سکستراپی » مقالات سکستراپی » خواسته های مردان در رابطه جنسی

خواسته های مردان در رابطه جنسی

رابطه جنسی

زنان و مردان هر کدام خواسته هایی از شریک جنسی خود در زمان برقراری رابطه جنسی دارند و توجه به این خواسته ها برای آن ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. کلینیک سکستراپی دکتر نجات می خواهد امروز و در این مقاله اشاره ای هر چند مختصر به خواسته های مردان در رابطه جنسی داشته باشیم.

پیشنهاد می کنیم که تا انتهای مقاله امروز با ما همراه باشید.

همه چیز درباره رابطه جنسی سالم

در زندگی زناشویی و برای برقراری رابطه جنسی همه ما یک سری خواسته هایی را از شریک جنسی خود داریم که بنا بر دلایلی همچون خجالت و رودربایسی هیچ وقت آن ها را بازگو نمی کنیم و با برعکس خواسته های خود را به طرز ناخوشایندی مطرح می سازیم که این موضوع می تواند از دلایل سرخوردگی در طرف مقابل ما شود.

این یک امر طبیعی می باشد که مردان هم مانند زن ها تقاضاهای فراوانی را در رابطه جنسی از همسر خود توقع داشته باشند اما به دلیل اینکه اکثریت خانم ها انتقاد پذیر نمی باشند و یا اینکه قدرت انتقاد پذیری کمی دارند مردان تقاضاهای خود را مطرح نمی کنند و این موضوع باعث می شود که با بی میلی برای رابطه جنسی آماده شوند.

اگر شما هم در دسته افرادی قرار دارید که نمی توانند خواسته های خود را با شریک جنسیشان در میان بگذارند پیشنهاد می کنیم که این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید. ما در این مقاله به برخی از خواسته های مردان در رابطه جنسی اشاره کرده ایم.

خواسته مردان در رابطه جنسی
رابطه جنسی

مردان از همسر خود چه خواسته جنسی دارند؟

شاید برای بسیاری از خانم ها این سوال پیش آمده باشد که وقتی من به عنوان همسر تمام خواسته و نیازهای شوهر خود را برطرف می کنم دیگر چه خواسته ای می تواند داشته باشد که من نتوانسته ام آن ها را برطرف کنم؟

همانطور که در بالا به این موضوع اشاره کردیم بسیاری از خانم ها انتقاد پذیر نمی باشند و مطرح کردن مشکلات جنسی برای آنها کار چندان آسانی نیست.

در چنین مواقعی برخی از زوجین برای اینکه بتوانند این مسئله را حل کنند به مراکز سکستراپی و مشاوره های زوج درمانی می روند تا بتوانند زندگی زناشویی خود را به خوبی حفظ نمایند.

برای اینکه بیشتر درباره خواسته های مردان در رابطه جنسی بدانید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

خواسته های مردان در رابطه جنسی چیست؟

برای داشتن یک رابطه جنسی لذت بخش باید بدانیم که شریک جنسی شما چه خواسته هایی دارد تا با رعایت کردن و در نظر گرفتن آن خواسته ها بتوانید یک رابطه جنسی موفق و لذت بخشی را برای او و خودتان فراهم آورید.

برخی از خواسته های مردان در رابطه جنسی شامل موارد زیر می باشد که به نوعی می توان گفت برای آن ها در برقراری رابطه جنسی دارای اهمیت می باشد.

  • برطرف کردن بوی بد واژن
  • نارضایتی از برخی رفتارهای جنسی زنان
  • آغاز گر نبودن در رابطه جنسی
خواسته های مردان
شایع ترین خواسته مردان از رابطه جنسی

برطرف کردن بوی بد واژن

یکی از مهم ترین خواسته های مردان در رابطه جنسی برطرف کردن بوی بد واژن است.

برخی از مردان هستند از این موضوع شکایت دارند. ما به شما پیشنهاد می کنیم که هیچ گاه این موضوع را به شریک جنسی خود نگویید و برای حل این مسئله با او به حمام رفته و بدن یکدیگر را بشویید و با این جمله که بوی تمیزی بدن او لذت یک رابطه را در شما چندین برابر می کند برای شروع یک رابطه جنسی خودتان را آماده کنید.

نارضایتی از برخی رفتارهای جنسی زنان

از شایع ترین مشکلات مردان در برقراری یک رابطه رفتارهایی است که شریک جنسی آن ها از خود نشان می دهند.

شاید شما هم ار برخی از رفتارهای جنسی شریک جنسی خود رضایت نداشته باشید اما نباید این موضوع را مستقیم به روی او بیاورید درست مانند برطرف کردن بوی بد واژن که در مطلب بالا به آن اشاره کرده ایم.

برای اینکه بتوانید یک رابطه لذت بخشی داشته باشید. یک راه حل بسیار ساده برای حل این مسئله وجود دارد.

در حین رابطه از شریک جنسی خود بخواهید که تصور کرده و خود را جای شما بگذارد با این کار شما او را به سمتی که خودتان می خواهید هدایت کرده اید در این شرایط می توانید کارهای جنسی را که دوست دارید و از نجام آن ها بیشتر لذت می برید را برای او بیان کنید.

آغاز گر نبودن در رابطه جنسی

شاید همیشه این شما بوده اید که برای شروع یک رابطه اقدام کرده اید و حال دیگر نمی خواهید که آغازگر این موضوع باشید.

طبیعی است که در برخی مواقع ترجیح دهید که همسرتان آغاز کننده رابطه باشد.

آغاز گر نبودن در رابطه جنسی یکی دیگر از خواسته های مردان در رابطه جنسی می باشد.

شما برای اینکه از همسرتان بخواهید که آغازگر رابطه جنسی باشد می توانید خیلی ساده و با لحنی مهربان به همسرتان بگویید که دوست دارید در برخی از مواقع او آغاز کننده رابطه باشد و کاری کند که باعث تحریک شما شود.

البته این موضوع را نیز فراموش نکنید زمانیکه شروع کننده رابطه همسرتان بود باید از کار او استقبال کرده و واکنش خوبی از خود نشان دهید.

رفتارهای جنسی زنان
نارضایتی از برخی رفتارهای جنسی زنان
در نهایت اینکه

بسیاری از خانم ها  بر این باور غلط هستند که در رابطه جنسی همه مردها مانند هم عمل می کنند و از یک چیز لذت می برند.

در صورتیکه این موضوع درست نمی باشد و خواسته های مردان در رابطه جنسی با یکدیگر متفاوت است.

بنابراین لازم نیست که شما با لحنی خشونت آمیز خواسته های خود را با شریک جنسیتان در میان بگذارید بلکه در حین رابطه و با ملایمت می توانید خواسته های خود را عنوان کنید.

این مسئله از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد که در رابطه جنسی هر دو طرف باید رضایت داشته و از این موضوع لذت ببرند پس با مطرح کردن نیازهای جنسیتان به بهتر شدن رابطه خود کمک کنید.

در صورتیکه باز هم سوالی در این زمینه دارید می توانید با ما در سایت drnejatclinic.com ارتباط بگیرید.

[faq title=”سوالات مربوط به خواسته های مردان در رابطه جنسی” open1st=”1″ openAll=”0″][faq_item title=”مردان چه زمانی بیشتر از نظر جنسی فعال هستند؟” number=”1″]عملکرد جنسی مردان با افزایش سن از بین می رود. رضایت جنسی مردان زمانی به اوج خود می رسد که مردان در 20 سالگی هستند. مردان 50 ساله از نظر رضایت جنسی در رتبه دوم قرار دارند.[/faq_item][faq_item title=”چرا مردان تمایل بیشتری به رابطه جنسی دارند؟” number=”2″]میل جنسی به طور معمول در مردان بیشتر از زنان است، به نظر می رسد که تستوسترون (T) دلیل این تفاوت و همچنین تنوع در میل جنسی در زنان و مردان است.[/faq_item][faq_item title=”چه چیزی باعث میل مردانه می شود؟” number=”3″]میل جنسی تا حدی توسط سلامت کلی بدن، از جمله ژن ها و هورمون هایی مانند تستوسترون، تامین می شود. اما همه چیز بیولوژیکی نیست. عوامل روانی مانند استرس و اضطراب نیز مانند عوامل فیزیکی مانند بیماری های مزمن بر علاقه شما به رابطه جنسی تأثیر می گذارد.[/faq_item][/faq]

2.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =