سکستراپی » مقالات سکستراپی » درمان کاهش میل جنسی در مردان

درمان کاهش میل جنسی در مردان

کاهش میل جنسی در مردان

همه ما بخوبی این موضوع را می دانیم که کاهش میل جنسی در مردان و زنان می تواند موجب ایجاد اختلال هایی شود که زندگی و رابطه زناشویی را دچار مشکل می کند. این مسئله می تواند موجب ایجاد شک و گناه هر دو طرفین در زندگی مشترک شود. به همین خاطر نیاز است که برای رفع این مشکل به مراکز سکستراپی مراجعه کنید و راه درمان صحیحی را در پیش بگیرید. ما امروز می خواهیم بیشتر در مورد درمان کاهش میل جنسی در مردان با شما عزیزان صحبت کنیم.

پیشنهاد می کنیم که اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که احساس می کنید تمایل جنسی در شما کم شده است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

کاهش میل جنسی چیست؟

شاید خیلی از شما دوستان عزیز اصلا ندارید که کاهش میل جنسی چیست؟ و چطور باید برای تشخیص و درمان آن به متخصص مراجعه کنید.

خب، باید برای راهنمایی و کمک به شما عزیزان بگوییم که برای این مسئله که متوجه شوید دچار کاهش میل جنسی شده اید یا نه اول از هر چیز نباید آن را با اختلال نعوظ اشتباه بگیرید.

متاسفانه آقایون زیادی هستند که با مراجعه به کلینیک سکستراپی دکتر نجات عنوان کرده اند که دچار کاهش میل جنسی شده اند اما با معایناتی که انجام شده متوجه شده اند که اختلال نعوظ دارند و یا بالعکس.

شاید علائم و نشانه های این دو مورد درد آقایون شبیه به هم باشد اما کاهش میل جنسی در مردان با اختلال نعوظ کاملا متفاوت می باشد.

شما زمانی دچار کاهش میل جنسی می شوید که در زندگی مشترک خود تمایلی به برقراری رابطه با همسر و شریک جنسی خود نداشته باشید.

فراموش نکنید که درباره این مسئله باید با همسر خود صادقانه برخورد کنید.

کاهش میل جنسی در زنان
کاهش میل جنسی

روش های درمان کاهش میل جنسی در مردان

درمان هایی که برای کاهش میل جنسی مردان وجود دارند مختلف و متفاوت می باشند. برخی از درمان ها ممکن است روی یک فرد نتیجه مثبتی داشته باشد اما روی فرد دیگر نه.

معمولا در اکثر موارد روش های درمان به شکل های زیر انجام می شوند.

  • روان درمانی
  • جایگزینی هورمون
  • تغییر سبک زندگی
  • تنظیم درمانهای دارویی

عوامل تاثیر گذار بر روند درمان کاهش میل جنسی

یک نکته مهم را باید در زندگی زناشویی خود مد نظر داشته باشید و آن هم میل جنسی پایین در برخی از مواقع می باشد.

این مسئله به عوامل مختلف زیادی بستگی دارد که در ادامه به مهم ترین آن ها اشاره کرده ایم.

  1. پایین بودن تستوسترون
  2. افسردگی
  3. بیماری های مزمن
  4. استرس

تستوسترون کم

در متن بالا اشاره کردیم که عوامل مختلفی وجود دارند که منجر به کاهش میل جنسی در مردان و زنان می شوند.

یکی از آن عوامل پایین بودن تستوسترون می باشد که دراین بخش می خواهیم کمی درباره آن با شما صحبت کنیم.

تستوسترون کم اغلب با افزایش سن در آقایون به وجود می آید.

در واقع تستوسترون یک هورمون مردانه است که برای رشد و قدرت میل جنسی بسیار ضروری می باشد.

در نظر داشته باشید که اگر کل تستوسترون مردانه به زیر 300 با 350 نانوگرم در دسی لیتر برسد باعث کاهش میل جنسی در مردان به شکل چشمگیری خواهد شد.

بنابراین بهترین کار این است که جهت درمان حتما به متخصص سکستراپ مراجعه کنید تا با توجه به معایناتی که روی شما انجام داده می شود علت اصلی این مسئله را تشخیص داده و راه درمان صحیحی را در پیش بگیرند.

علائم کاهش میل جنسی در مردان
علائم کاهش میل جنسی

این نکته را به خاطر داشته باشید که درمان های جایگزینی برای کاهش میل جنسی مردان وجود دارد. این درمان های جایگزین می توانند به بازیابی میل جنسی شما کمک زیادی کنند.
البته این احتمال را هم باید در نظر بگیرید که ممکن است منجر به لخته شدن خون و سکته مغزی نیز شوند که این موارد اغلب در آقایونی رخ می دهد که مبتلا به اختلالات عروق قلبی می باشند.
پس نباید بدون مشورت با پزشک و متخصص روش های درمان خودسرانه ای را برای بازیابی میل جنسی خود انجام دهید.

سایر روش هایی که به درمان کاهش میل جنسی کمک می کنند

در متن بالا عنوان کردیم که روش های درمان مختلف دیگری هم وجود دارد که می توانید برای بازیابی میل جنسی خود آن ها را انجام دهید.

همچنین اشاره کردیم که شروع و در پیش گرفتن روش های درمان به صورت خودسرانه اصلا کار درستی نیست و بهتری است قبل از هر اقدامی با متخصص مشورت کنید.

از دیگر روش های درمانی که می توانند به شما در بازیابی میل جنسیتان کمک کنند عبارتند از:

  •  پچ‌های پوستی
  • تزریق هفته‌ای یک‌بار یا دو هفته یکبار
  •  قرص‌هایی که زیر پوست ایمپلنت می‌شوند
  • چسب‌های قرص مانندی که در لثه‌های بالایی کار گذاشته می‌شود
روند درمان کاهش میل جنسی
عوامل تاثیر گذار بر روند درمان کاهش میل جنسی
در نهایت اینکه

ما، در این مقاله به اختصار درباره درمان کاهش میل جنسی در مردان با شما صحبت کردیم و اشاره ای هم به روش های درمانی و تاثیر گذار بر این مسئله کردیم.

بار دیگر و به عنوان حُسن ختام یادآوری می کنیم که نیاز است با کوچکترین علائمی که به آن ها اشاره کرده ایم و نشان از کم شدن میل جنسی در شما می باشد حتما به متخصص مراجعه کنید.

فراموش نکنید که اختلال نعوظ و کاهش میل جنسی ارتباطی با هم ندارند و دو مسئله کاملا جدا از هم با روش های درمان متفاوت می باشند.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق سایت drnejatclinic.com با مشاوران ما، در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه بیشتر و بهتر راهنمایی کنند.

[faq title=”سوالات مربوط به درمان کاهش میل جنسی در مردان” open1st=”1″ openAll=”0″][faq_item title=”آیا میل جنسی مردان قابل بازیابی است؟” number=”1″]بسیاری از موارد ED را می‌توان با داروهایی مانند ویاگرا و سیالیس درمان کرد، که می‌تواند اعتماد به نفس و میل جنسی را به مرد بازگرداند. با این حال، بسیاری از اوقات علاوه بر افزودن دارو، به علل روانشناختی ED نیز نیاز است.

[/faq_item][faq_item title=”آیا دارویی برای کاهش میل جنسی در مردان وجود دارد؟” number=”2″]وقتی میل جنسی شما کم است، اگر علاقه مند شدن دوباره به رابطه جنسی به آسانی مصرف یک قرص باشد، خوب است. اما هیچ داروی تجویزی تایید شده ای برای مردان یا زنان وجود ندارد که به طور خاص برای درمان کم شدن میل جنسی طراحی شده باشد.

[/faq_item][faq_item title=”آیا ویاگرا به میل جنسی کمک می کند؟” number=”3″]ویاگرا، میل جنسی را افزایش نمی دهد. بلکه توانایی مرد را برای به دست آوردن و حفظ نعوظ در هنگام تحریک جنسی افزایش می دهد. با این حال، اگر مردی مکرراً اختلال نعوظ (ED) را تجربه کند، ممکن است در مورد عملکرد جنسی خود چنان مضطرب شود که ممکن است از صمیمیت فیزیکی اجتناب کند.[/faq_item][/faq]

چه امتیازی می دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − 1 =