سکستراپی » مقالات سکستراپی » درمان اختلال نعوظ

درمان اختلال نعوظ

علائم و نشانه های اختلال نعوظ

برخی از مردان به صورت گاه و بیگاه دچار مشکل برای رسیدن به نعوظ می شوند. این افراد اگر بخواهند حداقل با خودشان صادق باشند به این نتیجه خواهند رسید که دچار بار ناتوانی جنسی می باشند و برای اینکه بتوانند زندگی زناشویی موفقی داشته باشند باید برای رفع این مشکل خود به متخصص سکستراپ و  مراکز سکستراپی مراجعه کنند. شاید برخی از مردان ندانند که هر یک باری که دچار این مشکل می شوند و اختلال نعوظ پیدا می کنند تا چه اندازه می تواند هویت یک مرد را تضعیف نماید. برای آشنایی با راه های درمان اختلال نعوظ  با ما همراه باشید.

راه های درمان اختلال نعوظ

  • به خودتان وقت دهید
  • داروهایتان را بررسی کنید
  • الکل مصرف نکنید
  • سیگار نکشید
  • زیاد دوچرخه سواری نکنید
  • دفعات رابطه جنسی خود را افزایش دهید
  • آرامش داشته باشید
راه درمان اختلال نعوظ
اختلال نعوظ

به خودتان وقت دهید

یکی از کارهایی که برای درمان اختلال نعوظ باید انجام دهید زمان دادن به خودتان می باشد. این کاملا طبیعی است که هر چه سن شما افزایش پیدا کند برای تحریک پذیری آلت تناسلی و ایجاد نعوظ به زمان بیشتری نیاز دارید.

آقایون در سن 18 تا 20 سالگی در چند ثانیه به نعوظ می رسند و در دهه 30 به بعد این چند ثانیه به چند دقیقه تبدیل می شود.

در دهه 60 اگر در زمان برقراری رابطه جنسی در مدت زمان 2 دقیقه به نعوظ نرسیدید به این معنا نمی باشد که دچار اختلال نعوظ شده اید بلکه زمان به نعوظ رسیدن شما در این دهه تغییر کرده است و زمان بیشتری نیاز دارید.

فاصله زمانی بین انزال تا نعوظ بعدی با افزایش سن افزایش پیدا می کند. در برخی مردان 60 تا 70 ساله ممکن است یک روز با بیشتر طول بکشد.

داروهایتان را بررسی کنید

اگر از داروهای خاصی استفاده می کنید باید ریشه اختلال نعوظ خود را در آن ها جستجو کنید. داروهایی مانند: آنتی هیستامین ها، دیورتیک، داروهای قلب و فشار خون و داروهای آرام بخش  از جمله داروهایی هستند که می توانند روی نعوظ شما تاثیر بگذارند.

تاثیر داروها بر اختلال نعوظ معمولا در  آقایون بالای 50 سال بیشتر دیده می شود.

بنابراین اگر به داروهایی که مصرف می کنید شک دارید حتما با پزشک متخصص و یا پزشک داروساز درباره تغییر دوز داروهای خود مشورت کنید.

الکل مصرف نکنید

متاسفانه بسیاری از افراد بر این عقیده و باور هستند که اعتیاد تنها مربوط به مواد مخدر صنعتی و سنتی می باشد و ممکن نیست که در صورت استفاده از مشروبات الکلی به آن اعتیاد پیدا کنند و برایشان این مسئله خطری ندارد.

باید به این افراد بگوییم که مصرف مشروبات الکلی باعث می شود که میل جنسی بالا رفته اما عملکرد جنسی از بین می رود.

الکل سرکوب کننده سیستم عصبی می باشد و مصرف طولانی مدت آن باعث عدم تعادل هورمونی، آسیب های عصبی و کبدی می شود.

زمانیکه شما دچار مشکلات کبدی شوید موجب افزایش پیدا کردن هورمون های زنانه در مردان شده و نتیجه آن کاهش نسبت تستوسترون به هورمون های دیگر در بدنتان می باشد و  نمی توانید به نعوظ طبیعی دست پیدا کنید.

ارتباط مصرف الکل با اختلال نعوظ
ترک الکل راه درمان اختلال نعوظ

سیگار نکشید

مسئله مهم دیگری که می تواند روی ایجاد نعوظ شما اختلال و  مشکل ایجاد کند استعمال دخانیات و سیگار می باشد.

تحقیقات پزشکی که در دست می باشد نشان داده اند که نیکوتین می تواند باعث ایجاد تنگ شدن عروق خونی شوند و این مسئله می تواند چندین درصد باعث کاهش برانگیختگی جنسی شود

زیاد دوچرخه سواری نکنید

دوچرخه سواری نکردن زیاد یکی دیگر از راه های درمان اختلال نعوظ می باشد. دوچرخه سواری کردن باعث می شود فشار زیادی بین پاها به وجود آید جایی که اعصاب و رگ های خونی به آلت تناسلی شما جریان می یابد.

پس با دوچرخه سواری بیش از اندازه فشار زیادی به این ناحیه ایجاد خواهد شد و در ایجاد نعوظ تاثیر خواهد گذاشت.

در نظر داشته باشید اگر در زمان دوچرخه سواری کردن آلت تناسلی شما بی حس شود ممکن است که دچار اختلال نعوظ شوید.

دفعات رابطه جنسی خود را افزایش دهید

تعداد دفعاتی که شما رابطه جنسی برقرار می کنید می تواند روی اختلال شما تاثیر مثبت گذاشته و از این مسئله جلوگیری کند.

افرادی که کمتر از یک بار در طول هفته رابطه جنسی دارند نسبت به افرادی که در طول هفته چندین بار رابطه دارند اختلال نعوظ بیشتری را تجربه خواهند کرد.

مقاربت منظم می تواند از مردان در مقابل اختلال نعوظ محافظت نماید.

چطور اختلال نعوظ را درمان کنیم
تاثیر کشیدن سیگار بر اختلال نعوظ

آرامش داشته باشید

داشتن آرامش ذهنی از مواردی است که می تواند روی تمام کارهای روزمره شما تاثیر بگذارد.

زمانیکه شما آرامش روحی و ذهنی نداشته باشید بدون شک نمی تواند هیچ کدام از کارهایتان را به خوبی انجام دهید و به نتیجه ای که می خواهید برسید.

درباره اختلال نعوظ نیز به همین صورت می باشد. داشتن آرامش یکی دیگر از راه های درمان اختلال نعوظ می باشد.

زمانیکه شما عصبانی می شوید خون از دستگاه گوارش و آلت تناسلی به سمت عضلات، نعوظ را ضعیف می کنند

سیستم عصبی به دو حالت سمپاتیک و پاراسمپاتیک عمل می کنند. زمانیکه حالت پاراسمپاتیک بر حالت عصبی سمپاتیک غالب شود بدن به معنای واقعی در حالت هشدار دادن می باشد و هورمون های ترشح شده از غده فوق کلیوی شما را برای جنگ و گریز آماده می کند.

بهترین زمان مراجعه به پزشک برای درمان اختلال نعوظ

شما در هر سنی که باشید برای درمان اختلال نعوظ می توانید به پزشک متخصص مراجعه کنید.

زمانیکه حتی با تغییر پیدا کردن سبک زندگیتان باز هم در این مورد به شما کمکی نشده باشد با مراجعه به یک سکستراپ یا متخصص اورولوژی می توانید مشکل اختلال نعوظ خود را برطرف کنید.

زمان مراجعه به پزشک برای درمان اختلال نعوظ
راه درمان اختلال نعوظ
در نهایت اینکه

با توجه به مواردی که در این مطلب به آن ها اشاره کردیم خودتان می توانید بهترین راه درمان اختلال نعوظ خود در نظر بگیرید و اگر با رعایت تمام موارد نام برده شده باز هم احساس کردید که اختلال نعوظ شما برطرف نشده است می توانید با ما در کلینیک سکستراپی دکتر نجات در ارتباط باشید تا با مشاوره و راهنمایی هایی که متخصصین و سکستراپیست های ما در اختیار شما قرار می دهند مشکل خود را برطرف کنید.

سوالات مربوط به درمان اختلال نعوظ

  1. اختلال نعوظ با مسائل روانشناختی مرتبط است؟
    طبق تحقیقات و آمارهایی که در دست می باشد باید بگوییم که بله اختلال نعوظ با مسائل روانشناختی نیر ارتباط دارد. آمارهای بدست آمده نشان داده اند که چیزی بین 10 تا 20 درصد از مشکلات یکه مربوط به اختلال نعوظ می باشند ریشه روانشناختی دارند و می توانند ناشی از کار و فشار روانی باشند.
  2. اختلال نعوظ یک بخش طبیعی از افزایش سن و پیر شدن است؟
    از دست دادن توانایی جنسی ارتباطی با بالا رفتن سن و پیر شدن شما ندارد و یک امر طبیعی نمی باشد. برای این مورد عوامل مختلفی وجود دارند  اختلال نعوظ در فرد می شوند که بالا رفتن سن هم یکی از آن دلایل می تواند باشد.
  3. این امکان وجود دارد که آقایون هرگز اختلال نعوظ را تجربه نکرده باشند؟
    خیر. اغلب آقایون در دوره های زمانی مختلف دچار اختلال نعوظ شده اند و آن را در زندگی خود تجربه کرده اند. آمار ها نشان می دهند که حدود ۵۲ درصد از مردان بین ۴۰ تا ۷۰ سال در به دست آوردن حالت نعوظ دچار مشکل می‌شوند.
چه امتیازی می دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 1 =