سکستراپی » مقالات سکستراپی » فواید و مشکلات رابطه اورال

فواید و مشکلات رابطه اورال

رابطه اورال چیست؟

چقدر درباره رابطه دهانی یا اورال می دانید؟ برای بار اول است که می خواهید در رابطه جنسی خود از آن استفاده کنید؟ می دانید که فواید و مشکلات رابطه اورال چیست؟ برای اینکه درباره این رابطه جنسی بیشتر بدانید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

رابطه جنسی اورال یا دهانی چیست؟

رابطه جنسی اورال که به آن رابطه دهانی نیز گفته می شود شامل استفاده از دهان یا زبان برای تحریک دستگاه تناسلی یا مقعد شریک جنسیتان می باشد.

افرادی که در رابطه های خود از اورال استفاده می کنند سعی دارند که لذت رابطه جنسی خود را افزایش دهند. برخی دیگر هم هستند که اصلا این بخش از رابطه جنسی را دوست ندارند.

افرادی که از رابطه جنسی دهانی لذت می برند دوست دارند که آن را به روش ها و شکل های مختلف انجام دهند و دریافت کنند.

پیشنهاد و توصیه ما، در کلینیک سکستراپی دکتر نجات به شما این است که اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که از انجام رابطه جنسی دهانی لذت می برید مهم است که با شریک زندگی خود صحبت کنید تا بتوانید بفهمید که چه چیزهایی را دوست دارید و چه چیزهایی را ترجیح می دهید که در حین رابطه از آن اجتناب کند.

مشکلات رابطه جنسی اورال
رابطه جنسی دهانی

نکات برتر رابطه جنسی دهانی

برای اینکه اشاره ای به فواید و مشکلات رابطه اورال داشته باشیم ابتدا برایتان به اختصار شرح دادیم که اصلا رابطه اورال چیست؟ حال می خواهیم اشاره ای به یک سری نکات درباره این رابطه داشته باشیم.

شاید مدت زمان زیادی طول بکشد تا شما متوجه شوید که شریک جنسی و همسرتان از این بخش رابطه جنسی لذت می برد یا نه؟ برای درک بهتر و زودتر می توانید به انجام این حالت از رابطه جنسی در بین سایر کارهایی که برای لذت بردن در رابطه خود انجام می دهید ادامه دهید.

رابطه دهانی یکی از راه های نزدیک شدن از نظر جسمی می باشد زمانیکه شما متوجه شوید که شریک جنسیتان از چه چیز در حین رابطه لذت بیشتری نمی برد می توانید در هر زمان که خواستید رابطه را متوقف کنید و این برای شریک زندگی شما نیز صادق است.

رابطه جنسی اورال چه فواید و مشکلاتی دارد

خب، بدون شک می دانید که برخی از حرکت هایی که شما در رابطه جنسی خود انجام میدهید ممکن است که مشکلاتی را بعد از رابطه برای شما به وجود بیاورند.

رابطه اورال نیز یکی از همان حرکات رابطه جنسی است که فواید و مشکلات خاص مربوز به خود را دارد. از ضررها و مشکلات رابطه اورال باید به این موضوع اشاره داشته باشیم که به دلیل تماس دهان با هوا محل مناسبی برای اجتماع میکروبها و آلودگی ها می باشد به همین خاطر می تواند منبع مناسبی برای بیماریهای مقاربتی باشد.

بیماری هایی همچون:

  •  Hiv
  • Std
  • زونا
  • سوزاک
  • سفلیس
  • ورم پوستی
  • هپاتیت
  • Hpv
  • آسیب رساندن به آلت تناسلی به دلیل حساس بودن
فواید و مشکلات رابطه اورال
نکات بهداشتی قبل از رابطه اورال

حال که درباره مشکلات و ضررهای رابطه اورال آنچه که نیاز بود بدانید را متوجه شده اید می خواهیم اشاره ای به فواید این رابطه نیز داشته باشیم.

از مهم ترین فایده هایی که رابطه اورال دارد ایجاد تنوع در رابطه جنسی می باشد. این حرکت باعث ایجاد علاقه بیشتر و نزدیکی زوجین می شود.

از دیگر فواید رابطه اورال می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. کمک به کاهش درد
  2. درمان افسردگی
  3. ایجاد طول عمر بیشتر در مردها
  4. کمک به مبارزه با سرطان پروستات

آنچه که درباره فواید و مشکلات رابطه اورال برایتان در این مطلب شرح داده ایم و اشاره ای به بیماریهای مقاربتی نیز کرده ایم نیاز دارند که شما به مراکز سکستراپی مراجعه کنید و با مشورت گرفتن از سکستراپ انجام شوند.

نزدیکی بیشتر از فواید رابطه جنسی اورال
فواید رابطه جنسی اورال

رابطه دهانی لازم است؟

تصمیم درباره اینکه بخواهید در رابطه جنسی خود از رابطه اورال یا دهانی نیز استفاده کنید کاملا شخصی و سلیقه ای می باشد.

این شما و همسرتان هستید که باید در این زمینه تصمیم بگیرید.به این فکر کنید که آیا احساس درستی است یا اینکه هر دو از انجام دادن این حرکت لذت نمی برید.

صحبت با همسرتان در مورد محافظت قبل از شروع رابطه دهانی کمک زیادی به شما خواهد کرد. این مسئله را در نظر داشته باشید که هرگز نباید رابطه جنسی دهانی انجام دهید یا دریافت کنید فقط به این دلیل که احساس می کنید مجبور به انجام آن هستید.

اگر یکی از شما با تصمیم گیری راحت نیست، می تواند کل تجربه را خراب کند. رابطه جنسی دهانی باید برای هر دوی شما سرگرم کننده باشد.

درصد انتقال ویروس HIV و STI از طریق رابطه جنسی دهانی چقدر است؟

خطر انتقال ویروس اچ آی وی از رابطه دهانی بسیار کم است مگر اینکه فردی که رابطه جنسی دهانی انجام می دهد در ناحیه تناسلی خود یک بیماری STI یا زخم داشته باشد یا شخصی که رابطه جنسی دهانی انجام می دهد در دهان خود زخم داشته باشد.

اگر فردی که با ویروس اچ آی وی زندگی می کند تحت درمان دارویی باشد و سطح HIV قابل شناسایی نباشد، خطر انتقال ویروس وجود ندارد.

با این حال ، سایر STI ها می توانند به راحتی در طی رابطه جنسی دهانی منتقل شوند، به ویژه تبخال، سوزاک و سفلیس. برخی از عفونت ها و ویروس ها که در مدفوع یافت می شوند می توانند از طریق رابطه جنسی دهان و مقعد منتقل شوند.

رابطه جنسی اورال
مشکلات رابطه جنسی اورال
در نهایت اینکه

اگر شما و همسرتان مایل به انجام رابطه اورال می باشید باید قبل از هرگونه اقدامی درباره فواید و مشکلات رابطه اورال بدانید.

همچنین درباره درمان مشکلات و بیماری های مقاربتی که به علت رابطه اورال ممکن است به آن ها مبتلا شوید نیاز است که با سکستراپ مشورت های لازم را داشته باشید.

به خاطر داشته باشید که انجام این رابطه جنسی باید دو طرفه باشد و هر دو نفر زوجین مایل به انجام آن باشند چرا که رابطه جنسی یک رابطه کاملا دو طرفه باشد و باید هر دو نفر از انجام آن لذت ببرند.

[faq title=”سوالات مربوط  به فواید و مشکلات رابطه اورال” open1st=”1″ openAll=”0″][faq_item title=”خطر انتقال ویروس اچ آی وی از رابطه دهانی چقدر است؟” number=”1″]خطر انتقال ویروس اچ آی وی از رابطه دهانی بسیار کم است مگر اینکه فرد در ناحیه تناسلی خوددچار مشکل و زخمی باشد.[/faq_item][faq_item title=”چه مشکلاتی ممکن است از طریق رابطه اورال برای فرد به وجود آید؟” number=”2″]تبخال ، سوزاک و سفلیس. برخی از عفونت ها و ویروس ها که در مدفوع یافت می شوند از مشکلاتی هستند که احتمال دارد دربه علت رابطه اورال برای زوجین به وجود آید.[/faq_item][faq_item title=”رابطه اورال یا دهانی از نیازهای رابطه جنسی می باشد؟” number=”3″]انجام این رابطه کاملا سلیقه ای می باشد و تصمیم گیرنده درباره این رابطه شما و همسرتان می باشید.[/faq_item][/faq]

3.1/5 - (19 امتیاز)

1 دیدگاه دربارهٔ «فواید و مشکلات رابطه اورال»

  1. من از موقعی که عمل رینوپلاستی انجام دادم بینیم خیلی حساس شده و با ی ضربه تا مدت زمان زیادی دردشو احساس میکنم. اما همسرم ازم رابطه اورال خشن میخواد که هربار درد زیادی در صورتم احساس میکنم چطور میتونیم این مشکلو برطرف کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =