های درد پرده بکارت

آهسته اقدام کنید

رابطه جنسی می تواند بسیار هیجان انگیز باشد، بنابراین ممکن است نیاز به سرعت پیش بروید  به خصوص اگر عصبی هستید. اما آهسته و پایدار عمل کنید. در ابتدا از حرکات کند و ملایم استفاده کنید و اگر دوست دارید آن را تغییر دهید.خوب است وقتی به هر نوع نفوذ خود آهسته بروید ، زیرا می تواند به عضلات واژن یا مقعد شما زمان آرامش و رشد خود را به احساس نفوذ پیدا کند. کم کردن سرعت همچنین به شما امکان می دهد تا از تجربه لذت ببرید و به خوبی نکات کلی برای کاهش درد پرده بکارت را در رابطه جنسی خود رعایت کنید

از مقدار زیادی روغن استفاده کنید

اگر قصد برقراری رابطه جنسی دارید ، روان کننده ها می توانند مفید باشند. به راحتی می توان اسلاید داخل و خارج را آسان تر و دردناک تر کرد.این امر به ویژه در صورتی که قصد دارید به مهبل یا مقعد با آلت تناسلی ، انگشتان دست یا سایر اسباب بازی های جنسی خود نفوذ کنید.اگر از کاندوم استفاده می کنید ، باید از مکعب نفتی خودداری کنید. روغن می تواند باعث ایجاد سوراخ در کاندوم شود ، و این باعث فایده آن نمی شود.به عبارت دیگر ، وازلین را خیس کنید و یک روان کننده مبتنی بر آب بگیرید.

موقعیت های مختلف را امتحان کنید

اگر یک موقعیت جنسی برای شما ناراحت کننده است ، می توانید دیگری را امتحان کنید.البته موقعیتی که شما انتخاب می کنید به نوع دستگاه تناسلی شما ، دستگاه تناسلی شریک زندگی شما و نوع عمل جنسی که می خواهید در آن شرکت کنید بستگی دارد.ممکن است شما نیاز به امتحان کردن مواضع جنسی پرماجرا یا حتی آکروباتیک داشته باشید تا اولین بار خود را به یاد ماندنی کنید. اما نیازی به امتحان کردن چیزی نیست که به طور بالقوه ناراحت کننده باشد.اغلب ، بهتر است آن را ساده نگه دارید و آنچه را که برای شما و شریک زندگی تان مناسب است انجام دهید.

داشتن رابطه جنسی سالم و آهسته از راه های کاهش درد پرده بکارت
رابطه جنسی سالم

جمع بندی

برای اولین بار رابطه جنسی لازم نیست که دردناک باشد. هنگامی که اقدامات احتیاطی خاصی انجام می دهید ، می توانید ناراحتی خود را کاهش داده و رابطه جنسی عاری از درد و لذت بخش داشته باشید.استفاده از کاندوم یا روش مانع دیگر برای جلوگیری از درد  و به طور بالقوه بارداری می تواند شما کمک کند تا رابطه جنسی بدون درد را داشته باشید.

4/5 - (7 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =