سکستراپی » مقالات سکستراپی » رابطه جنسی ضربدری

رابطه جنسی ضربدری

رابطه جنسی

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که این روزها درباره رابطه جنسی ضربدری زیاد شنیده باشید ما در مقاله امروز قصد داریم بیشتر درباره این نوع از رابطه با شما صحبت کنیم.

رابطه جنسی ضربدری

یکی از کارهایی که می تواند برای انسان ها لذت بخش باشد رابطه جنسی می باشد و از ویژگی های خاص انسان ها این است که از آمیزش های جنسی را برای لذت انجام می دهند و بیشتر آن ها هدفشان از این رابطه تولید مثل نمی باشد.

رابطه جنسی خوب رابطه ای می باشد که در آن هر دو طرف لذت برده و رضایت کامل داشته باشند. یک از رابطه جنسی وجود دارد که در آن یک زوج با توافق یک دیگر افراد دیگری را نیز وارد رابطه جنسی خود می کنند که بیشتر آن افراد خودشان یک زوج می باشند که به این نوع رابطه، رابطه جنسی ضربدری گفته می شود.

مشکلات جنسی زوجین
درمان مشکلات جنسی

پیامدهای رابطه جنسی ضربدری

بدون شک هر گونه رابطه ای که شما برقرار می کنید می تواند پیامدهایی را نیز با خود به همراه داشته باشد. در ادامه می خواهیم درباره رایج ترین پیامدهای مربوط به برقراری رابطه جنسی ضربدری با شما صحبت کنیم.

پیامدهایی که به واسطه رابطه های جنسی ضربدری به وجود می آیند عبارتند از:

  1. آسیب های روانی
  2. از بین رفتن روابط
آسیب‌های روانی

اولین پیامدی که در طول برقراری رابطه جنسی ضربدری ممکن است با آن مواجه شوید آسیب های روانی می باشد. اینکه هر انسانی نیاز به محبت دارد امری فطری و طبیعی می باشد که ارتباط جنسی تا حدودی می تواند این محبت را برای طرفین به وجود آورد البته این موضوع در تمام کشورهای جهان و فرهنگ های مختلف مورد تایید نمی باشد.

اما زمانیکه شما تن به یک رابطه ضربدری می دهید در واقع خود را تنها اسباب بازی برای کسب لذت طرف مقابل خود نشان داده اید که هیچ علاقه ای به شما ندارد. این موضوع می تواند در صورتیکه یکی از طرفین رابطه بدون میل شخصی تن بهاین کار داده باشد مشکلاتی را برای فرد به همراه داشته باشد. مشکلاتی از قبیل:

  • افسردگی
  • از دست دادن اعتماد به نفس
  • بی اعتمادی نسبت تمام افراد جنس مخالف
از بین رفتن روابط

دومین مسئله که به خاطر رابطه جنسی ضربدری ممکن است برای شما به جود آید  از بین رفتن روابط می باشد.

شاید این نوع از رابطه جنسی برای مدت زمانی لذت بیشتری را برای شما به همراه داشته باشد اما نیاز است بدانید که این قبیل رابطه های جنسی باعث از بین رفتن رابطه عاطفی شما و طرف مقابلتان خواهد شد.

افسردگی از پیامدهای رابطه جنسی ضربدری
پیامدهای رابطه جنسی ضربدری

چه زوج هایی رابطه جنسی ضربدری انجام می دهند؟

اکثرا زوج هایی که رابطه جنسی یکنواختی دارند و به دنبال هیجان در رابطه جنسی می باشند ممکن است به سمت رابطه جنسی ضربدری کشیده می شوند و متاسفانه باید بگوییم که چنین رابطه هایی در کشور ما در حال افزایش می باشند.

عوارض رابطه جنسی ضربدری

داشتن رابطه جنسی با فرد جدید به خاطر تاثیرات بیولوژیکی می تواند باعث وابسته شدن طرفین به یکدیگر شود و کنترل این شرایط بسیار سخت خواهد بود.

زمانیکه مرد و زن با فانتزی های رابطه جنسی ضربدری تحریک شده و با انجام آن بخواهند به خواسته خود دست پیدا کنند بعد از مدت زمانی این فانتزی خاصیت خود را از دست خواهد داد و این افراد باید به دنبال یک تجربه جدیدی باشند تا بتوانند به ارضای جنسی برسند.

خطر و ریسک ابتلا به بیماری های مقاربتی در این رابطه بسیار بالا می باشد زیرا بهداشت جنسی در چنین رابطه هایی رعایت نمی شود

انجام رابطه جنسی در برخی از زوج ها حس حسادت را به وجود می آورد و باعث می شود اختلاف و تعارض به زندگي بيرون از رابطه جنسي كشيده شود.

Cross sex
رابطه جنسی ضربدری

دلایل انجام رابطه جنسی ضربدری

رابطه جنسی ضربدری یکی از فانتزی های موجود در رابطه جنسی می باشد و علت اصلی آن تصورات و خواسته های افراد در دنیای خیال از رابطه جنسی می باشد که دوست ندارند آن را در دنیای واقعی عملی سازند.

قدرت فانتزی های جنسی به قدری زیاد می باشد که موجب برانگیختگی جنسی می شود. داشتن فانتزی های جنسی ریشه در کودکی افراد دارند. برخی دوست دارند که فانتزی های خود را در دنیای واقعی نیز به تصویر درآورند و آن ها را به واقعیت تبدیل کنند.

رابطه جنسی ضربدری هم از آن دسته فانتزی هایی می باشد که افراد برای انجام آن به شریک جنسی خود پیشنهاد می دهند.

از شایع ترین دلایل این رابطه تنوع بخشیدن به رابطه جنسی می باشد افرادی که وارد چنین رابطه هایی می شوند بر این باور و عقیده هستند که با این کار نیازشان به تنوع برطرف می‌شود.

رابطه ضربدری یک فانتزی جنسی

خب، باید بگوییم که برقراری این نوع رابطه جنسی یکی از فانتزی های جنسی می باشد که برخی از زوجین نسبت به انجام آن تمایل زیادی دارند.

فانتزی های جنسی نیز نوعی تصورات و خواسته های افراد در رابطه ای است که برقرار می کنند و دوست دارند که هر آنچه در بیشتر لذت بردن رابطه به آن ها کمک می کند را در رابطه واقعی خود نیز عملی کنند.

متاسفانه این افراد دوست ندارند که با توجه به واقعیات و دنیای واقعی عمل کنند. قدرتی که این نوع از فانتزی های جنسی دارند معمولا زیاد است و باعث برانگیختگی جنسی در زن و مرد می شود.

در نظر داشته باشید که این نوع تمایلات جنسی به برقراری رابطه جنسی می تواند ریشه در دوران کودکی همسر یا شریک جنسی شما داشته باشد که نیاز دارد با مراجعه به مراکز سکستراپی و شرکت در جلسات مربوط به این موارد برای درمان شریک جنسی خود اقدام کنید.

البته این مورد در صورتی است که خود شما نیز تمایلی به انجام رابطه جنسی ضربدری نداشته باشید و این موضوع جزئ فانتزی های جنسیتان نباشد.

رابطه جنسی ضربدری
عوارض رابطه جنسی ضربدری
در نهایت اینکه

رابطه جنسی ضربدری نشان دهنده مشکل در زوج ها می باشد وقتی که یکی از زوجین به شریک جنسی خود چنین پیشنهادی می دهد نشان دهنده این موضوع می باشد که آن شخص به اندازه کافی نتوانسته است در رابطه جنسی آن چه را که باید برای شریک جنسی خود برطرف نماید.

ما در کلینیک سکستراپی دکتر نجات به شما دوستانی که می خواهید وارد چنین رابطه ای شوید این است که قبل از تجربه چنین رابطه ای حتما به یک روانشناس مراجعه کنید.

البته این موضوع را به خاطر داشته باشید که داشتن رابطه جنسی ضربدری از نظر اسلام حرام می باشد و برای اینکه همسر خود را از چنین افکاری بیرون آورید سعی کنید نیازهای جنسی او را به بهترین شکل ممکن برآورده سازید.

[faq title=”سوالات مربوط به رابطه جنسی ضربدری” open1st=”1″ openAll=”0″][faq_item title=”دوستی های متقابل جنسیتی یعنی چه؟” number=”1″]دوستی های متقابل جنسیتی انواع مختلفی دارد که همه اینها به این دلیل تعریف می شود که هر یک از طرفین یک جذابیت عاشقانه نسبت به یکدیگر دارند یا اینکه علاقه دیگری را درک می کنند.[/faq_item][faq_item title=”داشتن رابطه جنسی ضربدری چقدر می تواند روی زندگی زناشویی تاثیر داشته باشد؟” number=”2″]خب، بدون شک زمانیکه شما وارد یک رابطه ضربدری می شوید انتظاراتی که از شریک جنسیتان دارید بیشتر خواهد شد و مدام به دنبال روش ها و راه هایی هستید که در لذت بردن بیشتر رابطه به شما کمک کند و اگر همسر یا شریک جنسی شما نتواند آن ها را برآورده کند بدون شک زندگیتان با مشکل مواجه خواهد شد.[/faq_item][faq_item title=”آیا رابطه ضربدری می تواند روی اخلاق فرد نیز تاثیر بگذارد؟” number=”3″]این نوع رابطه می تواند آسیب های روانی مختلفی همچون افسردگی و کاهش اعتماد به نفس را در فرد به وجود آورد.[/faq_item][/faq]

چه امتیازی می دهید

1 دیدگاه دربارهٔ «رابطه جنسی ضربدری»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =