سکستراپی » مقالات سکستراپی » روش‌های تحریک مردان قبل از رابطه جنسی

روش‌های تحریک مردان قبل از رابطه جنسی

تحریک مردان قبل از رابطه جنسی

همانطور كه اطلاع داريد يكی از فاكتورهاي مهم كه در ازدواج نقش مهمی دارد رابطه جنسی می باشد و به نوعی مهم ترين فاكتور برای داشتن يك زندگی بدون خيانت و موفق می باشد.

اهميتی كه رابطه جنسی در زندگی زناشويی دارد برای هیچ كس پوشيده نمی باشد و تمام زوج ها اين مسئله را به خوبی می دانند كه اگر نتوانند نيازهای جنسی همسر و شريك زندگی خود را به خوبی برطرف نمانيد چه مشكلاتی در زندگی مشترك آن ها به وجود خواهد آمد بنابراين لازم است كه زوج ها بدانند برای تحريك جنسی شريك جنسی خود چه كارهايي بايد انجام دهند تا بهتر بتوانند نيازهای جنسی آن ها را برطرف نمايند.

ما امروز می خواهيم درباره روش های تحريك مردان قبل از رابطه جنسی با شما صحبت كنيم مسئله و سوالی كه ممكن است براي بسياری از خانم ها پيش آمده باشد كه نتوانسته اند درباره آن با كسی صحبت كنند.

تحریک کردن مردها در رابطه جنسی
تحریک مردان

روش‌های تحریک مردان قبل از رابطه جنسی

همه زوج ها دوست دارند كه رابطه جنسی لذت بخشی را با شريك جنسی خود تجربه كنند. برای اين منظور بايد هر يك از زوج ها بتواند نيازهای جنسی شريك خود را شناخته و آن ها را برطرف نمايد. خانم ها بايد بدانند كه مردها در رابطه جنسی زودتر از آن ها برانگيخته می شوند كه اين از خصوصيات خوب آن ها در رابطه جنسی می باشد زيرا خانم ها خيلی راحت می توانند با هر روشی همسر خود را برای يك رابطه جنسی لذت بخش آماده كنند. اما روش های تحريك مردان قبل از رابطه جنسیموضوعی است كه در ادامه بيشتر به آن خواهيم پرداخت.

  • شناخت اميال جنسی برای تحريك مردان
  • ظاهری زنانه و مورد پسند آقايان
  • لباس های زير مهيج و تحريك كننده
  • پيش قدم شدن برای رابطه جنسی
  • ماساژ و لمس آلت تناسلي همسر

شناخت اميال جنسی برای تحريك مردان

اولين روش از روش های تحريك مردان قبل از رابطه جنسی، شناخت اميال جنسی برای تحريك همسرتان می باشد. اول از اينكه بخواهيد وارد رابطه جنسی شويد با همسر خود درباره چيزهايی كه می دانيد باعث تحريك او می شود صحبت كنيد تا بتوانيد متوجه شويد چه چيزهايی باعث برانگيختی شهوت او می شود.

مردان زيادی هستند كه با حرف های عاشقانه برای برقراری رابطه جنسی تحريك می شوند.

ظاهری زنانه و مورد پسند آقايان

مردها ظاهر زنانه و كارهای ظريف زنانه را دوست دارند و از زن هايی كه ويژگی و خصيات مردانه دارند و خشن هستند را نمی پسندند. اين زنانگی خانم ها ست كه مردها را جذب می كند.

بنابراين سعی كنيد كه ظاهر زنانه خود را طوری حفظ كنيد كه همسرتان دوست دارد. مثلا هميشه در خانه آرايش داشته باشيد و موهای خود را طوری آرايش كنيد كه برای همسرتان جذاب باشد. لباس هايی را بپوشيد كه رنگ شاد و تجريك كننده دارند.

راه تحریک مردان در رابطه جنسی
تحریک مرد با حرف زدن

لباس های زير مهيج و تحريك كننده

يكی ديگر از كارهايی كه شما خانم ها برای تحريك همسر خود قبل از رابطه جنسی می توانيد انجام دهيد پوشيدن لباس هاي زير زيبایی است كه بتوانند اندام های خصوصي شما را بيشتر نمايش دهند.

شايد برايتان جالب باشد كه بدن برهنه شما مرد را اصلا تحريك نمی كند و يا درصد تحريك در اين وضعيت كمتر است تا اينكه شما از لباس های زير جذاب و مهيج برای تحريك همسرتان استفاده كنيد. اكثر مردها با ديدن برجستگی های بدن همسرشان تحريك می شوند.

پس برای اينكه بتوانيد برای يك رابطه جنسی لذت بخش همسر خود را تحريك كنيد از لباس هايی كه اندام و برجستگی های بدن شما را بهتر نمايش دهد استفاده كنيد.

پيش قدم شدن برای رابطه جنسی

زوج های بسياری برای مشاوره و حل مشكل خود به ما مراجعه كرده اند و اين مسئله را عنوان كرده اند كه با همسرشان برای داشتن رابطه جنسی مشكل دارند و نمی دانند كه چه كار بايد انجام دهند و از اين بابت بسيار ناراحت هستند.

ما به عنوان مشاوران سكستراپی از اين دوستان اين سوال را پرسيديم كه آيا خودشان براي داشتن رابطه جنسی پيش قدم شده اند و يا اينكه هميشه منتظر بوده اند تا شوهرشان پيش قدم شود؟!

پاسخ های بسياری دريافت كرديم كه بيشترين پاسخ ها اين بود كه هميشه منتظر مانده اند تا شوهرانشان برای رابطه جنسی پيش قدم شوند.

خوب مسئله همين جاست كه بسياری از خانم ها پيش قدم شدن برای رابطه را از سمت خود چندان زيبا نمی دانند.

اما بايد بگوييم كه مهمترين روش از روش های تحريك مردان قبل از رابطه جنسی اين است كه خود شما پا پيش گذاشته و به همسرتان پيشنهاد دهيد كه رابطه جنسی داشته باشيد.

شما با پيش قدم شدن برای رابطه جنسی به همسرتان نشان خواهيد داد كه چقدر به او علاقه داريد

روش‌های تحریک مردان قبل از رابطه جنسی
هیجانات جنسی

ماساژ و لمس آلت تناسلي همسر

بيشتر خانم ها از اينكه بخواهند آلت تناسلی همسر خود را لمس كنند خجالت می كشند در صورتيكه آقايان اين كار را دوست دارند و از اين طريق زودتر تحريك می شوند. برای اين كار قبل از رابطه جنسی از همسرتان بخواهيد روبروي شما طوری بنشيند كه شما در بين پاهای او بنشينيد. سپس با كرم و يا روغن شروع كنيد به لمس آلت تناسلی  همسرتان و آن را به روش های مختلف ماساژ دهيد در حين كار عكس و العمل همسر خود را نيز زير نظر داشته باشيد تا متوجه شويد از كدام نوع ماساژ بيشتر خوشش آمده است.

حرف آخر

ما روش هايی كه می تواند به شما كمك كند تا همسر خود را برای يك رابطه جنسی لذت بخش آماده كنيد به شما گفتيم. فراموش نكنيد كه رابطه جنسی می تواند مهم ترين مسئله ای باشد كه دوری كردن از آن باعث از هم پاشيدگی زندگی مشتركتان می شود.

اگر باز هم در اين زمينه با مشكل هايی مواجه شديد و احساس كرديد كه برای راهنمايی در اين زمينه نياز به مشاوره داريد و نمی توانيد با هر كسی درباره اين موضوع صحبت كنيد می توانيد با مشاوران كلينيك سكستراپی دکتر نجات تماس بگیرید تا شما را راهنمایی كنند.

2/5 - (6 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + دو =