سکستراپی » مقالات سکستراپی » راهکارهای موثر در بهتر شدن رابطه جنسی

راهکارهای موثر در بهتر شدن رابطه جنسی

داشتن رابطه جنسی سالم

بسیاری از زوجین که به مراکز سکستراپی و مشاوره های زوج درمانی مراجعه می کنند از این موضوع ناراحت و شاکی هستند که از رابطه جنسی که با همسرشان دارند لذت کافی را نمی برند و یا اینکه این رابطه برایشان تکراری و خسته کننده شده است و به همین دلیل دیگر تمایل به ادامه زندگی مشترک ندارند. ما،در این مقاله می خواهیم به شما راهکارهای موثر در بهتر شدن رابطه جنسی با همسرتان را معرفی کنیم تا عشق و علاقه شما نسبت به همسرتان را در رابطه جنسی بیشتر شود.

رابطه جنسی چیست

به طور کلی می توان گفت: رابطه جنسی تنها یکی از عملکردهای بدنی هورمون محور است.

علاوه بر نیروهای بیوشیمیایی در کار، تجربیات و انتظارات شما به شکل گیری جنسیت شما کمک می کند. درک شما از خود به عنوان یک موجود جنسی، افکار شما در مورد رابطه جنسی رضایت بخش و رابطه شما با شریک زندگی خود عوامل کلیدی در توانایی شما برای توسعه و حفظ یک زندگی جنسی کامل است.

رابطه جنسی بهتر می خواهید

بدون شک هیچ زوجی دوست ندارد که در زندگی مشترک با مشکل مواجه شده و نخواهد زندگی جنسی سالمی داشته باشد.

اما با گذر زمان و بعد از چند سال زندگی مشترک بعد از ازدواج خواسته و ناخواسته مسیر زندگی مشترکشان عوض می شود اما این به معنای فرو پاشی یک زندگی نمی باشد بلکه همیشه راه حل هایی برای جذاب کردن زندگی وجود دارد.

یکی از مسائلی که بعد از چند سال زندگی مشترک در میان زوج ها کم رنگ می شود رابطه جنسی می باشد که این موضوع از عوامل بالای طلاق در کشورمان می باشد.

برای اینکه بتوانید رابطه جنسی بهتری را بعد از سال ها زندگی با همسرتان داشته باشید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

راهکارهای موثر در بهتر شدن رابطه جنسی
بهتر شدن رابطه جنسی

راهکارهای موثر در بهتر شدن رابطه جنسی چیست

از راهکارهای موثر در بهتر شدن رابطه جنسی که می تواند به دوام و پایداری زندگی مشترک شما کمک کند شامل موارد زیر می باشد.

  • وزنتان را کم کنید
  • کمی ورزش کنید
  • حمام کردن را رمانتیک کنید
  • از سبزیجات استفاده کنید
  • همسرتان را نوازش کنید
  • کارهای هیجان انگیز انجام دهید
  • از مشاوران جنسی کمک بگیرید

وزنتان را کم کنید

یکی از راهکارهای موثر در بهتر شدن رابطه جنسی این است که وزن خود را کم کنید. کاهش وزن به افزایش تستوسترون و افزایش طول آلت تناسلی می شود.

بد نیست این موضوع را بدانید که به ازای هر 16 کیلو گرم کاهش وزنی که شما داشته باشید چیزی نزدیک به ۲ سانتی متر و ۵۴ میلی متر به طول آلت تناسلی اضافه میشود.

کمی ورزش کنید

بارهای بار این موضوع را همه ما شنیده ایم که می گویند ورزش کردن برای سلامت بدن مفید می باشد ولی تعداد بسیاری از ما این موضوع را نادیده می گیریم.

دومین موضوعی که برقراری یک رابطه جنسی به شما کمک می کند همین ورزش کردن می باشد. انجام دادن حرکات ورزشی اسکات نه تنها قدرت پاهای شما را افزایش می دهد بلکه می تواند فعل و انفعالت بدن شما را نیز منتقل کند.

برای بهتر شدن رابطه جنسی با همسرتان می توانید از انجام ورزش های همچون یوگا نیز استفاده کنید در یوگا یک نوع وضعیت به نام درخت وجود دارد که باعث می شود خون در ناحیه تناسلی بخوبی جریان پیدا کند و در نتیجه به برقراری رابطه جنسی بهتر به شما کمک می کند.

حمام کردن را رمانتیک کنید

حمام کردن مرتب نه تنها نشان دهنده این موضوع است که شما به پاکیزگی روزانه خود اهمیت می دهید بلکه احساس آرامش بخش خاصی و منحصر به فردی را در شما به وجود می آورد.

شما می توانید برای اینکه زندگی جنسی بهتری داشته باشید در محیط حمام شمع روشن کنید و اگر حمام شما دارای وان می باشد آن را پر از آب کرده و همسرتان را برای چند ساعت در وان حمام بگذارید.

این موضوع را به خاطر داشته باشید که شما این کار را برای تغییر فضای جنسی انجام می دهید نه اینکه بخواهید حمام کنید.

از سبزیجات استفاده کنید

از دیگر راهکارهای موثر در بهتر شدن رابطه جنسی این است که در برنامه غذایی خود سبزیجات را نیز در نظر داشته باشید خوردن سبزیجات می تواند به تقویت قوای جنسی شما کمک کند.

همسرتان را نوازش کنید

یکی از مهم ترین مراحل رابطه جنسی معاقشه می باشد یعنی اینکه شما همسر خود را لمس کرده و او را در آغوش بگیرید.

با در آغوش گرفتن همسرتان می توانید حس خوبی را به او منتقل کنید و همین مسئله به ظاهر کوچک می تواند مقدمه ای برای یک ارتباط زناشویی لذت بخش باشد.

بهبود رابطه جنسی
راهکار جدید برای بهبود رابطه جنسی

کارهای هیجان انگیز انجام دهید

برای اینکه یک زندگی جنسی بهتر داشته باشید بهتر است که هر دو نفرتان با یکدیگر کارهای هیجان انگیز انجام دهید مثلا به نمایشگاه ها و کنسرت هایی بروید که در حال اجرا می باشند و یا کارهایی را انجام دهید که باعث شوند ضربان قلب شما حسابی بالا برود.

از مشاوران جنسی کمک بگیرید

یکی از مهم ترین راهکارهای موثر در بهتر شدن رابطه جنسی این است که شما از مشاوران جنسی در زمینه مسائل جنسی که در زندگی مشترک با همسرتان با آن ها مواجه شده اید کمک و راهنمایی بخواهید.

در بسیاری از مسائل جنسی مشکلات عمیقی برای زوجین به وجود می آید که مانع از برقراری رابطه جنسی آن ها می شود به همین خاطر است که ما به شما پیشنهاد می کنیم که درباره این مسائل با مشاوران مربوطه صحبت کرده تا به شما راه حل های مناسب را ارائه دهند تا در بهبود اوضاع و شرایط شما موثر باشد.

نکاتی برای بهبود رابطه جنسی

چنانچه مشکلی که شما در زندگی زناشویی خود دارید بزرگ باشد یا کوچک، کارهای زیادی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا زندگی جنسی خود را در مسیر اصلی قرار دهید.

بهزیستی جنسی شما با سلامت روانی، جسمی و احساسی شما در ارتباط است. برقراری ارتباط با شریک زندگی خود و حفظ شیوه زندگی سالم، بهره مندی از برخی از مطالب عالی خودیاری موجود در بازار و صرف تفریح ​​می تواند به شما در گذراندن اوقات سخت زندگی زناشویی کمک کند.

چگونه از زندگی جنسی خود لذت ببریم

لذت بردن از یک زندگی جنسی به چه صورت می باشد؟ این سوالی است که بسیاری از مراجعه کنندگان به کلینیک سکستراپی دکتر نجات از مشاوران ما پرسیده اند.

رابطه جنسی در حقیقت مجموعه ای از احساسات شما می باشد. احساساتی همچون عشق، هیجان و لطافت، اشتیاق، اضطراب و ناامیدی و…

واکنش هایی که هر یک از زوجین نسبت به این احساسات از خود نشان می دهند متفاوت می باشد. علاوه بر این بسیاری از مردم در طول زندگی جنسی خود چندین دهه طول می کشد با همه این احساسات و بسیاری دیگر روبرو می شوند.

نکات مهم برای داشتن رابطه جنسی اسلم
رابطه جنسی سالم
در نهایت اینکه

تیم تخصصی و حرفه ای کلینیک سکستراپی دکتر نجات سعی کرده است تا آنچه که به شما کمک می کند تا راهکارهای موثر در بهتر شدن رابطه جنسی خود را راحتر درک کنید را به صورت این مقاله در اختیارتان قرار دهد.

شما دوستان عزیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره موارد زناشویی و شخصی خود از طریق سایت drnejatclinic.com با ما، در ارتباط باشید.

[faq title=”سوالات مربوط به راهکارهای موثر در بهتر شدن رابطه جنسی” open1st=”1″ openAll=”0″][faq_item title=”قبل از برقراری اولین رابطه زناشویی باید چه کار کرد؟” number=”1″]

با آناتومی بدن خود به‌خوبی آشنا شوید. شناخت آناتومی بدن به شما کمک می‌کند تا تجربه راحت‌تر و بهتری از برقراری رابطه جنسی داشته باشید.

[/faq_item][faq_item title=”ارگاسم رسیدن زوجین هنگام رابطه جنسی اهمیتی دارد؟” number=”2″] ارگاسم رسیدن زوجین هنگام رابطه جنسی بسیار حائز اهمیت است.
[/faq_item][faq_item title=” مراتب آماده سازی زن توسط مرد برای رابطه جنسی به چه صورت است؟” number=”3″] بهتر است که مردان با معاشقه های کلامی، شروع کننده باشند و با نوازش ادامه دهند و با لمس و ماساژ نقاط حساس، زن را به اوج برساند.[/faq_item][/faq]

چه امتیازی می دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 12 =