سکستراپی » مقالات سکستراپی » نکات بسیار مهمی درباره رابطه جنسی زن و مرد

نکات بسیار مهمی درباره رابطه جنسی زن و مرد

رابطه جنسی زن و مرد

اگر در رندگی زناشویی خود تازه اول راه هستید بد نیست درباره یک سری نکات بسیار مهم که می تواند در زندگی شما تاثیرات زیادی بگذارد آگاهی داشته باشید. ما امروز می خواهیم در کلینیک سکستراپی دکتر نجات شما عزیزان را با نکات بسیار مهمی درباره رابطه جنسی زن و مرد که نیاز است تمامی زوج ها در این مورد اطلاع داشته باشند آگاه سازیم.

نکات بسیار مهم درباره رابطه جنسی

برقراری رابطه جنسی یک نیاز دو طرفه می باشد که هم زن و هم مرد نسبت به انجام آن باید یک سری نکات مهم را در نظر داشته باشند تا بتوانند در زندگی زناشویی خود موفق شوند.

اینکه شما برای داشتن یک زندگی مشترک سالم و با کیفیت بتوانید نیازهای طرف مقابل خود را به درستی برطرف کنید کار چندان سخت و دشواری نیست اگر بدانید که در این زندگی و رابطه جنسی باید چه کارهایی را انجام دهید و چه کارهایی را نباید انجام دهید.

نکات مهم رابطه جنسی  آقایان

قبل تر به این موضوع اشاره کردیم که برای دوام یک زندگی مشترک آگاهی داشتن از نکات بسیار مهمی درباره رابطه جنسی زن و مرد مسئله ای است که نیاز است هر کس از آن مطلع باشد.

این نکات می تواند به شما کمک کند تا فعالیت جنسی را در مدت زمان طولانی ادامه دهید. شاید بسیاری از خانم ها این موضوع را ندانند که در آقایون در حین رابطه جنسی بیشتر تحریک می شوند و این مسئله باعث می شود که آن ها زود ارضاء شوند.

زود ارضاء شدن آقایون در حین رابطه جنسی در اغلب موارد باعث می شود که طرف مقابل آن ها به اندازه کافی از رابطه جنسی لذت نبرده و حتی ارضا هم نشود.

اینکه آقایون دوست دارند رابطه جنسی را بیشتر طول بدهند کاملا طبیعی است اما نداشتن اطلاعات و تجربه کافی در این مورد می تواند برای آنها مشکل ساز شود.

تحریک پذیری آقایون در حین رابطه جنسی
نکات مهم رابطه جنسی مخصوص آقایون

نکات مهم برای کمک به آقایونی که مشکل ارضاء کردن دارند

در متن بالا به این موضوع اشاره کردیم که اغلب آقایون دوست دارند که رباطه جنسی خود را طولانی کنند و برخی دیگر در حین رابطه جنسی که دارند بیشتر تحریک می شوند و این مسئله باعث می شود که زود ارضاء شده و نتوانند شریک جنسی خود را رابطه جنسی راضی نگه دارند.

در این بخش می خواهیم به چند نکته بسیار مهم که به این دسته از آقایون کمک میکند تا دیگر با مشکل ارضاء کردن معشوقشان روبه رو  نشوند اشاره کنیم.

  • پیش نوازی
  • ارتباط کلامی
  • درک علایق و عدم علایق
  • توجه به کل بدن طرف مقابل
  •  نظافت

پیش نوازی

یکی از نکات بسیار مهمی درباره رابطه جنسی زن و مرد” پیشنوازی” است. در حقیقت این مسئله مهم ترین بخش رابطه جنسی می باشد و اهمیت بسیار زیادی در رابطه دارد.

شما باید تلاش کنید قبل ازاینکه رابطه جنسی اصلی را شروع کنید به این موضوع بپردازید و همسر خود را برای یک رابطه لذت بخش آماده کنید..

فراموش نکنید که آقایون تقریبا در 2 دقیقه به ارگاسم میرسند اما زمان به ارگاسم رسیدن خانم ها حداقل 10 دقیقه زمان میبرد. به همین خاطر است که باید قبل از رابطه جنسی حتما مرحله پیشنوازی را بخوبی انجام دهید.

ارتباط کلامی

دومین نکته مهم داشتن ارتباط کلامی در حین رابطه جنسی می باشد.  تمام فکر و ذهن خود را روی نحوه برقراری رابطه متمرکز نکنید.

سعی کنید در طول فعالیت جنسی که برقرار می کنید با طرف مقابل خود حرف بزنید. زیرا در غیر این صورت همسر شما فکر خواهد کرد شما تنها به یک چیز اهمیت می دهید و آن هم رابطه جنسی است.

پیش نوازی قبل از رابطه جنسی از نکات مهم است
پیش نوازی قبل از رابطه جنسی

درک علایق و عدم علایق

آقایون در طول رابطه جنسی فقط  کاری که دوست دارند را انجام می دهند اما درک علاقه هر دو طرف می تواند در لذت بردن بیشتر رابطه جنسی کمک کرده و اهمیت زیادی دارد.

اینکه شما هر کاری دوست دارید انجام دهید و طرف مقابل آن ها را دوست نداشته باشد بدون شک ایجاد مشکل خواهد کرد. بنابراین درک متقابل اولین قدم در رابطه جنسی است.

توجه به کل بدن طرف مقابل

یکی دیگر از نکات بسیار مهمی درباره رابطه جنسی زن و مرد که برای خانم ها اهمیت زیادی دارد، توجه به کل بدن خانم ها می باشد.

شما باید بدانید که به جزء اندام تناسلی همسرتان باید به سایر قسمت های بدن او نیز توجه داشته باشید. فراموش نکنید که نباید  با بدن او سخت و خشن برخورد نکنید، نوازش ملایم هم او را تحریک خواهد کرد.

نظافت

خانم ها عاشق مردهای تمیز و مرتب هستند. مردهایی که بوی عطر و ادکلن آن ها فضای خانه را پر کند.  بنابراین به خاطر داشته باشید اگر می خواهید رابطه لذت بخشی را تجربه کنید حتما قبل از شروع رابطه یک دوش بگیرید و بدنتان را تمیز کنید.

تمیزی بدن برای خانم اهمیت زیادی دارد و اگر بدنتان اینطور نباشد حتی ممکن است از رابطه جنسی کردن با شما خودداری کنند.

نکات مهم رابطه جنسی مخصوص خانم ها

در ادامه مقاله مربوط به نکات بسیار مهمی درباره رابطه جنسی زن و مرد می خواهیم به سراغ نکات مهمی برویم که خانم ها باید در رابطه جنسی خود به آن توجه داشته باشند.

خانم ها باید خود را قوی کنند. شما باید برای داشتن یک رابطه لذت بخش بدن خود را دوست داشته باشید و به این نکته توجه کنید که در برقراری رابطه جنسی دوست دارید چه کاری را انجام دهید و چه کاری را دوست ندارید.

فراموش نکنید که ارتباط کلید اصلی هر رابطه ای است و رابطه جنسی هم از این قاعده مستثنا نمی باشد.

اگر برای داشتن رایطه مشکلی دارید حتما همسر و شریک جنسی خود را از بابت آن مطلع کنید و با او در این مورد صحبت کنید.

 رابطه جنسی مخصوص خانم ها
نکات مهم رابطه جنسی مخصوص خانم ها
در نهایت اینکه

آنچه که درباره نکات بسیار مهمی درباره رابطه جنسی زن و مرد نیاز بود بدانید را در این مقاله برایتان شرح دادیم. شما عزیزان می توانید برای راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران مرکز ما از طریق سایت drnejatclinic.com در ارتباط باشید.

[faq title=”سوالات مربوط به نکات بسیار مهمی درباره رابطه جنسی زن و مرد” open1st=”1″ openAll=”0″][faq_item title=”رابطه جنسی برای زنان چه مزیت هایی دارد؟” number=”1″]

مزایای رابطه جنسی برای زنان عبارتند از: کاهش فشار خون. سیستم ایمنی بهتر. سلامت قلب بهتر، احتمالاً شامل خطر کمتر برای بیماری های قلبی.

[/faq_item][faq_item title=”آیا زنان مانند مردان از رابطه جنسی لذت می برند؟” number=”2″]به طور مشخصی نمی توان گفت که زنان نسبت به مردها از رابطه جنسی لذت بیشتر می برند یا کمترین لذت را می برند.

[/faq_item][faq_item title=”آیا رابطه جنسی روزانه مناسب است؟” number=”3″]هیچ مقدار “طبیعی” رابطه جنسی وجود ندارد. داشتن رابطه جنسی هر روز مشکلی ندارد. این که بخواهید هر روز ، چند بار در روز رابطه جنسی داشته باشید یا اصلاً نخواهید کاملاً طبیعی است.[/faq_item][/faq]

4/5 - (7 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =