سکستراپی » مقالات سکستراپی » درمان اختلال نعوظ و زود انزالی

درمان اختلال نعوظ و زود انزالی

درمان اختلال نعوظ و زود انزالی

چگونه می توان اختلال نعوظ و زود انزالی را درمان کرد؟

یکی از مشکلات رایج که در بین زوجین همیشه برقرار است اختلال نعوظ و زود انزالی می باشد و همین عامل سبب می شود که نتوانند رابطه جنسی با لذتی را برقرار کنند. ناگفته نماند که اختلال نعوظ و زود انزالی می تواند علت های مختلفی نیز داشته که در این مقاله به آنها به طور کامل نیز اشاره شده است. ما در این مقاله قصد داریم به طور کامل در مورد درمان اختلال نعوظ و زود انزالی به گفتگو نیز بپردازیم.

اصلی ترین علت های اختلال نعوظ

بهتر است قبل از درمان اختلال نعوظ و زود انزالی ابتدا با علت های که سبب بروز آن می شود از جمله می توان به زیر اشاره کرد.

  • مشکلات روحی و روانی
  • علت عروقی
  • اختلالات عصبی
  • داروها

مشکلات روحی و روانی

یکی از دلایل اصلی که سبب اختلال نعوظ و زود انزالی می شود دلایل روحی و روانی می باشد گهی مواقع ممکن است فرد در هنگام برقراری رابطه جنسی دچار استرس و اضطراب نیز شود. هم چنین هراس و تمایلات همجنس گرایی سبب می شود که فرد در هنگام رابطه با اختلال نعوظ و زود انزالی نیز روبرو می شود. البته توجه داشته باشید در این زمان باید به یک سکستراپ نیز مراجعه کنید.

مشکلات عروقی

یکی دیگر از اختلال هایی که سبب نعوظ و زود انزالی می شود، عروق و شریانی می باشد. باید بگوییم که پمپاژ خون بسیار در ایجاد حالت نعوظ نیز بستگی دارد. توجه داشته باشید سایر بیماری از جمله فشار خون بالا، دیابت نیز می تواند علت اصلی آن شود.

اختلال های هورمونی

همانطور که میدانید هورمون ها بسیار در این مشکل نقش اساسی دارند از جمله هورمون هایی نظیر تستوسترون، هورمونهای هیپوفیز یا تیروئید باعث کاهش توان جنسی نیز می شود.

اختلال عصبی

حتما به اختلال های عصبی توجه داشته باشید زیرا هر گونه آسیبی که به نخاع وارد شود. می تواند سبب کاهش توانایی جنسی و اختلال نعوظ شود.

نشانه های اختلال نعوظ چیست؟

با توجه به علائمی که این بیماری دارد در صورت بروز نشانه هایی که در زیر قید شده است باید حتما به سکستراپ نیز مراجعه کنید. بهتر است حتما برای درمان آن اقدام کنید

  • مشکل در رسیدن نعوظ
  • تمایل نداشتن به رابطه جنسی
  • مشکل در حفظ نعوظ حین رابطه جنسی

چگونه می توان اختلال نعوظ را تشخیص داد؟

توجه داشته باشی که تشخیص این بیماری سایر حائز اهمیت می باشد. هم چنین راه های مختلفی برای تشخیص آن وجود دارد در ابتدا باید معاینه فیزیکی انجام شود به طور کامل ضربان قلب، تنفس و فشار خون و از هم چنین بیضه ها  و آلت تناسلی باید معاینه شوند. برای اطمینان کامل از پروستات باید حتما آزمایش خون و ادرار از فرد بیمار گرفته شود تا با این روش بتوان وضعیت سلامت بیمار را بررسی نمود.

چگونه می توان اختلال نعوظ را تشخیص داد؟
تشخیص اختلال نعوظ با دستگاه اوزون تراپی

روش های درمان اختلال نعوظ و زود انزالی

با توجه به نکاتی که در مقاله درباره درمان اختلال نعوظ و زود انزالی بیان شد پی بردیم که به روشهای مختلفی می توان این بیماری را کرد. البته باید ابتدا علت بیماری را پیدا کنیم اگر فرد دچار استرس و اضطراب است باید حتما به یک روان پزشک جهت درمان مشکلات روان مراجعه کند اما اگر علت این بیماری مشکلات روحی و روانی باشد علاوه بر این مورد باید حتما اگر از دخانیات استفاده می کنید باید به طور کامل آن را حذف کنید. علاوه بر این مورد باید نکات دیگر را هم در نظر بگیرید حتما به هورمون ها توجه لازم را داشته باشید. زیرا اگر هورمونی در بدن زیاد یا کم باشد حتما می تواند بر روی این عامل اثر مستقیم بگذارد.

نتیجه گیری

با توجه به نکاتی که در این مقاله درباره درمان زود انزالی بیان شد پی بردیم که علت آن می تواند عوامل مختلفی نیز باشد از جمله می توان به مشکلات روحی، اختلال هورمونی نیز اشاره کرد. جدا از مشکلات روانی برای تشخیص اختلال هورمون باید حتما از آزمایش خون و ادرار نیز گرفته شود. نکته دیگر در صورت بروز این بیماری حتما باید به سکستراپی نیز مراجعه کنید.

سوالات متداول

  1. علت بروز اختلال نعوظ و زود انزالی چیست؟
    از مهم ترین علت ها می توان به مشکلات روحی و روانی، اختلال های هورمونی نیز اشاره کرد.
  2. چگونه می توان اختلال نعوظ و زود انزالی را درمان کرد؟
    برای درمان آن باید حتما به یک کلینیک سکستراپی نیز مراجعه کنیم تا به طور کامل شرایط ما را مورد بررسی قرار دهد.
  3. آیا آسیب های عصبی می تواند باعث اختلال نعوظ شود؟
    در پاسخ باید بگوییم بله زیرا عصب در بروز این بیماری بسیار موثر می باشد.
چه امتیازی می دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =