سکستراپی » مقالات سکستراپی » بیان علایق و خواسته ها در رابطه جنسی

بیان علایق و خواسته ها در رابطه جنسی

چطور علایق و خواسته ها در رابطه جنسی بیان کنید

زوج های جوان بسیار مخصوصا خانم های زیادی به ما مراجعه کرده اند و عنوان داشته اند که همسر آن ها نمی تواند در رابطه جنسی آن ها را به اوج لذتی که میخواهند برسانند و اصلا درباره اینکه چطور می توانند این کار را انجام دهند چیزی نمی دانند و این مسئله باعث اعتراض آن ها شده است.

سوالی که ما به عنوان مشاوره سکستراپ و کسی که در زمینه سکستراپی فعالیت دارد از آن ها می پرسیم این است که شما چه انتظاری از همسر خود در آن شرایط دارید و دوست دارید که چه کاری انجام دهد که نمی دهد؟!

شما می دانید که در رابطه جنسی از همسر خود چه چیزی می خواهید که به شما کمک کند تا آن اوج لذتی که می خواهید را در رابطه جنسی تجربه کنید؟!

ما امروز می خواهیم درباره بیان علایق و خواسته ها در رابطه جنسی با شما صحبت کنیم. پیشنهاد می کنم اگر شما هم در برقراری رابطه با همسر خود این مشکل را دارید که به اوج لذت نمیرسید و همسرتان نمی داند چطور شما را از رابطه راضی کند با ما همراه باشید.

راه های شناخت علایق جنسی همسر
چطور با خواسته های جنسی همسرتان آشنا شوید

خجالت نکشید

متاسفانه خیلی از خانم ها هستند که در زمان برقراری رابطه جنسی خجالت می کشند و هرگز درباره خواسته و علایق جنسی خود صحبت نمی کنند. آن ها فکر می کنند که آقایون باید خودشان درباره این مسائل اطلاعات کاملی داشته باشند و از قبل بدانند که علایق همسر آنها چیست.

باید به این دوستان عزیز بگوییم که این طرز فکر کاملا اشتباه است. دقیقا مثل این میماند که شوهر شما هم بگویید که شما به عنوان یک زن باید بدانید که همسرتان در رابطه جنسی چه چیزی می خواهد و چه حرکاتی باعث می شود که او بیشتر از رابطه جنسی خود لذت ببرد.

میبینید این موضوع دقیقا دو طرفه است اگر شما درباره علایق خود در رابطه جنسی با همسرتان حرفی نزید طبیعا او هم در این باره با شما صحبتی نخواهد داشت و اینگونه هیچ یک از شما از رابطه ای که دارید لذت نمی برید.

عشق ورزی برای خانم ها و آقایون یک مقوله اکتسابی می باشد. ممکن است شما در رابطه جنسی خود مواردی را بپسندید که خانم های دیگر اصلا آن را دوست نداشته باشند. بنابراین نباید توقع داشته باشید که همسر شما علم غیب داشته باشد و بدون اینکه شما خواسته و علایق خود را در رابطه جنسی برای او عنوان کنید بداند که شما چه می خواهید.

در ادامه بیشتر درباره این موضوع صحبت کرده ایم.

چرا خانم ها حرفی از علایق خود نمی زنند؟

اکثریت خانم ها بر این عقیده هستند که اگر بخواهند بیان علایق و خواسته ها در رابطه جنسی را برای همسر خود عنوان و بازگو کنند به نوعی به خودشان توهین کرده اند و باعث آسیب رساندن به نفس خودشان شده اند و دوست ندارند که در این زمینه همسر خود را راهنمایی کنند.

الته نباید به این دوستان زیاد هم خورده گرفت شاید عقیده ای که آن ها دارند تا حدودی درست باشد. اما برای اینکه بتوانند رابطه بهتری را با همسر خود داشته باشند خیلی ساده و در لفافه می توانند خواسته و علایق خود را بیان کنند.

خیلی ساده از همسر خود بپرسند که دوست دارند که در رابطه ای که دارند چه کارهایی انجام دهند که او بیشتر تحریک می شود و از رابطه خود لذت می برد. در همین حین می توانند علایق خود را هم نیز بیان کنند. اینگونه شما دو تیر و یک نشان زده اید هم علایق و خواسته های خود را در رابطه جنسی عنوان کرده اید و همسرتان را متوجه کرده اید که چطور می تواند به شما کمک کند تا از رابطه جنسی خود لذت بیشتری ببرید هم اینکه متوجه شده اید که علایق جنسی همسرتان چیست.

برای بیان علایق جنسی خود نباید خجالت بکشید
در رابطه جنسی خجالت نکشید

انتظار نداشته باشید

نکته بسیار مهم که لازم است درباره بیان علایق و خواسته ها در رابطه جنسی بدانید این است که اگر آنچه که میخواهید را برای همسرخود عنوان نکنید نباید انتظار داشته باشید که او کاری انجام دهد.

دقیقا مثل این می ماند که شما می خواهید کنکور پزشکی قبول شوید ولی هیچ کاری که شما را به هدفتان برساند را انجام نمی دهید.

چطور انتظار دارید که بدون بیان آنچه به شما کمک می کند تا رابطه جنسی لذت بخشی را تجربه کنید همسر شما متوجه نیازها و خواسته های شما شود. شما با این کار خود نه تنها او را به انجام رابطه با خودتان بی میل خواهید کرد بلکه قدم های اولیه برای فروپاشی زندگی مشترک را هم برداشته اید.

اصلا بیان خواسته هایتان از رابطه جنسی نباید موجب اضطراب و نگرانی در شما شود. همانطور که در مطالب بالا هم اشاره کردیم نیازی نیست به طور مستفیم علایق خود را عنوان کنید همین که با راه های مختلفی که تمام خانم ها بلد هستند استفاده کنید و اشاره ای که دانستن علایق جنسی همسرتان کنید و در میان صحبت های او علایق خود را عنوان کنید توانسته اید پیروز شوید.

شما با بیان علایق و خواسته ها در رابطه جنسی به برقراری رابطه خود کمک کرده اید اینکه همسرتان بداند که شما چطور از رابطه لذت می برید بهتر از نداستن آن است.

نترسید

شاید خیلی از شما خانم ها ندانید که آقایون چه علایق زیادی به این موضوع دارند که بدانند شما در رابطه جنسی چه چیزی نیاز دارید و علایق شما چیست؟!

آقایون به دنبال هیجان و حرکت های جدید در رابطه جنسی می باشند و شک نداشته باشید که با بیان خواسته ها و علایق در رابطه جنسی چیزی برای شما کم نخواهند گذاشت. شاید خیلی زود آنچه که می خواهید را نتوانند برایتان مهیا سازند اما هر کاری خواهند کرد که از یک رابطه جنسی یکنواخت خارج شده و رابطه جنسی بهتری را با شما تجربه کنند.

بنابراین ترس را کنار بگذارید و در باره آنچه که از رابطه جنسی خود با همسرتان انتظار دارید را برای او عنوان کنید.

ترس ز بیان علایق جنسی را کنار بگذارید
صحبت کردن درباره علایق جنسی

جمع بندی

در مطلب امروز کلنیک سکستراپی دکتر نجات سعی کردیم آنچه که می بایست شما خانم ها و آقایون درباره بیان علایق و خواسته هایتان از رابطه جنسی بدانید را عنوان کنیم اما نکته بسیار مهم که اکنون و در خاتمه مطلب میخواهیم برایتان عنوان کنیم این است که اگر شما خودتان ندانید که از رابطه جنسی خود چه چیزی می خواهید شک نداشته باشید در حین رابطه چیزی برای گفتن ندارید.

دلیل اینکه بیشتر خانم ها و آقایون درباره علایق و خواسته های خود در رابطه جنسی حرفی نمی زنند این است که هیچ شناختی روی خودشان ندارند که این موضوع می تواند به هزار و یک دلیل همچون: ترس، خجالت، سرکوبی، تجربه بد و تلخ یا هر چیز دیگری باشد.

فراموش نکنید که رابطه جنسی می تواند به هر انسان و موجود زنده ای حس خوبی را انتقال دهد. بنابراین از بیان علایق و خواسته ها در رابطه جنسی فرار نکنید.

مطالب مرتبط را در ادامه مشاهده کنید

چند اشتباه زنان در رابطه جنسی

 

فانتزی های جنسی زنان 

 

خواسته های مردان در رابطه جنسی

چه امتیازی می دهید

2 دیدگاه دربارهٔ «بیان علایق و خواسته ها در رابطه جنسی»

    1. در پاسخ به قاسمی
      برای بیان علایق و خواسته هایتان در زمینه رابطه جنسی نیاز نیست کار را چندان برای خودتنان سخت کنید به راحتی می توانید در حین رابطه همسرتان را راهنمایی کنید که آن کاری را انجام دهد که شما از رابطه بیشنرین لذت را ببرید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =