سکستراپی » مقالات سکستراپی » رفتارهای اشتباه زنان در روابط زناشویی

رفتارهای اشتباه زنان در روابط زناشویی

آشنایی با رفتارهای اشتباه زنان در روابط زناشویی

ما همیشه در مقاله های مختلف کلینیک سکستراپی دکتر نجات درباه داشتن یک رابطه جنسی موفقیت آمیز و دوام زندگی زناشویی به این مسئله اشاره کرده ایم که برقراری رابطه جنسی یک نیاز دو طرفه می باشد و باید هر دو طرف رابطه( زن و مرد) برای اینکه بتوانند رابطه بهتری را تجربه کنند تلاش کنند. متاسفانه انجام برخی رفتارهای اشتباه زنان در روابط زناشویی موجب به وجود آمدن مشکلاتی در رابطه خواهد شد که نتیجه آن چندان رضایت بخش نمی باشد.

البته تنها زن ها نیستند که با انجام برخی رفتارهای اشتباه باعث به وجود آمدن مشکلاتی در رابطه زناشویی می شوند بله آقایون هم یک سری اشتباهات در رابطه زناشویی خود دارند که در مقالات بعدی به آن ها نیز اشاره خواهیم کرد.

رفتارهای اشتباه زنان در روابط زناشویی

همانطور که در ابتدای این مقاله هم اشاره کرده ایم برخی از رفتارها از جانب خانم ها تحت عنوان رفتارهای اشتباه در روابط زناشویی شناخته شده اند که باعث میشوند مشکلاتی در زندگی مشترک با همسر و شریک جنسی خود داشته باشند.

مهم ترین و تاثیر گذار ترین رفتارهای اشتباه زنان در رابطه زناشویی عبارتند از:

  1. مانند پلیس ترافیک عمل می کنند
  2. در حین رابطه زناشویی تحرک ندارند
  3. نسبت به خودشان بی توجه هستند
  4. از خودشان و بدنشان بدگویی می کنند
  5. لباس زیر زیبا نمی پوشند
  6. در بستر زیاد صحبت می کنند
  7. تظاهر کردن
  8. هیچ گاه رابطه جنسی را شروع نمی کنند
چرا زنان د رابطه زناشویی دچار اشتباه می شوند؟
اشتباه زنان در روابط زناشویی
  • مانند پلیس ترافیک عمل می کنند

شاید این اصطلاح که زنان در رابطه زناشویی خود مانند پلیس ترافیک عمل می کنند جالب و خنده دار باشد. اما باید بگوییم که متاسفانه برخی زنان هستند که با انجام یک سری حرکات در رابطه جنسی خود کاری می کنند که همسر و شریک جنسی آن ها نسبت به رابطه سرد خواهد شد.

مثلا به همسر و شریک جنسی خود می گویند که لباس را آرام از تنم دربیار، گردنبندم را باز کن، موهامو نوازش کن و…. البته اینکه شریک و همسر جنسی شما در رابطه جنسی خود ابزار احساسات از خود نشان دهد بسیار متفاوت می باشد تا اینکه بخواهد مانند یک پلیس ترافیک عمل کند.

بنابراین مواظب نوع حرکات و رفتارهای خود در زمان رابطه زناشویی خود باشید.

  • در حین رابطه زناشویی تحرک ندارند

برخی از خانم ها فکر می کنند که تنها در حین رابطه جنسی باید در رختخواب دراز بکشند  و بقیه مسئولیت ها با مرد است. این روزها آقایون نسبت به این مسئله بسیار شاکی می باشند و از بی تحرکی همسر خود در حین رابطه جنسی ناراضی هستند.

مرها دوست دارند که همسر و شریک جنسی آن ها نسبت به حرکات و کارهایی که او در حین رابطه جنسی انجام می دهد از خود واکنش نشان دهند.

  • نسبت به خودشان بی توجه هستند

زوج های زیادی به مرکز ما مراجعه کرده اند و عنوان داشته اند که همسر آن ها بعد از، ازدواج نسبت به ظاهر خود بی توجه هستند و به اصطلاح به ظاهر خود نمی رسند. (مثلاً اصلاح نکردن بدن، درست نکردن موها، پوشیدن لباسهای زیر پاره، بوی بد دهان، رسیدگی نکردن به ناخن ها ) همگی از مواردی هستند که شریک جنسی و همسر شما را آزرده خواهد کرد.

شاید کارهایی که به آن ها اشاره کرده ایم در ظاهر چندان اهمیت نداشته باشد اما در زندگی زناشویی شما تاثیر بسیار زیادی دارد.

بنابراین همچون روزهای قبل ازدواج به سر و وضع خودتان برسید و همیشه برای همسرتان جذابیت بیشتری داشته باشید.

واکنش نشان ندادن زن ها در برابر حرکات تحریک کننده
تحرک نداشتن زن ها در رابطه جنسی
  • از خودشان و بدنشان بدگویی می کنند

در میان خانم ها همیشه یک دسته از خانم ها هستند که از اندام و ظاهر خود رضایت ندارند و مدام در حال غر زدن می باشند.

خانم هایی که از خودشان و بدنشان بدگویی می کنند باید بدانند که مردها از اینکه شما مدام در حال غر زدن باشید بیزاند.

شما باید یاد بگیرید که جسمتان را دوست داشته باشید و از این طریق همسر و شریک جنسی خود را تحریک کنید.

  • لباس زیر زیبا نمی پوشند

باید بگوییم که انتخاب لباس زیر مناسب بر تحریک پذیری آقایون نقش بسیار مهمی دارد. بنابراین اگر می خواهید که یک رابطه لذت بخش را تجربه کنید حتما از لباس های زیر زیبا استفاده کنید.

بهترین کار این است که با همسر خود درباره نوع لباس زیر صحبت کنید تا بدانید که او بیشتر چه سبک لباس های زیر زنانه ای را می پسندد.

  • در بستر زیاد صحبت می کنند

خب، در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم که برخی از خانم ها در رختخواب و حین رابطه جنسی بی تحرک هستند و حتی صحبت هم نمی کنند.

اما برخی دیگر از خانم ها هستند که حین رابطه جنسی زیاد صحبت می کنند مثلا درباره اتفاقات روزانه صحبت می کنند. باید بگوییم که این کار باعث نارضایتی همسر شما و متوقف کردن تحریک جنسی آن ها می شود.

اهمیت ندادن به ظاهر از اشتباهات زنان در رابطه زناشویی
اهمیت ندادن به ظاهر
  • تظاهر کردن

حتما برای شما هم این موضوع پیش آمده است که برخی مواقع به خاطر خستگی و بی حوصلگی که دارید تمایلی به برقراری رابطه جنسی نداشته باشید.

درباره این موضوع با همسر و شریک جنسی خود صحبت کنید آقایون توانایی درک این موضوع را دارند. بنابراین نیازی نیست که برای اینکه رابطه جنسی نداشته باشید برای همسر خود نقش بازی کنید.

  • هیچ گاه رابطه جنسی را شروع نمی کنند

برخی از مراجعین آقا به مرکز سکستراپی ما از مشاوران و زوج درمانگرهای ما این سوال را می پرسند که چرا خانم ها دوست ندارند که شروع کننده رابطه جنسی باشند؟

اینکه شما نخواهید شروع کننده رابطه باشید یک فکر قدیمی و اشتباه می باشد. مردها دوست دارند که در برخی از مواقع این شما باشید که نسبت به شروع رابطه از خود تمایل نشان می دهید و پیش قدم می شوید.

دقت داشته باشید که پیش قدم شدن زنان برای روابط جنسی به معنای کوچک شدن آن ها نیست بلکه زنان با این کارشان می توانند همسرشان را بیشتر تحریک کنند.

علت اینکه زن ها شروع کننده رابطه نیستند
زن ها شروع کننده رابطه نیستند

در نهایت اینکه

درست است که مردها و زن ها خصوصیات اخلاقی متفاوتی دارند بنابراین این شما هستید که باید روحیات همسر و شریک جنسی خود را بشناسید و بدانید که کدام حرکت شما به تجریک پذیری همسرتان کمک خواهد کرد و کدام حرکت شما باعث خاموش شدن تحریک پذیری در همسرتان می شود.

شما خانم های گرامی می توانید برای اینکه درباره رفتارهای اشتباه زنان در روابط زناشویی بیشتر بدانید با مشاوران مرکز ما از طریق سایت drnejatclinic.com در ارتباط باشید.

[faq title=”سوالات مربوط به رفتارهای اشتباه زنان در روابط زناشویی” open1st=”1″ openAll=”0″][faq_item title=”آیا ازدواج بدون عشق می تواند کارساز باشد؟” number=”1″]ازدواج بدون عشق نسبی است ، ممکن است به دلایلی موثر باشد یا نباشد ، به دلایل زیادی ممکن است برای بسیاری از افراد مفید باشد زیرا انتظارات زیادی ندارد.[/faq_item][faq_item title=”رابطه سمی چیست؟” number=”2″] یک رابطه سمی رابطه ای است که با رفتارهایی از طرف همسر سمی مشخص می شود که از نظر عاطفی و نه به ندرت ، از نظر جسمی برای همسرشان آسیب می رساند. … یک رابطه سمی با ناامنی ، خودمحوری ، تسلط ، کنترل مشخص می شود.[/faq_item][faq_item title=”چرا برخی از آقایون از نظر جنسی علاقه ای به همسر خود ندارد؟” number=”3″]فاکتورهای زیادی وجود دارد که ممکن است بر میل جنسی آقایون تأثیر بگذارد. وضعیت پزشکی تشخیص داده نشده ، عارضه جانبی دارو ، عدم تعادل هورمونی ، استرس ، افسردگی ، عزت نفس پایین ، ضربه یا حتی مشکلات در ازدواج مطرح شده.[/faq_item][/faq]

چه امتیازی می دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 12 =