سکستراپی » مقالات سکستراپی » زنان چگونه به اوج لذت می رسند؟

زنان چگونه به اوج لذت می رسند؟

اوج لذت جنسی در زنان

یکی از مهم ترین سوالاتی که اکثر زوج ها با مراجعه به مراکز سکستراپی از متخصص مربوطه می پرسند این است که زنان چگونه به اوج لذت می رسند؟

در ادامه با ما همراه شوید تا بیشتر درباره این مسئله بدانید.

رسیدن به اوج لذت در زنان

حدود 10 درصد از خانم ها در زمان رابطه جنسی به ارگاسم نمی رسند و متاسفانه تعداد محدودی از این افراد هستند که برای درمان مشکل خود اقدام می کنند ما قصد داریم در مقاله امروز به این موضوع بیشتر بپردازیم.

برای اینکه بتوانید شریک زندگی خود را به اوج لذت در رابطه برسانید نیاز به برقراری یک ارتباط صحیح با او دارید.

بسیاری از آقایان از اینکه شریک جنسی آن ها عاشقشان است و در کنار آن ها احساس خوشحالی می کند بسیار راضی و خوشنود می باشند.

اما مسئله مهم اینجاست که اغلب آن ها نمی دانند که چگونه باید یک زن را به اوج لذت جنسی برسانند.

همانطور که می دانید رابطه جنسی از عوامل تعیین کننده در کیفیت رابطه زوجین و ماندگاری رابطه آن ها می باشد.

زنان چگونه به اوج لذت می رسند
ارگاسم زنان

ارگاسم چیست؟

ارگاسم همان اوج لذت جنسی می باشد که یک حالت فرح بخش روانی و جسمانی را برای فرد به وجود می آورد که این لذت در زنان و مردان با تحریک آلت جنسی اتفاق می افتد.

اما نکته ای که در این جا باید به آن اشاره داشته باشیم این است که برانگیختی در مردان با خروج ترشحات اتفاق می افتد در صورتیکه مکانیسم آن در زنان کمی پیچیده تر می باشد.

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که زنان چگونه به اوج لذت می رسند؟

مهم ترین کاری که برای داشتن ارگاسم باید انجام دهید افزایش دو فاکتور تنش و آرامش به صورت متعادل در زمان برقراری رابطه جنسی می باشد.

زنان چگونه به اوج لذت می رسند؟

برای انکه بدانید زنان چگونه به اوج لذت می رشند راهکارهایی وجود دارد که ما در ادامه به چند نمونه بارز آن ها اشاره کرده ایم.

  • کمک کنید تا همسرتان آرام شود
  • برای به اوج لذت رساندن همسرتان وقت بگذارید
  • آناتومی بدن آن ها را بشناسید
  • تنوع داشته باشید
  • رابطه جنسی دهانی را امتحان کنید
  • فانتزی های جنسی همسر خود را کشف کنید
  • جایتان را با یکدیگر عوض کنید

کمک کنید تا همسرتان آرام شود

اولین کاری که می توانید در رابطه جنسی خود با همسرتان انجام دهید تا او را اوج لذت جنسی برسانید دادن احساس آرامش به او می باشد.

بنابراین سعی کنید تا جایی که می توانید تمام تلاش خود را انجام دهید و کارهایی که می تواند موجب لذت بردن شریک جنسی شما در رابطه جنسی شود را فراهم آورید.

به خاطر داشته باشید زنان در زمان استرس میل جنسیشان کاهش پیدا خواهد کرد و لذت بردن از رابطه برایشان سخت می شود.

برای به اوج اذت رساندن همسرتان وقت بگذارید

قبل از اینکه بخواهید رابطه جنسی خود را شروع کنید زمانی را صرف معاشقه کنید تا شریک جنسی شما برای برقراری رابطه جنسی آماده شود.

عشق بازی برای زنان از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد و میزان لذت جنسی آن ها را نیز افزایش می دهد.

پس قبل از رابطه با همسر و شریک جنسی خود با شیطنت صحبت کنید اما حواستان باشد که زیاده روی نکنید.

شما می توانید با صحبت کردن درباره مسائل جنسی و توجه به عکس العمل های همسرتان علایق جنسی او را نیز کشف کنید.

آناتومی بدن او را بشناسید

قدم بعدی که به شما کمک می کند تا متوجه این موضوع شوید که زنان چگونه به اوج لذت می رسند این است که با آناتومی بدن شریک جنسی خود آشنایی کامل داشته باشید.

نارضایتی جنسی از مشکلات مهمی می باشد که اکثریت زوج ها با آن مواجه هستند و از دلایل مهم آن نداشتن آگاهی کافی آقایان درباره نحوه ارضا کردن خانم ها می باشد.

این موضوع کاملا طبیعی می باشد که خانم ها از تحریک شدن واژن خود لذت می برند اما کسب اطلاعت بیشتر در مورد نقاط حساس بدن خانم ها به شما کمک خواهد کرد تا شریک جنسی خود را به اوج لذت برسانید.

لذت جنسی زنان
آشنایی با آناتومی زنان

تنوع داشته باشید

آنچه که باعث اوج لذت زنان در زمان دخول می باشد تنوع در حرکات شما می باشد.

بنابراین ما به شما پیشنهاد می کنیم که ریتم، فشار و زوایای مختلف را در زمان رابطه جنسی امتحان کنید تا بتوانید حالتی را پیدا کنید که شریک جنسی شما بیشترین واکنش ا نشان داده و لذت ببرد.

رابطه جنسی دهانی را امتحان کنید

داشتن رابطه جنسی دهانی را اکثر مردان دوست دارند البته ترجیح می دهند که بیشتر این عمل بر روی آن ها انجام شود تا اینکه خودشان بخواهند این کار را انجام دهند.

زنان هم مانند مردان از این نوع رابطه جنسی لذت می برند.

بنابراین اگر می خواهید  که رابطه بهتری را با همسر خود داشته باشید باید بیشتر رابطه جنسی دهانی داشته باشید.

در زمان برقراری رابطه جنسی دهانی باید تمرکزتان بر روی کلیتوریس باشد البته تحریک بر دیگر قسمت های واژن را فراموش نکنید.

در این رابطه تلاش کنید تا متوجه شوید دقیقا با تحریک کدام قسمت ها همسرتان لذت بیشتری می برد.

فانتزی های جنسی همسر خود را کشف کنید

زنان هم مانند مردان از فاتزی های جنسی بسیاری برخوردار می باشد و تا زمانیکه کاملا از این موضوع اطمینان نداشته باشند که می خواهند با آن ها ارضاء شوند فانتزی های خود را بیان نمی کنند.

بنابراین شما باید شرایطی را به وجود آورید تا همسرتان بتواند به راحتی فانتزی های خود را با شما در میان بگذارد شاید این کار برای او سخت و دشوار باشد اما شما باید تلاش کنید تا فانتزی های او را زنده کنید.

جایتان را با یکدیگر عوض کنید

آخرین موضوعی درباره اینکه زنان چگونه به اوج لذت می رسند؟و می خواهیم درباره آن با شما صحبت کنیم این است که در زمان برقراری رابطه جنسی جای خود را با همسرتان عوض کنید.

زنان دوست دارند در رابطه جنسی تسلیم باشند و برخی دیگر ترجیح می دهند که کنترل چیزی را در زمان رابطه در دست داشته باشند این دو مسئله در زنان متفاوت می باشد و هرگز نمی توان با قاطعیت عنوان کرد که همسر شما کدام یک از این دو حالت را ترجیح می دهد.

برای اینکه شما متوجه شوید که همسرتان کدام یک از دو حالت عنوان شده را دوست دارد باید به او فرصت دهید کافی است کنترل رابطه را به او بسپارید و با این کار علایق جنسی او را بهتر بشناسید.

لذت جنسی در زنان
فانتزی جنسی زنان
در نهایت اینکه

کلینیک سکستراپی دکتر نجات سعی کرده است تا با ارائه این مقاله آنچه که نیاز است شما عزیزان درباره اینکه  زنان چگونه به اوج لذت می رسند؟ بدانید را در اختیارتان قرار دهد.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق سایت drnejatclinic.com با مشاوران ما، در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه بیشتر و بهتر راهنمایی کنند.

[faq title=”سوالات مربوط به زنان چگونه به اوج لذت می رسند؟” open1st=”1″ openAll=”0″][faq_item title=”آیا تفاوتی بین تحریک و میل جنسی وجود دارد؟” number=”1″]میل جنسی معمولاً به تمایل برقراری رابطه جنسی اشاره می‌کند، این در حالی است که تحریک به تغییرات فیزیولوژیکی در بدن شما مربوط می‌شود که در هنگام هیجان جنسی اتفاق می‌افتد.

[/faq_item][faq_item title=”نشانه‌های به ارگاسم رسیدن زنان چیست؟” number=”2″]نبض و ضربان قلب سریع شده و فشار خون بالا می‌رود. رگ‌های خونی از جمله رگ‌های خونی ورودی به اندام تناسلی گشادتر می‌شوند. واژن و دهانه آن ممکن است برای روان‌سازی اندام‌های تناسلی خیس شوند. قسمت‌هایی از دهانه واژن، مانند لب‌ها و کلیتوریس، به دلیل افزایش خون‌رسانی متورم می‌شوند. ممکن است کانال واژن شما منبسط شود. سینه‌ها حجیم‌تر شده و ممکن است نوک سینه‌ها نیز به صورت راست‌شده، دیده شوند.

[/faq_item][faq_item title=”تفاوتی بین تحریکات زن و مرد وجود دارد؟” number=”3″]اگر چه پاسخ فیزیکی شما به تحریک، به اندام تناسلیتان بستگی خواهد داشت. اما درصد لذت زن و مرد و همچنین میزان تجربه تحریک‌پذیری اکثر افراد در چند مورد با یکدیگر شباهت وجود دارد.[/faq_item][/faq]

3.7/5 - (26 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − هفت =