سکستراپی » مقالات سکستراپی » قبل و بعد از رابطه جنسی چه بخوریم؟

قبل و بعد از رابطه جنسی چه بخوریم؟

رابطه جنسی

قبل و بعد از رابطه جنسی چه بخوریم؟

از بخش های مهم زندگی زناشویی می توان به رابطه جنسی اشاره کرد و برای اینکه بتوان یک رابطه جنسی موفقی را با شریک جنسی خود برقرار نمایید علاوه بر مشاوره زوج درمانی و سکستراپی نیاز به تغذیه مناسب دارید بنابراین در این مقاله ما به موضوع قبل و بعد از رابطه جنسی چه بخوریم؟ اشاره کرده ایم.

شما زمانیکه وارد یک رابطه عاشقانه می شوید میزان کالری بسیاری را از دست خواهید داد و به نوعی بیشترین کالری را می سوزانید که این موضوع باعث می شود که شما دچار افزایش ضربان قلب شوید و اشتهای بسیاری پیدا کنید و همین موضوع شما را تحریک خواهد کرد که اولین خوراکی جذابی را که می بینید میل کنید البته همیشه  انتخاب اول نمی تواند بهترین گزینه انتخابی شما باشد.

مصرف یک سری خوراکی ها بعد از رابطه جنسی می تواند به ضرر شما باشد بنابراین باید یک برنامه غذایی مناسب را در نظر داشته باشید.

بعد ز رابطه جنسی چی بخوریم؟
شیر شکلات

بعد از رابطه جنسی چه بخوریم؟

از آنجایی که رابطه جنسی همانند ورزش و فعالیت های تحرک آمیز روزانه می باشد باید به خوراکی هایی که بعد از رابطه جنسی مصرف می کنید نیز توجه داشته باشید و آن ها را در دسترس خود داشته باشید.

بدن هر انسانی قادر است کربوهیدرات ها و پروتئین ها را در کمتر از نیم ساعت جذب نماید بنابراین اگر شما نتوانید میزان ذخیره سازی پروتئین های بدنتان را بازسازی کنید نمی توانید حداکثر فایده را از رابطه جنسی خود ببرید.

پس توجه داشته باشید خوراکی هایی که باید بعد از رابطه جنسی مصرف نمایید سرشار از کربوهیدرات و پروتئین باشند.

شیر شکلات

یکی از غذاها و گزینه هایی که می توانید در برنامه غذایی خود قرار داده و بعد از رابطه جنسی از آن استفاده نمایید شیر شکلات می باشد.

اغلب ما انسان ها از شیر خوشمان نمی آید و آن را به عنوان یک نوشیدنی سالم قبول نداریم اماباید بدانید که یکی از مهم ترین غذاهایی که باید در یخچال خود داشته باشید تا بعد از رابطه جنسی مقداری از آن را میل کنید همین شیر می باشد.

شیر منبع کامل و بسیار خوبی از پروتئین و کربوهیدرات می باشد که یک راه عالی برای آبرسانی به بدن بعد از رابطه جنسی می باشد.
استفاده از شیر شکلات کم چرب علاوه بر اینکه دارای مزایای بسیاری می باشد یک نوشیدنی لذیذ و خوشمزه است که می تواند در دسته انتخاب های عالی شما بعد از رابطه جنسی قرار گیرد.

ماست یونانی

برای اینکه بدانید قبل و بعد از رابطه جنسی چه بخوریم؟ می توانید ماست یونانی را در لیست غذاهایی که بعد از رابطه جنسی می توانید میل کنید ثبت کنید.

ماست یونانی یک وعده غذایی ساده و خوشمزه است که دارای چربی های سالم و پروتئین های بیشتری نسبت به سایر ماست ها می باشد.

با اضافه کردن برخی از غلات در این ماست می توانید ترکیبات این ماست را پر از ویتامین و کربوهیدرات کنید.

ماست یونانی بازسازی ایده آلی را بعد از رابطه جنسی برای شما به وجود می آورد و دلیل آن هم پروتئین های بسیاری است که در این ماست وجود دارد.

لازنم به ذکر است که بدانید ماست یونانی قند بسیار کمی دارد که می تواند به رژیم غذایی شما نیز کمک کند.

بعد از رابطه جنسی چه خوراکی بخوریم؟
ماست یونانی

آب

خوراکی دیگری که بعد از رابطه جنسی می باید در لیست خوراکی ها قرار داده شود آب می باشد همیشه باید بدن خود را آبرسانی کنید ولی این موضوع بعد از رابطه جنسی اهمیت بیشتری دارد.

شما در زمان انجام رابطه جنسی رطوبت بسیاری را از دست خواهید داد که باید آن را جایگزین نمایید. بنابراین همیشه یک لیوان آب را در کنار تخت خود آماده داشته باشید تا بعد از اتمام رابطه آن را میل نمایید.

قبل از رابطه جنسی چه بخوریم؟

قبل از رابطه جنسی این مواد غذایی را بخورید تا حین رابطه از مزایای سلامتی آن ها بهره مند شوید

موز

از آنجایی که موز به سرعت در بدن هضم می شود بدن را سرشار از پتاسیم می کند و به سرعت انرژی و مواد مغذی لازم را به بدن می رساند.

برای اینکه مزه یکنواخت موز را احساس نکنید می توانید آن را به صورت اسموتی و یا یخ زده میل کنید

قبل و بعد از رابطه جنسی چه بخوریم؟
خوراکی های قبل رابطه جنسی

آووکادو

در برنامه غذایی خود آووکادو رو قرار داده و آن را همراه با نان تست کنید تا به میزان کافی کربوهیدرات و چربی به بدن خود انتقال دهید.

آووکادو منبع غنی شده از چربی های تکثیر نشده می باشد که می تواند به تولید هورمون ها کمک کرده و بسیار اهمیت دارد.

هندوانه

میوه قرمز رنگ و شیرین تابستان که عروس میوه های شب یلدا نیز به شمار می آید. از هندوانه به عنوان یک میان وعده بسیار خوشمزه می توانید استفاده کنید. هندوانه هم خاصیت آبرسانی دارد و هم یک منبع مواد مغذی برای بدن می باشد. شاید این موضوع را بدانید که هندوانه دارای سیترولین و اکسیدنیتریک می باشد که این دو ماده رگ های خونی را منبسط می کنند و با این کار باعث جریان بیشتر خون به اندام های تناسلی می شوند که این کار افزایش کیفیت رابطه جنسی را نیز در بر دارد

4/5 - (3 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + هجده =