سکستراپی » مقالات سکستراپی » راه های به تاخیر انداختن انزال در مردان

راه های به تاخیر انداختن انزال در مردان

تاخیر انزال در مردان

برخی از آقایان هستند که دوست ندارند در زمان رابطه جنسی خیلی زود به مرحله انزال برسند و دلشان می خواهد که رابطه طولانی را تجربه کنند. برای اینکه بتوانید انزال خود را به تاخیر بیاندازید راه های زیادی وجود دارد.

شاید شما هم از آن دسته مردهایی باشید که حتی در زمان پیش نوازی همسرتان تحریک می شوید و به مرحله انزال می رسید و بدون اینکه بتوانید کاری انجام دهید ارضای شدن به سرعت اتفاق خواهد افتاد. ما در کلینیک سکستراپی دکتر نجات به چند راه که به شما کمک خواهد کرد تا انزال دیرتری داشته باشید را معرفی کرده ایم.

تاخیر در انزال
زود انزالی در مردان

راه های به تاخیر انداختن انزال در مردان

  • تغییر پوزیشن
  • استراحت کوتاه
  • مرور کردن آسیبی که قبلا دیده اید در ذهنتان
  • صحبت کردن با خودتان
  • آب بنوشید
  • تمرکز روی شریک جنسی

مواردی که در بالا به آن ها اشاره کردیم راه های به تاخیر انداختن انزال در مردان می باشد که درباره هریک از آن ها در ادامه به اختصار توضیح داده ایم.

تغییر پوزیشن

یکی از راه هایی که تاخیز انزال در مردها کمک می کند تغییر پوزیشن می باشد. برخی مواقع شما پوزیشنی را در زمان رابطه جنسی انتخاب می کنید که باعث می شود که شما زود به ارگاسم برسید در صورتیکه  هنوز شریک جنسی شما راه زیادی تا ارگاسم دارد.

در چنین مواقعی اگر احساس کردید که دارید به مرحله انزال خود نزدیک می شوید اما دوست دارید که زمان رابطه را طولانی تر کنید پوزشن خود را تغییر داده و از پوزیشن هایی که در آن شریک جنسی شما روی قرار می گیرد استفاده کنید تا از این طریق هم انزال شما با تاخیر صورت گیرد هم شریک جنسیتان از رابطه جنسی با شما لذت کامل ببرد.

بیشتر بخوانید: درمان واژینیسموس

دیر انزالی
راه به تاخیر انداختن انزال مردان

استراحت کوتاه

از ساده ترین راه های به تاخیر انداختن انزال در مردان این است که در بین رابطه جنسی خود یک زمان استراحت کوتاه را در نظر بگیرد. دخول را متوقف کنید و در همان حالت بدون حرکت بمانید و با خارج  کردن آلت تناسلی خود از واژن زمان رابطه جنسی را طولانی تر کرده و انزال خود را به تاخیر بیاندازید.

مرور کردن آسیبی که قبلا دیده اید در ذهنتان

بعضی از آقایون هستند که به خاطر اتفاق بدی که قبلا برایشان به وجود آمده است باعث شده است که آن بتوانند انزال خود را به تاخیر بایندازند و یا اینکه به خاطر ترسی که از گذشته دارند ناخواسته انزال خود را عقب می اندازند.

یعنی در زمان رابطه جنسی خود آن اتفاق در ذهنشان نقش می بندد و باعث می شود که به آن ها کمک کند تا انزال دیرتری داشته باشند.

صحبت کردن با خودتان

تا به حال شده است که در زمان رابطه جنسی که دارید انجام می دهید با خودتان صحبت کنید؟! حتما با خودتان می گویید مگر دیوانه هستیم که بخواهیم در چنین موقعیتی با خودمان حرف بزنیم؟!

خوب باید به شما دوستان بگوییم که یکی از راه های به تاخیر انداختن انزال در مردان همین صحبت کردن در زمان رابطه جنسی می باشد. صحبت طولانی قرار نیست با خودتان داشته باشید همین که در زمان رابطه جنسی به خودتان بگویید که الان وقت انزال نیست کفایت می کند.

در حقیقت با این کار به خودتان دستور می دهید که زمان انزال را به تاخیر بایندازید. این جمله را چنیدن بار با خودتان تکرار کنید تا احساس کنید که از مرحله انزال دور شده اید و می توانید زمان بیشتری را به رابطه جنسی خود اختصاص دهید.

بیشتر بخوانید: درمان واژینیسموس با بیوفیدبک

راه های به تاخیر انداختن انزال در مردان
درمان انزال زودرس

آب بنوشید

نوشیدن مقدار کمی آب می تواند به شما برای به تاخیر انداختن انزال کمک کند. وقتی احساس کردید که دارید به مرحله ارگاسم می رسید ولی اصلا دوست ندارید که به رابطه پایان دهید  و می خواهید زمان رابطه را طولانی تر کنید خوردن کمی آب می تواند شما را از حالت اوج به پایین بکشد.

در این زمان شما می توانید پوزیشن خود را هم تغییر دهید. نوشیدن آب در حد چند جرعه کفایت می کند نیازی نیست که مقدار زیادی آب بنوشید.

تمرکز روی شریک جنسی

داشتن یک رابطه لذت بخش نیاز به تمرکز دارد و اینکه مدام ذهن شما درگیر این مسئله باشد که داربد به انزال می رسید باعث می شود که نه خودتان از رابطه جنسی که دارید لذت ببرید و نه اینکه شریک جنسی شما حس خوبی را از شما دریافت خواهد کرد.

بنابراین زمانیکه احساس کردید به ارگاسم نزدیک می شوید پوزیشنی که درحال انجام آن هستید را تمام کنید و تمرکز خود را به شریک جنسیتان بدهید و سعی کنید با حرکت های عاشقانه بدن اون را لمس و تحریک کنید.

با این کار خود لذت رابطه جنسی را از او نخواهید گرفت بلکه کاری می کنید که او همچنان از رابطه ای که در آن است لذت ببرد و توقف ایجاد شده از سمت شما نیز احساس نکند. بعد از این کارها انزال خود را به تاخیر انداخته اید و می توانید یک دخول طولانی تری داشته باشید.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 20 =