سکستراپی » مقالات سکستراپی » معکوس کردن عملکرد نعوظ

معکوس کردن عملکرد نعوظ

کارهایی که به معکوس کردن نعوظ کمک میکنند

بسیاری از زوج ها با مراجعه به مرکز سکستراپی این سوال را مطرح کرده اند که برای معکوس کردن عملکرد نعوظ  چه کاری می توانید انجام دهید؟

خب برای اینکه راحتر به پاسخ این سوال برسید و بتوانید آن را درک کنید پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

اختلال نعوظ

اختلال نعوظ (ED) در مردان در میانسالی شایع است. برای بسیاری از مردان ، ممکن است عملکرد نعوظ بهبود بخشد و ED را معکوس کند. اما برای اینکه بتوانید در معکوس کردن اختلال نعوظ به خودتان کمک کند باید بدانید چه کارهایی لازم است انجام دهید.

کارهایی که به معکوس کردن نعوظ کمک میکنند

  • عوامل سبک زندگی
  • افزایش سلامت قلب
  • تقویت تستوسترون
  • افزایش فراوانی جنسی
  • عوامل روانشناسی
  • روابط جنسی سالم
معکوس کردن عملکرد نعوظ
اختلال نعوظ

عوامل سبک زندگی

بهبود شیوه زندگی می تواند عملکرد نعوظ شما را بهبود بخشد. برای اینکه بهتر این مسئله را درک کنید می خواهیم اشاره ای به یک تحقیق و مطالعه بر روی مردان استرالیایی داشته باشیم.

در مطالعه ای روی مردان استرالیایی 35 تا 80 ساله، تقریباً یک سوم مشکلات نعوظ را در طی یک دوره پنج ساله گزارش کرد. این مشکلات به طور خود به خودی در 29 درصد از مردان بهبود می یابدکه نشان می دهد عواملی که می توانند کنترل شوند مانند: سبک زندگی در پشت تغییر ED قرار دارند.

افزایش سلامت قلب

سلامت قلب و عروق ضعیف، توانایی بدن شما را برای رساندن خون مورد نیاز برای تولید نعوظ کاهش می دهد. عامل اصلی خطر قلبی عروقی که به ED متصل است عبارتند از:

  • سیگار کشیدن
  • مصرف الکل
  • وزن
  • ورزش

سیگار کشیدن

عدم استعمال سیگار یا ترک سیگار مانع از بیماری ED می شود.

مصرف الکل

مصرف الکل را کاهش دهید. مشروبات الکلی زیاد بیشتر ED را تجربه می کنند.

وزن

یک منبع معتبر دریافت که در مردان دارای اضافه وزن با ED ، کاهش وزن در بهبود عملکرد نعوظ در حدود یک سوم از شرکت کنندگان در مطالعه کمک می کند

ورزش

فعالیت های بدنی ، به ویژه هنگامی که با یک رژیم غذایی سالم همراه باشد ، می تواند عملکرد نعوظ را بهبود بخشد.

اجتناب از این عوامل خطر ممکن است به بهبود عملکرد نعوظ کمک کرده و ED را معکوس کند.

تقویت تستوسترون

برداشتن گامهایی برای مقابله با مقادیر کم تستوسترون هورمون جنسی مرد، می تواند سلامت نعوظ را بهبود بخشد. برای افزایش طبیعی سطح تستوسترون:

  1. لاغر شوید
  2. استرس را در خود کاهش دهید
  3. ورزش کنید

این نکات همچنین می تواند سلامت قلب را بهبود بخشد که ممکن است علائم ED شما را بیشتر کاهش دهد.

افزایش فراوانی جنسی

رابطه جنسی مکرر یا منظم می تواند به شما در بهبود عملکرد کلی کمک کند. مردانی که کمتر از یک بار در هفته رابطه برقرار می کنند حداقل دو بار در هفته احتمال ابتلا به ED دارند.

عوامل روانشناسی

اضطراب عملکرد می تواند منجر به ED شود. پرداختن به ریشه های روانشناختی ED می تواند به معکوس شدن شرایط کمک کند. مشکلات ارتباطی، اضطراب و افسردگی در این لیست قرار دارند.

راه هایی که به معکوس کردن نعوظ کمک میکنند.
افزایش فراوانی جنسی

روابط جنسی سالم

نعوظ کافی برای رابطه جنسی به تحریک و میل بستگی دارد ، خواه از داروهای ED استفاده کنید یا نه. نزاع و نارضایتی در یک رابطه صمیمی می تواند تأثیر منفی بر میل جنسی ، تحریک و در نهایت عملکرد نعوظ داشته باشد.

دلایل پزشکی برای معکوس کردن نعوظ

برگشت برخی از دلایل پزشکی ED دشوار است ، از جمله:

  1. جریان خون کم
  2. آسیب عصبی
  3. بیماری پارکینسون
  4. بیماری Peyronie
  5. داروهای ED
جریان خون کم

برای برخی از افراد ED ناشی از انسداد عروق در ناحیه لگن است. به این دلیل که به محض تحریک ، به جریان خون کافی برای تورم بافت های نعوظی اسفنجی در آلت تناسلی که نعوظ ایجاد می کنند ، نیاز دارید.

آسیب عصبی

در مردانی که غدد پروستات آنها به دلیل سرطان برداشته شده است ، حتی جراحی دقیق “صرفه جویی در اعصاب” نیز به طور کامل از ED جلوگیری نمی کند. حتی با بهبود تدریجی بعد از جراحی ، بسیاری از مردان برای برقراری رابطه جنسی نیاز به استفاده از داروهای ED دارند.

بیماری پارکینسون

70 تا 80 درصد مردان مبتلا به پارکینسون دارای ED و همچنین میل جنسی کم ، انزال زودرس یا تأخیر و عدم توانایی در ارگاسم هستند.

بیماری Peyronie

این وضعیت باعث خمیدگی شدید آلت تناسلی مرد می شود که می تواند رابطه جنسی را دردناک یا غیرممکن کند.

داروهای ED

سیلدنافیل (ویاگرا)، اغلب می توانند به مردان مبتلا به ED ناشی از شرایط پزشکی کمک کنند ، اما شما نمی توانید ED را معکوس یا درمان کنید.داروهای پزشکی خود را بررسی کنید عوارض جانبی دارو یکی از موارد پزشکی است که می تواند برای معکوس کردن ED اصلاح شود

دلایل پزشکی برای معکوس کردن نعوظ
بیماری پارکینسون
در نهایت

مردان گاهی اوقات در گرفتن یا نگه داشتن نعوظی که به اندازه کافی محکم و طولانی مدت برای ارضای رابطه جنسی باشد ، مشکل دارند. در بسیاری از موارد ، مشکلات نعوظ وجود دارد و می رود ، و می تواند با بهبود سلامت عمومی شما بهبود یابد. در مردان با دلایل پزشکی مانند آسیب عصبی یا خونرسانی ناکافی به آلت تناسلی مرد ، ED ممکن است نیاز به استفاده از داروها داشته باشد.

امید است با آنچه که در این مطلب به آن ها اشاره شده است توانسته باشیم شما را در رسیدن به پاسخ اینکه برای معکوس کردن عملکرد نعوظ  چه کاری می توانید انجام دهید؟ راهنمایی کرده باشیم.

[faq title=”سوالات مربوط  به معکوس کردن عملکرد نعوظ” open1st=”1″ openAll=”0″][faq_item title=”چه عواملی باعث نعوظ ضعیف می شود؟” number=”1″]عوامل مختلف می توانند در اختلال نعوظ نقش داشته باشند ، از جمله: شرایط پزشکی به ویژه دیابت یا بیماری های قلبی. استفاده از دخانیات ، که جریان خون در وریدها و عروق را محدود می کند ، می تواند با گذشت زمان باعث بیماری های مزمن سلامتی شود که منجر به اختلال نعوظ شود.[/faq_item][faq_item title=”آیا خوردن موز به اختلال نعوظ کمک می کند؟” number=”2″]موز با اتساع عروق شریانی به جریان خون روان کمک می کند. این به نوبه خود به بهبود نعوظ کمک می کند.[/faq_item][faq_item title=”بهترین ورزش برای اختلال نعوظ چیست؟” number=”3″]
تمرینات کگل یا تمرینات لگن ثابت شده است که در رفع اختلال نعوظ موثر است و باید از آن به عنوان خط اول درمان استفاده شود. عضلات ایکیوکاورنوزوس و بلبوکاورنوزوس در ناحیه لگن آلت تناسلی مرد را احاطه کرده و در هنگام نعوظ فعال هستند.[/faq_item][/faq]

چه امتیازی می دهید

3 دیدگاه دربارهٔ «معکوس کردن عملکرد نعوظ»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =