سکستراپی » مقالات سکستراپی » نبایدهای قبل رابطه جنسی

نبایدهای قبل رابطه جنسی

رابطه جنسی

داشتن یک رابطه جنسی سالم و حفظ رابطه زناشویی نیازمند رعایت نکات بهداشتی می باشد.

گاهی در زمان انجام رابطه جنسی و یا قبل از آن اشتباهاتی به وجود می آید که می تواند عوارض و بیماری های خطرناکی را در پی داشته باشد بنابراین در مقاله امروز ما قصد داریم به یک سری نبایدهای قبل رابطه جنسی اشاره ای داشته باشیم. با انجام نکات لازم درباره داشتن یک رابطه زناشویی سالم و محکم شاید دیگر نیازی نداشته باشید تا با یک سکستراپی برای رفع مشکلات خود در ارتباط باشید.

نبایدهای قبل رابطه جنسی

مصرف آنتی هیستامین

بدون شک اسم قرص آنتی هیستامین بارها به گوشتان خورده است و چه بسا خود شما در دسته افرادی باشید که این دارو را مصرف کرده اند.

همانطور که میدانید آنتی هیستامین باعث خشک شدن غشای مخاطی می شود و به رفع گرفتگی بینی نیز کمک بسیاری می کند و اغلب از این دارو در زمان سرماخوردگی استفاده می شود.

استفاده از این دارو باعث می شود که دیگر بخش های بدن نیز دچار خشکی شوند به خصوص واژن که برای رابطه جنسی بسیار بد خواهد بود.

نبایدهای قبل رابطه جنسی
رابطه جنسی سالم

غذاهای تند

خیلی از افراد هستند که در وعده های غذایی خود استفاده از غذاهای تند و ادویه جات تند را نیز درنظر دارند و به نوعی در دسته افرادی هستند که ذائقه تندی دارند.

خوردن غذاهای تند می تواند روی بوی واژن تاثیر گذار باشد در ضمن خوردن غذاهای تند باعث یجاد گاز روده می شوند که در برخی مواقع متوقف نیز نخواهند شد

استفاده از مسواک برقی

شاید این موضوع برایتان خنده آور باشد که استفاده از مسواک برقی چه مشکلی دارد که در لیست نبایدهای قبل رابطه جنسی قرار گرفته است.

اما باید بگوییم که استفاده از یک مسواک برقی و یا دهانشویه که حاوی الکل می باشد شما را دچار بیماری های عفونتی و یا بیماری های دستگاه تناسلی کند.

استفاده از این قبیل مسواک ها مانند مخاطی حساس واژن می تواند باعث پارگی در لثه ها شود و استفاده از دهانشویه های حاوی الکل مخاط بدن را خشک کرده و باعث ایجاد زخم می شود

نبایدهای قبل رابطه جنسی
مصرف آنتی هیستامین

اصلاح کردن

اگر شما هم به نظافت خود بسیار اهمیت می دهید و دوست دارید که در زمان برقراری ابطه موهای بدنتان را اصلاح نمایید پیشنهاد می کنیم که این کار را در شب قبل از رابطه انجام دهید.

اصلاح کردن بدن باعث لایه برداری لایه رویی پوست شما می شود و باعث حساس و تحرک شدن لایه پوستی می شود.

اصلاح کردن می تواند فولیکول های مو تحریک شده و ایجاد خارش و جوش کند و این عوامل مستعد دریافت عفونت نیز می باشد که می توانند منجر به تبخال تناسلی نیز شوند

سیگار کشیدن

علاوه بر تمام مضراتی که از سیگار می دانید این موضوع را نیز اضافه کنید که استفاده از سیگار می تواند بر عملکرد جنسی نیز تاثیر گذار باشد.

استفاده از سیگار از نبایدهای قبل رابطه جنسی می باشد که می تواند میزان تستوسترون را کاهش دهد. این موضوع را به خاطر داشته باشید که برای رسیدن به نعوظ  درست باید قلبی سالم داشته باشید که رگ های خونی را به خوبی در اندام شما به جریان در آورند بنابراین  استفاده از هر چیزی که جریان خون را تحت تاثیر قرار می دهد قطعا می تواند بر نعوظ شما نیز تاثیر گذار باشد خودداری کنید.

نیکوتین موجود در سیگار و نوشیدنی های الکلی مایع روغنی سمی می باشد که می تواند شریان ها را مسدود کرده و جریان خون را در اندام های جنسی محدود کند.

نبایدهای قبل رابطه جنسی
تاثیر سیگار بر رابطه جنسی

 خودارضایی

از دیگر نبایدهای قبل رابطه جنسی خودارضایی می باشد. متاسفانه هستند افرادی که چند ساعت قبل از برقراری رابطه این کار را انجام می دهند تا رابطه جنسی طولانی تری داشته باشند که اغلب این موضوع توسط آقایان که انزال زودرس دارند انجام می شود.

انجام خودارضایی می تواند اعتیاد آورد باشد تا جایی که دیگر فرد تمایلی به داشتن رابطه با همسر و شریک جنسی خود ندارد

قبل از رابطه جنسی ادرار نکنید

در زمان آمیزش باکتری هایی وارد مجرای ادار می وشند که بعد از رابطه جنسی و با ادرار کردن با حجم بسیار زیادی از بدن خارج می شود که این خروج باعث می شود که باکتری های مضر از بدن خارج شوند و زمانیکه این حجم ادرار برای دفع باکتری در بدن کم باشد می تواند باعث ایجاد عفونت شود. ادرار قبل از رابطه جنسی منجر به عفونت های ادرای می شود .

اکر نگه داشتن ادار تا بعد از رابطه جنسی برای شما سخت است بعد از رفتن به دستشویی حتما مجدد آب فراوان میل کنید تا ادرار شما مجدد به جریان بیافتد. برخی از زنان با مثانه ی پُر، ارگاسم بهتری را تجربه می کنند.

2/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + هشت =