سکستراپی » مقالات سکستراپی » رفتارهای نادرست مردان هنگام رابطه جنسی

رفتارهای نادرست مردان هنگام رابطه جنسی

اشتباه مردها در رابطه جنسی

در مقالات قبلی به رفتارهای اشتباه زنان در روابط زناشویی اشاره کرده ایم و عنوان داشتیم که این رفتارها چه تاثیری می تواند بر زندگی مشترک شما داشته باشد. همچنین عنوان داشتیم که تنها زن ها نیستند که با انجام یک سری رفتارها باعث سرد شدن رابطه زناشویی در زوجین می شوند بلکه رفتارهای نادرست مردان هنگام رابطه جنسی نیز می تواند بر دوام یا متلاشی شدن رابطه زناشویی نیز نفش مهمی دارد.

در این مقاله می خواهیم با شما همراهان مرکز سکستراپی دکتر نجات درباره رفتارهای نادرست مردان هنگام رابطه جنسی با شما بیشتر صحبت کنیم.

رفتارهای ناردست مردان در رابطه جنسی

  1. بهداشت ضعیف
  2. سست نباشید
  3. خشونت بیش از حد
  4. رفتارهای عجله ای
برای داشتن رابطه جنسی سالم چه باید کرد؟
اشتباهات مردان در رابطه جنسی

بهداشت ضعیف

یکی از مهم ترین مواردی که باعث توقف تحریک زنان می شود بوی بد بدن و دهان آقایون است. بنابراین اگر می خواهید که یک رابطه جنسی لذت بخش را با همسر و شریک جنسی خود برقرار کنید به بهداشت شخصی خود اهمیت بیشتری دهید.

قبل از اینکه بخواهید رابطه زناشویی خود را آغاز کنید حتما دوش بگیرید، صورتتان را اصلاح کنید، مسواک بزنید و عطر خوش بویی که همستان دوست دارد را بزنید.

سست نباشید

همانطور که مردها از خانم هایی که نسبت به حرکاتی جنسی در حین رابطه بی تجرک هستند و واکنشی از خود نشان نمی دهند خانم ها هم از مردهایی که هیچ کششی از خود نشان نمی دهند خوششان نمی آید.

خانم ها دوست دارند مردها در رابطه جنسی مثل یک مرد واقعی رفتار کند مثلا از او بپرسد که آیا از رابطه خودلذت می برد یا اینکه دوست دارد حرکات جدیدی را در رابطه خود تجربه کند و یا از انجام کارهای جدید واهمه دارد.

خشونت بیش از حد

نوع رفتار و کردار زوجین( زن ومرد) می تواند تاثیر بسیار زیادی بر زندگی زناشویی و رابطه جنسی آن ها داشته باشد. مهم ترین مسئله ای که روابط جنسی شما را بسیار تحت تاثیر قرار میدهد خشونت بیش از اندازه در رابطه زناشویی می باشد.

شاید بد نباشد بدانید که خانم ها برای برقرای رابطه جنسی از مردهایی خوششان می آید که ملایم و در عین حال محکم رفتار می کنن.

دقت داشته باشید که رفتارهای خشونت آمیز در حین رابطه جنسی می توانند باعث سرکوب شدن تحرک پذیری در خانم ها شود و درنتیجه تمایلی به برقراری رابطه جنسی از خود نشان نمی دهند.

بهداشت ضعیف مردها از اشتباهات آن ها در رابطه جنسی
بهداشت ضعیف مردها

رفتارهای عجله ای

زمانیکه شما با عجله بخواهید رابطه جنسی خود را آغاز کنید باعث کاهش کشش میل جنسی و تحریک پذیری در شریک جنسی شما خواهدشد.

زن ها برای تحریک پذیری نیاز به پیش نوازی و عشق بازی مقدماتی قبل از آغاز رابطه جنسی دارند.

اگر شما جزء آن دسته از آقایونی هستید که بدون پیش نوازی و عشق بازی به سراغ رابطه جنسی می روید نباید از همسر و شریک جنسی خود ناراحت شوید و از رفتار و حرکاتی که او انجام می دهد گلایه داشته باشد.

انتظار مردان از زنان در روابط زناشویی

برای اینکه بتوانید زنگی زناشویی بهتر و موفق تری داشته باشید لازم است که با انتظارات و خواسته های همسر و شریک جنسی خود آشنایی داشته باشید.

انتظاراتی که مردها در رابطه زناشویی از همسر خود توقع دارند تا بتوانند یک رابطه زناشویی موفقی داشته باشند عبارتند از:

  • اگر می خواهید از رابطه جنسی خود لذت ببرید، نباید رابطه جنسی را به یک کار روزمره تبدیل کنید و فقط آن را هر هفته، شب جمعه ها انجام دهید
  • نباید فقط هنگام ایجاد رابطه جنسی به ابراز احساسات بپردازید چرا که این کار باعث می شود که همسر و شریک جنسی شما گمان کند که شما فقط او را برای انجام چنین رابطه ای می خواهید.
  • در رابطه جنسی خود تنوع ایجاد کنید . انجام کارهای تکررای و پیشنوازی های همیشگی باعث خسته شدن همسر و شریک جنسی شما می شود.
  • رابطه جنسی نباید به شکل یک اجبار و وظیفه درآید
  • اگر همسرتان خسته است و حوصله برقراری رابطه را دارد به وهیچ وجه او را مجبور به این کار نکنید
  • با عجله و بدون مقدمه رابطه جنسی خود را آغاز نکنید. بیشتر زوج ها از این مسئله بیزار هستند
رفتارهای نادرست مردان هنگام رابطه جنسی
خواسته مردها از زنان در رابطه جنسی
در نهایت اینکه

همچون زن ها که نباید در رابطه زناشویی خود یک سری کارها و اشتباهات رو انجام دهند آقایون هم رفتارهای نادرست مردان هنگام رابطه جنسی را باید بخوبی شناخته و اگر یکی از این رفتارها را دارند برای رفع آن جهت بهبود رابطه زناشویی خود اقدام کنند.

متاسفانه افراد زیادی هستند که بیان کردن مشکلاتی که در رابطه زناشویی و جنسی خود دارند خجالت می کشند و داشتن این مشکلات کوچک که به راحتی قابل حل شدن می باشند را برای خودشان تبدیل به یک مشکل بزرگ کرده اند.

مشاوران و زوج درمانگرهای ما در کلینیک سکستراپی دکتر نجات به شما کمک خواهند کرد تا بهتر و راحتر بتوانید با مشکلات جنسی خود کنار آمده و در جهت بهبود رابطه زناشویی خود اقدام کنید.

شما دوستان و همراهان عزیز می توانید از طریق سایت drnejatclinic.com با مشاوران ما در ارتباط بوده و هرگونه سوال، انتقاد و پیشنهادی که دارید را با مشاوران ما در میان بگذارید.

[faq title=”سوالات مربوط به رفتارهای نادرست مردان هنگام رابطه جنسی” open1st=”1″ openAll=”0″][faq_item title=”چه عواملی باعث برانگیختگی در یک مرد می شود؟” number=”1″]تحریک مرحله ای است که در آن نشانه های جسمی ، حسی و احساسی مغز را ترغیب می کند یک انتقال دهنده عصبی معروف به استیل کولین را آزاد کند. این به نوبه خود باعث ترشح اکسید نیتریک به عروق آلت تناسلی می شود و باعث انبساط و پر شدن سریع خون می شود.[/faq_item][faq_item title=”چه بخشی از بدن مردان تولید اسپرم می کند؟” number=”2″] بیضه ها محل تولید اسپرم هستند. بیضه ها توسط وازدفرنس به بقیه اندام های تولیدمثلی مردان متصل می شوند ، که از پایه استخوان لگن یا ایلیوم گسترش می یابد و به آمپول ، وزیکول منی و پروستات می پیچد.[/faq_item][faq_item title=”چند دقیقه طول می کشد تا مرد نطفه آزاد کند؟” number=”3″]بیشتر مردان در عرض چند دقیقه از شروع رانش در حین مقاربت ، انزال می کنند. مردانی که دچار انزال تأخیری هستند ممکن است قادر به انزال نباشند یا فقط با تلاش زیاد پس از رابطه طولانی مدت انزال داشته باشند.[/faq_item][/faq]

چه امتیازی می دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =