سکستراپی » مقالات سکستراپی » موثرترین روش های تحریک مردان قبل از رابطه جنسی

موثرترین روش های تحریک مردان قبل از رابطه جنسی

روش های تحریک مردان قبل از رابطه جنسی

یکی از مهم ترین کارهایی که در زندگی زناشویی تاثیر زیادی دارد رابطه جنسی موفق می باشد. شما برای اینکه یک رابطه موفق و لذت بخش با همسر خود داشته باشید باید یک سری فاکتورای مهم را در نظر داشته باشید. خانم هایی زیادی هستند که با مراجعه به کلینیک سکستراپی دکتر نجات درباره کارهایی که باید انجام دهند تا بتوانند تحریک پذیری لازم قبل از رابطه را در همسر خود به وجود آورند سوال کرده اند. امروز می خواهیم موثرترین روش های تحریک مردان قبل از رابطه جنسی برای شما عنوان کنیم تا بتوانید یک رابطه موفق را با همسر خود تجربه کنید.

روش هایی برای تحریک مردان در رابطه جنسی

داشتن رابطه جنسی رضایت بخش از اهداف مهم برای تشکیل زندگی مشترک می باش. شما برای اینکه بتوانید یک رابطه جنسی رضایت بخش را با همسر و شریک زندگی خود برقرار کنید باید بدانید که در این رابطه نیازهای همسر شما چه چیزهایی می باشند.

خب، همانطور که می دانید در یک رابطه جنسی مردها زودتر از زن ها برانگیخته می شوند و این یک ویزگی مثبت در آقایون می باشد.

بنابراین خانم ها می توانند با روش هایی که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد همسر خود را برای یک رابطه لذت بخش آماده کنند.

کشف امیال جنسی برای تحریک مردان

یکی از موثرترین روش های تحریک مردان قبل از رابطه جنسی این است که شما با همسر خود درباره اینکه چه چیزهایی باعث تحریک او می شود صحبت کنند.

برخی از مردها هستند که با صحبت کردن و حرف های عاشقانه تحریک می شوند و برخی دیگر با رابطه های فیزیکی تحریک می شوند.

شما با پرسیدن چیزهایی که باعث تحریک شدن همسرتان می شود متوجه خواهید شد که چطور می توانید او را برای آمیزش آماده کنید.

ظاهری زنانه برای تحریک مردان

اکثریت مردها عاشق زنانگی و کارهای ظریفی هستند که خانم ها انجام می دهند. به خاطر داشته باشید که زنانگی خانم ها سبب جذب مردها می شود زیرا خانم هایی که ظرافت زنانه دارند ظاهری آراسته و مرتب دارند و به خود بی توجه نیستند.

تحریک پذیری آقایون
کشف امیال جنسی مردان

راهکارهای برای یافتن ظاهر زنانه مناسب برای تحرک مردان

حال اگر دوست دارید بدانید که این زنانگی چیست؟ و چه کارهایی را باید در این مورد انجام دهید تا بتوانید همسر خود را برای یک آمیزش رضایت بخش آماده کنید به موارد زیر توجه زیادی داشته باشید.

  • جنس لباس
  • رنگ لباس
  • زیورآلات
  • آرایش
  • پوشیدن لباس های زیر جدید و مهیج
  • برجستگی بدن زنان
  • رعایت مسائل بهداشتی
  • پیش قدم شدن برای رابطه جنسی

رفتارهای زنانه

حرکات، رفتارها و عشوه هایی که شما قبل از نزدیکی برای همسر خود می آید می تواند در تحریک پذیری او نقش موثری داشته باشد.

از رفتارهایی که شما می توانید با انجام دادن آن ها باعث تحریک شدن همسرتان شوید عبارتند از:

  1. رفتار مهربانانه با همسر
  2. حرف های عاشقانه
  3. نگاه های پر عشوه و معنا دار
  4. نوازش
  5. ماساژ و تحریک آلت تناسلی برای تحریک مردان

چند تمرین برای تحریک مردان در رابطه جنسی

علاوه بر موثرترین روش های تحریک مردان قبل از رابطه جنسی یک سری تمرینان هستند که می توانند در برقراری یک رابطه جنسی موفق و لذت بخش به شما کمک زیادی کند. در ادامه اشاره مختصری به این چند تمرین کرده و درباره آن ها توضیحاتی را در اختیارتان قرار داده ایم.

موثرترین روش های تحریک مردان قبل از رابطه جنسی
کارهای لازم برای تحریک پذیری آقایون

مالش پشت

اولی تمرینی که برای تحریک پذیری همسرتان قبل از آغاز رابطه جنسی باید انجام دهید انجام حرکت های شاده همچون: قلقلک ملایم، ماساژ شانه ها، لغزاندن دستتان روی پوست نوشتن عبارات عاشقانه، نوازش بازو و صورت قبل از رفتن به رختخواب می باشد.

انجام نوازش های این چنینی باعث تحریک همسرتان و ثابت شدن علاقه و عشق شما به او خواهد شد.

ماساژ دادن

دومین کاری که می توانید انجام دهید این است که فضای اتاق خواب را به یک محیط آرام و عاشقانه که با خوشبو کننده هوا و آهنگ رمانتیک آماده کردید برای همسر خود تبدیل کنید.

از همسرتان بخواهید دوش کوتاهی بگیرید و به پشت روی تخت دراز بکشد تا شما با کمی روغن مخصوص تمام بدنش را با ملایمت ماساژ دهید.

ماساژ و لمس آلت تناسلی شوهر

شاید انجام این کار برای برخی از خانم ها سخت باشد چرا که ا زانجام دادن آن خجالت می کشند. انجام این کار به شما کمک خواهد کرد تا عکس العمل همسرتان را ر حین ماساژ آلت تناسی او شاهد باشید و بفهمید چه زمانی از نحوه ماساژ دادن شما لذت بیشتری می برد. شما حتی می توانید از او بپرسید که دوست دارد به چه نحوه آلت آن را ماساژ دهید.

تحریک دهان به دهان

اما یکی دیکر از موثرترین روش های تحریک مردان قبل از رابطه جنسی، تحریک دهان به دهان می باشد. بوسیدن باعث ارتبط نزدیک شما خواهد شد. چشم در چشم همسرتان نفس می کشید. این تمرین تحریک پذیری برای معاشقه قابل اهمیت و ضروری است.

راهکارهای برای یافتن ظاهر زنانه مناسب برای تحرک مردان
تمرین های موثر برای تحریک پذیری آقایون
در نهایت اینکه

تمرین هایی که به تحریک پذیری قبل از رابطه جنسی کمک زیادی به شما می کند را برایتان شرح دادایم. امید است که باانجام آن ها بتوانید یک رابطه موفق را در زندگی زناشویی خود تجربه کنید.

شما عزیزان میتوانید هرگونه پرسش درباره موثرترین روش های تحریک مردان قبل از رابطه جنسی را از طریق سایت drnejatclinic.com با مشاوران مرکز ما در میان بگذارید.

[faq title=”سوالات مربوط به موثرترین روش های تحریک مردان قبل از رابطه جنسی” open1st=”1″ openAll=”0″][faq_item title=”پیش قدم شدن برای رابطه جنسی چقدر در تحریک پذیری آقایون نقش دارد؟” number=”1″]

از آنجایی که د راغلب موارد مردها برای رابطه جنسی پیش قدم می شوند. پیش قدم شدن همسرشان برای رابطه جنسی می تواند در تحریک پذیری آن ها تاثیر زیادی داشته باشد.

[/faq_item][faq_item title=”تنها زنان هستند که برای یک رابطه موفق نیاز به معاشقه دارند؟” number=”2″]این فکر که زنان تنها به معاشقه قبل ازدواج نیاز دارند کاملا اشتباه است. مردان دوست دارند زنان عشق خود را با تحریک آن ها قبل از برقراری رابطه به آن ها ثابت نمایند.

[/faq_item][faq_item title=”از موثرترین کارهایی که زنان برای تحریک پذیری همسرشان قبل از رابطه جنسی می توانند انجام دهند چیست؟” number=”3″]نوازش، ماساژ و تحریک آلت تناسلی.[/faq_item][/faq]

3.4/5 - (23 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =