سکستراپی » مقالات سکستراپی » ارگاسم در دوران بارداری

ارگاسم در دوران بارداری

ارگاسم یا ارضا شدن در دوران بارداری

همانطور که می دانید یکی از دوره های حساس در زنان، دوره بارداری نیز می باشد. معمولا زنان در این دوره شرایط جسمی و روحی آنها نیز تغییر می یابد. اما نکته ای که بسیار حائز اهمیت می باشد آن است که بسیاری از افراد این سوال را دارند که آیا می توان در دوره بارداری رابطه جنسی برقرار کرد؟ یا سوال دیگر آن که می تواند در دوره بارداری ارگاسم داشته باشند؟ در پاسخ باید بگوییم بله. می توان رابطه جنسی نیز برقرار کرد اما در بعضی از مواقع توصیه میشود که از برقراری خودداری کنید زیرا احتمال سقط جنین، لکه بینی نیز اشاره کرد. ما در این مقاله قصد داریم به طور کامل در مورد ارگاسم در دوران بارداری به گفتگو نیز بپردازیم.

در چه صورتی ارضا شدن یا ارگاسم در دوران بارداری ممنوع است؟

همانطور که در بالا بیان شد در دوره بارداری تمامی شرایط روحی و جسمی فرد نیز تغییر پیدا می کند. از همین رو ممکن است در هنگام برقرری رابطه جنسی کمی تردید یا تمایل چندانی نداشته باشند. زیرا برخی از بانوان باردار این استرس را دارند که در زمان برقراری جنین نیز سقط شود. توصیه می کنیم که حتما برای برقراری ارتباط جنسی حتما با پزشک خود مشورت کنید. البته در رابطه جنسی احتمال افزایش انقباضات رحمی بسیار رایج می باشد . با توجه به نکاتی که در مقاله درباره محققان بر این موضوع ارگاسم در دوران بارداری انجام داده بودند پی برده اند ارگاسم در دوران بارداری خطر چندانی را نیز ایجاد نمی کند. اما باید یک سری نکات را مد نظر داشته باشید که در صورت بروز این علائم از موارد زیر را جدی بگیرید.

در چه صورتی ارضا شدن یا ارگاسم در دوران بارداری ممنوع است؟
رابطه جنسی در دوره بارداری

علائم غیر طبیعی در رابطه جنسی در هنگام بارداری

نکته ای که قابل توجه می باشد آن است این احتمال وجود دارد که در دوره بارداری اگر رابطه جنسی نیز برقرار شود باید از قرار کردن آن اکیدا خودداری کنید. این نکات شامل موارد زیر می باشد.

  • لکه بینی یا خونریزی در بارداری
  • احتمال افزایش زایمان زودرس
  • جفت سرراهی

فواید ارضا شدن در دوره بارداری

نکته ای که در ارگاسم در دوران بارداری حائز اهمیت می باشد فواید آن می باشد که در زیر به طور کامل به آنها نیز اشاره شده است.

فواید ارضا شدن در دوره بارداری
ارضا شدن در دوره بارداری
  1. گردش خون و خونرسانی بهتر
  2. تقویت عضلات کف لگن
  3. تقویت سیستم ایمنی بدن
  4. تقویت روابط عاطفی

مراحل ارگاسم در دوره های مختلف بارداری

به طور کلی ارگاسم در دوره بارداری به سه دوره سه ماه تقسیم بندی می شود. که در زیر به آنها به طور کامل اشاره شده است.

ارضا شدن در سه ماه اول بارداری

حتما خانم ها در دوره سه ماه اول بارداری احتمال اینکه خلق و خوی آنان تغییر پیدا کند وجود دارد. بنابراین داشتن یک رابطه جنسی خوب می توانید بسیار مفید باشد. نکته ای که بسیار حائز اهمیت می باشد آن است که در دوره سه ماه اولی بارداری بخش بیشتری از بدن زن قابل تحریک می باشد بنابراین به راحتی زنان در دوره سه ماه اول می تواند به راحتی نیز تحریک شود. توجه داشته باشید که در این دوره میل جنسی زنان بسیار افزایش می یابد.

ارضا شدن در سه ماه دوم بارداری

یکی از بهترین دوره های بارداری سه ماه دوم می باشد. دوره سه ماه دوم میل جنسی نیز بیشتر می شود بنابراین ارگاسم در دوران بارداری در سه ماه دوم بسیار لذت بخش تر خواهد بود. یکی از علت هایی که سبب شده است در این دوره بارداری میل جنسی افزایش یابد افزایش جریان خون می باشد بنابراین در این دوره زنان بهتر ارضا می شوند.

ارگاسم در دوران بارداری در سه ماه آخر

می توان گفت که یکی از دوران سخت بارداری سه ماه سوم می باشد در این دوره جنین رشد می کند اگر می خواهید در این دوره رابطه جنسی داشته باشید باید حتما از پوزیشن های مناسب استفاده کنید.

نتیجه گیری

با توجه به نکاتی که در مقاله درباره ارگاسم در دوران بارداری بیان شد پی بردیم که رابطه جنسی در این دوره مشکلی ایجاد نمی کند و به راحتی می توانید رابطه جنسی با همسر خوب برقرار کنید ممکن است بانوان در دوره بارداری از نظر روحی کمی تغییر پیدا کنند که در این زمان می توانید به کلینیک سکس تراپی نیز مراجعه کنید.

سوالات متداول

  1. آیا می توان در دوره بارداری رابطه جنسی برقرار کرد؟
    بله. اما در صورت بروز علائمی مانند لکه بینی یا خونریزی باید از برقراری آن خودداری کنید.
  2. آیا ارگاسم در دوره بارداری مفید است یا مضر؟
    مفید است زیرا سبب گردش خون بهتر، تقویت سیستم ایمنی نیز می شود.
  3. به چه دلیل میل جنسی در دوره سه ماه دوم بارداری افزایش می یابد؟
    زیرا دوره سه ماه دوم بارداری به علت افزایش جریان خون و افزایش ترشح هورمون ها میل جنسی بیشتر می شود.
چه امتیازی می دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =