سکستراپی » مقالات سکستراپی » توصیه سکستراپیست ها برای بهبود رابطه جنسی

توصیه سکستراپیست ها برای بهبود رابطه جنسی

بهبود رابطه جنسی

در زندگی زناشویی واقعی رابطه جنسی می تواند گیج کننده باشد. برخی از زوج ها از رابطه جنسی می ترسند و از تکرار مداوم آن احساس خستگی می کنند و همیشه این استرس را دارند که شاید نتوانند عملکردهای جنسی را به درستی انجام دهند.

افراد بسیاری هستند که در رابطه جنسی خود به دنبال این هستند یک رابطه رویایی را تجربه کنند که در فیلم ها مشاهده کرده اند. باید به این دوستان بگوییم که واقعیت با آنچه در فیلم می بینند فرق می کند.

در مقاله امروز می خواهیم به توصیه سکتراپیست ها برای بهبود رابطه جنسی بپردازیم.

انتخاب سکستراپیست
سکستراپیست

سکستراپیست کیست؟

برای اینکه بهتر با توصیه سکستراپیست ها برای بهبود رابطه جنسی آشنا شده و بتوانید به درستی هر یک از توصیه های را در رابطه جنسی خود عملی سازید در ابتدا باید بدانید که اصلا سکستراپیست کیست؟

سکستراپیست در حقیقت یک درمانگر جنسی و متخصص مراقبت های بهداشتی می باشد که در زمینه مشاوره، درمان و روانشناسی مربوط به مشکلات جنسی به زوج ها کمک می کند تا بتوانند رابطه موفقی در زندگی مشترک زناشویی خود داشته باشند.

شخص سکستراپیست این توایایی را دارد تا با آموزش هایی که در زمینه مسائل احساسی، بیولوژیکی زنان و مردان می باشد آن ها را برای یک زندگی و رابطه جنسی موفق و لذت بخش راهنمایی و آموزش دهد.

توصیه سکستراپیست ها برای بهبود رابطه جنسی

  • استفاده کردن از حواس
  • شناخت زبان عشق
  • امتحان کردن رابطه بدون مقاربت
  • مقایسه نکردن همسرتان با دیگران
  • شناخت محدودیت های خود
  • تصمیم گیری برای نزدیکی
  • برنامه ریزی داشتن برای رابطه جنسی
  • فراموش نکردن ورزش

استفاده کردن از حواس

اولین توصیه سکستراپیست ها برای بهبود رابطه جنسی این است که از حواس پنچگانه خود  استفاده کنید تا کامل تر بتوانید بر روی بدن خود تمرکز داشته باشید.

سعی کنید به جای فکر کردن به این موضوع که الان در رابطه خود چه کاری می خواهید انجام دهید حواس خود را جمع لذتی کنید که در آن لحظه انتظارش را دارید. با استفاده کردن از حواس پنچگانه خود می توانید میزان استرسی که ممکن است در زمان برقراری رابطه جنسی برای شما به وجود آید را کاهش دهید.

شناخت زبان عشق

اینکه در رابطه جنسی موفق نشده اید و نتوانسته اید نیاز خود را برطرف کنید به این معنی نمی باشد که در رابطه به دنبال مقصر باشید. به جای اینکه از این موضوع عصبانی شوید سعی کنید که زمانی را به این موضوع اختصاص دهید که علایق جنسی شریک خود را بخوبی بشناسید. یاد گرفتن زبان علاقه شریک جنسیتان می تواند به شما برای داشتن یک رابطه جنسی صمیمانه کمک بسیار کند.

توصیه سکستراپیست
بی علاقگی جنسی

امتحان کردن رابطه بدون مقاربت

رابطه جنسی چیزی فراتر از دخول می باشد بنابراین سعی کنید که یک رابطه بدون مقاربت را امتحان کنید. این رابطه می تواند شامل بوسیدن، لمس کردن، ماساژ و یا هر کاری که در معاقشه به شما کمک می کند باشد. اینکه شما بتوانید راه های لذت بردن در رابطه جنسی را به خوبی بشناسید یعنی اینکه توانسته اید راه های به ارگاسم رسیدن شریک جنسی خود را بخوبی پیدا کنید.

مقایسه نکردن همسرتان با دیگران

اینکه در رابطه جنسی همسر خود را با دیگران مقایسه کنید اصلا کار درستی نمی باشد این توصیه سکستراپیست ها برای بهبود رابطه جنسی از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد.

زوج های بسیاری هستند که با مراجعه به مراکز زوج درمانی و سکستراپی به مشاوره خود گفته اند که بارها شده است که همسرشان در رابطه جنسی آن ها را با فرد دیگری مورد مقایسه قرار داده اند و این مسئله برایشان بسیار سخت بوده است که مورد قضاوت و مقایسه بوده اند.

این مقایسه کردن باعث می شود که شریک جنسی شما واکنش های منفی در رابطه جنسی از خود نشان دهد. بنابراین به جای مقایسه کردن سعی کنید خاطرات جدیدی را با شریک جنسی خود بسازید.

شناخت محدودیت های خود

با دانستن این موضوع که در رابطه چه چیزی باعث لذت بیشتر شما می شود حاضرید چه مقدار زمان خود را به این موضوع اختصاص دهید که در رابطه جنسی شما و شریک جنسیتان کمترین فشار را احساس کنید؟ زمانیکه شناخت کامل از فانتزی های جنسی خود و همسرتان داشته باشید بدون شک می توانید یک رابطه لذت بخشی را برای خود و همسرتان به وجود آورید.

تصمیم گیری برای نزدیکی

زیاد سر خود را شلوغ نکنید و سعی کنید برای خود و شریک جنسیتان زمانی را در نظر داشته باشید. برای اینکه بتوانید آتش  یک رابطه را همیشه روشن نگه دارید کافی است در هفته یک ساعت از تایم خود را به کشف بدن یکدیگر اختصاص دهید و با آناتومی بدن یکدیگر به خوبی آشنا شوید.

سکستراپی
شناخت آناتومی بدن

برنامه ریزی داشتن برای رابطه جنسی

انجام دادن هر کاری بدون برنامه ریزی بدون شک با شکست مواجه خواهد شد. برای داشتن یک رابطه جنسی موفق هم باید برنامه ریزی درستی داشته باشید.

متاسفانه اکثر افراد بر این باور هستند که رابطه جنسی باید خود به خود صورت گیرد که اصلا این مسئله درست نمی باشد. و این توصیه بسیاری از سکستراپیست ها می باشد که برای رابطه جنسی خود حتما یک برنامه ریزی دقیق انجام دهید.

فراموش نکردن ورزش

این موضوع را بخوبی می دانید که ورزش کردن تا چه حد می تواند برای سلامت بدن لازم و ضروری باشد. از آنجایی که ما انسان ها و هر موجود زنده دیگری به جریان خون در اندام ها جنسی بدن نیاز داریم بهترین کار این است که ورزش کردن را فراموش نکنیم. ورزش شما را شاداب کرده و باعث ترشح اندورفین در بدن می شود.

حرف آخر

اگر توصیه سکستراپیست ها برای بهبود رابطه جنسی که در این مقاله به آن ها اشاره کردیم به شما کمک نکرد حتما به مراکز مربوطه همچون کلینیک سکستراپی دکتر نجات مراجعه کنید تا بتوانید با مشاوره های حضوری در این زمینه راه حل های مناسب تری را در اختیار داشته باشید.

چه امتیازی می دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =