سکستراپی » مقالات سکستراپی » چند مشکل در روابط جنسی تازه عروس و داماد ها

چند مشکل در روابط جنسی تازه عروس و داماد ها

روابط جنسی تازه عروس و داماد ها

به وجود آمدن مشکل در رابطه جنسی زوج های جوان یک موضوع کاملا قابل پیش بینی می باشد. عروس و دامادها زمانی که زندگی مشترک خود را آغاز می کنند با چالش هایی مواجه می شوند که در اغلب موارد نمی دانند باید چه کار کنند. کلینیک سکستراپی دکتر نجات امروز می خواهد بیشتر با شما عزیزان درباره چند مشکل در روابط جنسی تازه عروس و داماد ها صحبت کند.

زوج هایی که تازه زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند تحت فشار های زیادی برای برقراری رابطه جنسی می باشند بهترین کار این است که شما عزیزان تصورات خود را از یک رابطه زناشویی کامل در روزهای ابتدایی زندگی مشترک تغییر دهید.

مشکل در روابط جنسی تازه عروس و دامادها

برقراری رابطه جنسی بعد از عروسی و در روزهای ابتدایی زندگی مشترک یکی از مهم ترین مسئله در رابطه زناشویی می باشد که باید هر دو طرف( زن و مرد) نسبت به این موضوع شناخت کافی و لازم داشته باشند.

بارها شاهد بوده ایم که نا آگاهی از این مسئله باعث به وجود آمدن مشکلاتی در همان روزهای آغازین زندگی زوجین شده است و نتیجه آن جدایی و طلاق بوده است.

زمان مناسب برای رابطه جنسی
ایده های جالب برای تازه عروس و دامادها

زمان رابطه جنسی در زندگی مشترک

اغلب زوج های جوان تصور می کنند که باید تعداد دفعات رابطه جنسی زیاد و در بازده زمانی مشخصی باشد.

این مسئله باعث به وجود آمدن استرس زیاد خواهد شد که شما خود را مجبور به تحمل این موضوع می کنید.

قبل از هر چیزی باید به شما عزیزان بگوییم که در مورد تعداد دفعات رابطه جنسی که می خواهید با همسر خود داشته باشید و یا زمان آن نباید از دوست و فامیل مشورت دریافت کنید.

این مسئله را همیشه به خاطر داشته باشید که رابطه جنسی زوج ها با هم متفاوت می باشد بنابراین لزوما شما نباید کاری که دوستتان انجام می دهد را در زندگی مشترک خود عملی کنید.

بهترین کاری که شما می توانید انجام دهید مشورت و راهنمایی گرفتن از یک فرد با تجربه و متخصص در زمینه زوج درمانی و مشاوره جنسی می باشد.

شما دوستان عزیز برای اینکه در روزهای ابتدایی زندگی مشترک خود یک رابطه لذت بخش داشته باشید می توانید با مراجعه به مراکز سکستراپی از متخصصین زوج درمانگر و سکستراپ در این مورد سوالات لازم را پرسیده و راهنمایی های لازم را نیز دریافت کنید.

فراموش نکنید مدت زمان رابطه جنسی و تعداد دفعات آن موضوع چندان مهمی در زندگی مشترک شما نیست. در واقع آنچه شما و همسرتان را خوشحال نگه می دارد میزان صمیمت در روابط است.

چند مشکل در روابط جنسی تازه عروس و داماد ها
رضایت زوجین از رابطه جنسی

مشغله ی فکری مهمترین مشکل در روابط جنسی عروس و دامادها

شرایط اقتصادی این روزها به گونه ای است که بسیاری از زوج ها از صبح تا شب برای رفع نیازهای خود مشغول فعالیت در حرفه و شغل های مختلفی می باشند و زمانی برای داشتن یک رابطه جنسی باقی نمی ماند.

عروس و دامادهایی که تازه ازدواج کرده اند برای تمام کارهای خود در طول روز زمان مشخصی را در نظر میگیرند و به آن ها اختصاص می دهند در حالی که برای یک رابطه جنسی هیج برنامه ریزی صورت نداده اند.

در بیشتر موارد همین خستگی کار و زندگی فکر کردن و عملی کردن یک رابطه جنسی را سخت و دشوار می کند.

برای از بین بردن مشکلات این چنینی و داشتن یک رابطه جنسی سالم و لذت بخش نباید رابطه را اولویت آخر در مسائل زندگی خود قرار دهید.

فراموش نکنید که روابط زناشویی هم مانند سایر کارهایی که در زندگی مشترک خود به آن ها اهمیت می دهید و برایشان زمان می گذارید دارای اهمیت می باشند.

شاید روزهای بعد از ازدواج خسته کننده و تکراری به نظر برسند، اما این بدان معنی نیست که شما قطعا درگیر روزمرگی های زندگی خواهید شد.

توصیه ما به شما دوستان عزیز این است که از بیان کردن نجواهای عاشقانه، بوسه های بدون مقدمه، دوستت دارم های از ته دل و انجام کارهایی به ظاهر کوچک در زندگی مشترک خود غافل نشوید.

این کارها می توانند تغییرات زیادی را در زندگی مشترک شما به وجود بیاورند که حتی برای خود شما هم جای تعجب زیادی دارد.

فراموش نکنید که دوام و حفظ گرمای یک زندگی مشترک لزوما تنها در رابطه جنسی خلاصه نمی شود بلکه این تداوم صمیمیت در زندگی مشترک است که صمیمیت در رابطه جنسی را نیز به وجود می آورد.

تصورات غیر واقعی از رابطه جنسی

یکی دیگر از چند مشکل در روابط جنسی تازه عروس و داماد ها که می خواهیم به آن بپردازیم تصورات غیر واقعی زوجین درباره رابطه جنسی می باشد.

این مسئله چند ماه از عروسی بیشتر نمایان می شود و شما دقیقا در این زمان است که متوجه خواهید شد که رابطه جنسی واقعی با آنچه که شما در رویاهایتان تصور می کردید بسیار تفاوت دارد.

باید به شما دوستان عزیز بگوییم که اگر فکر می کنید چون ازدواج کردید و حلقه در دست دارید، می توانید به تمام تصورات خود از رابطه جنسی دست پیدا کنید، سخت در اشتباهید.

به خاطر داشته باشید که با ازدواج کردن هم نمیتوانید تمام مشکلات خود را در زمان رابطه جنسی از بین ببرید. درست است که پیدا کردن و ازدواج با فردی که قرار است ما بقی عمر خود را با او زندگی کنید هیجان انگیز است اما قرار نیست که  راه حل تمام مشکلات شما رابطه جنسی باشد.

بنابراین پیشنهاد می کنیم که خود را برای مواجهه با هرگونه چالشی آماده کنید و تصوری واقع بینانه از رابطه جنسی در ازدواج داشته باشید.

رابطه جنسی
تصورات غیر واقعی از رابطه جنسی
در نهایت اینکه

ما سعی کرده ایم تا در این مقاله اشاره ای به چند مشکل در روابط جنسی تازه عروس و داماد ها داشته باشیم و کمی اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیارتان قرار دهیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق سایت drnejatclinic.com با مشاوران ما، در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه بیشتر و بهتر راهنمایی کنند.

[faq title=”سوالات مربوط به چند مشکل در روابط جنسی تازه عروس و داماد ها” open1st=”1″ openAll=”0″][faq_item title=”داشتن رابطه جنسی بیش از 3 بار در روز مشکلی ندارد؟” number=”1″]اشکالی ندارد که هر چند بار در روز به اندازه دلخواه خود و همسرتان رابطه جنسی داشته باشید. تا زمانی که هیچ کس بیش از آنچه که می خواهد برای داشتن رابطه جنسی تحت فشار قرار نگیرد، داشتن رابطه جنسی به همان اندازه که برای شما و شریک زندگی تان مناسب است اشکالی ندارد.

[/faq_item][faq_item title=”آیا رابطه جنسی یک نیاز است یا یک خواسته؟” number=”2″]رابطه جنسی یک نیاز نیست، بلکه یک میل است.

[/faq_item][faq_item title=”ایمن ترین راه رابطه جنسی چیست؟” number=”3″]زمانی است که شما با کمترین خطر ابتلا به بیماری های مقاربتی (STD) مانند HIV، تبخال و سیفلیس رابطه جنسی داشته باشید.[/faq_item][/faq]

چه امتیازی می دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 2 =