سکستراپی » مقالات سکستراپی » بهبود کیفیت روابط جنسی با کمک سکس تراپیست

بهبود کیفیت روابط جنسی با کمک سکس تراپیست

کیفیت روابط جنسی با کمک سکس تراپیست

بهبود کیفیت روابط جنسی با کمک سکس تراپیست

از مشکلات بزرگ در روابط زناشویی، مشکلات جنسی می باشد که با مراجعه به سکس تراپیست و مراکز درمانی سکستراپی تا حد چشمگیری می توان این مسئله را حل و فصل نمود.

در حقیقت سکس تراپیست ها نوعی روان درمانگر می باشند که با مشاوره دادن مشکلات مربوط به مسائل جنسی زوج ها را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار می دهند. مسائل جنسی از جمله مسئله هایی در روابط زناشویی می باشد که با وجود معضلات و اختلالاتی درآن می تواند مشکلات بزرگی را به همراه داشته باشد.

به همین خاطر مشکلات جنسی  بخش عمده ای از معضلات زوج ها به شمار می آید. برای اینکه بتوانید یک رابطه سالم و پایدار داشته باشید داشتن یک رابطه جنسی سالم و مناسب از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و بی تفاوت بودن نسبت به این موضوع باعث طلاق و خیانت می شود به همین خاطر است که که توصیه می شود قبل از ازدواج حتما به مشاوره های مربوط به زوج درمانی و روابط جنسی مراجعه کنید زیرا بهبود کیفیت روابط جنسی با کمک سکس تراپیست از مواردی است که می تواند برای داشتن یک زندگی مشترک به شما کمک بسیاری خواهد کرد.

بهبود کیفیت روابط جنسی با کمک سکس تراپیست
زوج درمانی

منظور از سکس تراپیست

در تعریف و معرفی سکس تراپیست می توان گفت افراد متخصص و کار آزموده ای که با صحبت کردن می توانند در حل و درمان مشکلات جنسی زوج ها اقدامات مقتضی را به عمل آورند.

این قبیل افراد در مراکز مشاوره و کیلینک های سکستراپی مشغول فعالیت می باشند و از راهکارهای درمانی رفتاری، شناختی، تحلیلی و یا تلفیقی برای برطرف کردن مشکلات مراجعین استفاده می کنند.

بدون شک اختلال هایی که در عملکرد جنسی برای زوج ها به وجود می آید تمام ابعاد زندگی مشترک  را تحت الشعاع قرار خواهد داد که طبق آمار در 35 الی 50 درصد زندگی ها این مشکلات به وضوح دیده شده است و باعث بالا رفتن آمار طلاق و خیانت شده است.

بسیاری از افراد بر این عقیده هستند که اگر مشکلات جنسی خود را بر زبان بیاورند باعث آبروریزی آن ها می شود در صورتیکه مطرح نکردن مشکلات جنسی تبعات نامطلوبی را در بطن زندگی زناشویی می تواند به وجود آورد پس برای جلوگیری از این آسیب ها مراجعه به سکس تراپیست بیش از پیش ضرورت پیدا می کند

اهمیت مراجعه به سکس تراپیست

گفتیم که بهبود کیفیت روابط جنسی با کمک سکس تراپیست امکان پذیر می باشد و مراجعه به چنین افراد متخصصی می تواند به شما برای داشتن یک رابطه زناشویی مستحکم بسیار کمک کند.

اما می خواهیم بدانیم که مراجعه به سکس تراپیست تا چه میزان دارای اهمیت می باشد. آمار طلاق و خیانت هایی که این روزها بیشمار با آن ها مواجه هستیم نشان دهنده میزان اهمیت رابطه جنسی و سکس در زندگی زناشویی می باشد. هستند افراد بسیاری که به خاطر نداشتن آگاهی کامل و شرم از بیان مسائل جنسی نتوانسته اند یک رابطه جنسی سالم و رضایت بخشی را برای شریک جنسی خود به وجود آورند و به همین خاطر با مشکلات بسیاری مواجه شده اند.

این عدم آگاهی باعث فاصله بین زوجین می شود و در چنین شرایطی می باشد که نقش سکس تراپیست مشخص می شود. افراد متخصص در این زمنیه با ارائه دادن آموزش های لازم فاصله های ایجاد شده را کمتر و کمتر کرده و رضایت و لذت برقراری رابطه جنسی را برای زوج ها تقویت خواهند کرد.

سکس تراپیست ها، در مورد فرآیندهای فیزیولوژیک به عنوان بخشی از گرایش های جنسی افراد، از دانش و آگاهی بالایی برخوردار می باشند و  با ارائه راهکارهای مناسب و تاثیرگذار نگرانی ها و مشکلات جنسی را به میزان چشمگیری کاهش خواهند داد.

بهبود کیفیت روابط جنسی با کمک سکس تراپیست
کیفیت رابطه جنسی

مراجعه و استفاده از سکس تراپیست

یک راهکار کاربردی و کارآمد برای درمان و برطرف ساختن مشکلات جنسی مراجعه به سکس تراپیست می باشد. با توجه به این موضوع که اختلالات جنسی از شایع ترین اختلالات در زندگی زناشویی می باشد حل این مشکل نتایج مطلوبی را می تواند در بر داشته باشد

اختلالات جنسی

  • فقدان میل جنسی
  • اعتیاد جنسی
  • ناتوانی در رسیدن به ارگاسم
  • اعتماد به نفس پایین
  • مقاربت دردناک
  • اختلال نعوظ
  • انزال زودرس
  • میل جنسی کم
  • برخورداری از افکار جنسی ناراحت کننده

تمامی مواردی که به آن ها اشاره کرده ایم از جمله اختلالات جنسی هستند که ممکن است برای هر زوجی به وجود آید که با مراجعه به سکس تراپیست و با مطرح کردن مشکلات جنسی می توانید نسبت به درمان آن ها به بهترین شکل ممکن اقدام کنید.

چه امتیازی می دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 10 =