سکستراپی » مقالات سکستراپی » ارضای نیاز جنسی در دوران مجردی

ارضای نیاز جنسی در دوران مجردی

ارضای نیاز جنسی

یکی از معضلاتی که در دوران جوانی زیاد شاهد آن بوده ایم مسئله خودارضایی می باشد. با توجه به اینکه در چند سال گذشته مشکلات اقتصادی باعث شده اند که امکان ازدواج دائم برای جوان ها سخت و دشوار شود آمار افراد مجرد نیز افزایش پیدا کرده است. جوان های زیادی هستند که در این دوران با سرکوب کردن امیال جنسی خود از راه های نادرست سعی در ارضای نیاز جنسی خود کرده اند. ما، در این مقاله می خواهیم درباره ارضای نیاز جنسی در دوران مجردی بیشتر صحبت کنیم و اطلاعات لازم در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

نیاز جنسی در دوران مجردی

رفع نیاز جنسی در هر موجود زنده ای یک غریزه ذاتی می باشد. افراد زیادی هستند که در طول زندگی خود مدام این نیاز را به همراه دارند حال برخی از انسان ها کمتر و برخی دیگر بیشتر.

عوامل مختلف زیادی وجود دارند که می توانند روی این نیاز انسان ها تاثیر گذار باشند.

در جوانی و نوجوانی نیاز به میل جنسی بسیار زیاد می باشد و این نیاز در دوران مجردی بیشتر و بیشتر.

اگر نیاز به میل جنسی در دوران مجردی به درستی مدیریت نشود باعث مشکلات بسیاری در جوان ها خواهد شد همچون: اعتیاد به خودارضایی و کژ کاری های جنسی.

نیاز جنسی
نیاز جنسی در دوران مجردی

اعتیاد به پورنوگرافی در دوران مجردی

جوان ها در دوران مجردی به دنبال راه هایی هستند که بتوانند نیاز جنسی خود را برطرف کنند. یکی از کارهایی که برخی از جوان ها برای ارضای نیاز جنسی در دوران مجردی خود انجام می دهند تماشا کردن فیلم های پورن می باشد.

این فیلم ها به خاطر نشان دادن تصاویر اغراق آمیز جنسی باعث می شود که انتظارات افراد در زمینه رابطه جنسی تحت تاثیر قرار گیرد.

رابطه جنسی یکی از عمیق ترین روابط انسانی می باشد که در آن دو نفر می توانند احساسات خود را به یکدیگر نشان دهند.

اما در فیلم های پورنوگرافی رابطه جنسی رابطه‌ای یک طرفه و صرفا برای کسب لذت فردی نشان داده می‌شود.

خود ارضایی در دوران مجردی

از دیگر کارهایی که به ارضای نیاز جنسی در دوران مجردی کمک می کند خودارضایی می باشد. روشی که در آن فرد نیاز به شریک جنسی ندارد و خود به تنهایی برای ارضا شدن خود اقدام می کند.

خود ارضایی در مسیر رشد جنسی افراد امری غیر عادی نیست و بسیاری از افراد در طول زندگی خود به خصوص در دوران بلوغ و رشد و رسش جنسی آن را تجربه می‌کنند.

اما مشکل اصلی اینجاست که اگر این رفتار به شکل یک وسواس در فرد به وجود آید به مرور زمان باعث می شود که فرد نسبت به انجام این روش برای ارضاء کردن خود دچار اعتیاد به خودارضایی شود.

تکرار خودارضایی تبعات روانی بسیاری برای فرد به همراه خواهد داشت. پیشنهاد و توصیه ما به شما دوستان عزیز این است که اگر خودارضایی برای شما ایجاد مشکل کرده است و نمی توانید از انجام دادن آن صرف نظر کنید با مراجعه به مراکز سکستراپی و شرکت در جلسات مشاوره ای که توسط متخصصین سکستراپ برگزار می شود از آنها بخواهید که شما را در این امر راهنمایی و کمک کنند.

تاثیر اعتیاد به پورنوگرافی در دوران مجردی و زندگی شخصی
اعتیاد به پورنوگرافی در دوران مجردی

روابط آزاد در دوران مجردی

هنگامی که افراد برای رفع نیاز جنسی خود وارد یک رابطه با جنس مخالف می شوند نمی توانند سایر موارد را بخوبی در نظر داشته باشند.

به خاطر داشته باشید آن دسته از روابط که صرفا برای انجام رابطه جنسی شکل گرفته اند از روابط کم دوامی می باشند که با مرور زمان با شکست مواجه خواهند شد.

در این روابط به دلیل نبود شناخت و تعهد کافی، طرفین گاهی متحمل آسیب‌های روحی روانی زیادی می‌شوند که می‌تواند انتخاب‌های آینده آن‌ها را نیز تحت تاثیر خود قرار دهد.

کمک والدین به فرزندان مجرد خود

فاصله زمانی بین دوران بلوغ تا ازدواج باعث به وجود آمدن مشکلاتی در جوان ها می شود که برطرف نشدن نیازهای جنسی می تواند مشکلات زیر را به همراه داشته باشد.

  • افسردگی
  • پرخاشگری
  •  ناسازگاری با والدین

بنابراین شما برای رفع و کاهش دادن این مشکلات نیاز است که والدین از نیازهای فرزند مجرد خود اطلاعات و آگاهی لازم را داشته باشند و نباید آن ها را نادیده بگیرند.

سخت گیری های زیاد و ممانعت کردن در امر ازدواج زمانی که فرزند شما به سن بلوغ رسیده است می تواند منجر به انحرافات زیادی در فرزند شما شود.

برای آنکه بتوانید آمادگی لازم جهت ازدواج را در خود و فرزندتان ایجاد کنید کمک گرفتن از یک روانشناس و شرکت در جلسه مشاوره خانواده به شما کمک می‌کند.

خود ارضایی
خود ارضایی در دوران مجردی
در نهایت اینکه

مرکز کلینیک سکستراپی دکتر نجات با سال ها تجربه و سابقه ای که در ارائه خدمات درمانی دارند با شناخت نیازهای جوانان و مخصوصا نیاز جنسی در دوران مجردی راهکارهایی را به شما ارائه خواهند داد که بتوانید درست ترین اقدام را برای ارضای نیاز جنسی در دوران مجردی انجام دهید.

این مرکز با شرایطی که دارد می تواند در کمترین زمان ممکن به کاهش مشکلات جنسی و مسائلی که ایجاد تنش در شما می کنند به رفع این مشکل شما کمک کنند.

[faq title=”سوالات مربوط به ارضای نیاز جنسی در دوران مجردی” open1st=”1″ openAll=”0″][faq_item title=”تماشای مکرر فیلم های پورنوگرافی چه مشکلاتی به همراه دارد؟” number=”1″]دیدن مکرر فیلم های پورنوگرافی باعث می شود که با مرور زمان فرد دچار اعتیاد به خودارضایی شده و نسبت به تماشای این فیلم ها نیز اعتیاد پیدا کند.تماشای دیدن فیلمهای پورنوگرافی می تواند روی رابطه جنسی شما نیز تاثیر گذار باشد.[/faq_item][faq_item title=”اگر انسان ها تنها برای رفع نیاز جنسی خود وارد یک رابطه جنسی با جنس مخالف شوند این رابطه می تواند دوام داشته باشد؟” number=”2″]خیر، متاسفانه باید بگوییم که چنین رابطه هایی دوام نخواهند داشت.
در این روابط به دلیل نبود شناخت و تعهد کافی، طرفین گاهی متحمل آسیب‌های روحی روانی زیادی می‌شوند که می‌تواند انتخاب‌های آینده آن‌ها را نیز تحت تاثیر خود قرار دهد.
[/faq_item][faq_item title=”برطرف نشدن نیازهای جنسی چه مشکلاتی را به همراه دارند؟” number=”3″]برطرف نشدن نیازهای جنسی باعث افسردگی، پرخاشگی و ناسازگاری با والدین می شود.[/faq_item][/faq]

5/5 - (1 امتیاز)

2 دیدگاه دربارهٔ «ارضای نیاز جنسی در دوران مجردی»

  1. سلام من دختری نزدیک ب ۴۰ ساله هستم .
    رابطه ی جنسی نداشتم . ولی جدیدا شریک کاریم اسرار داره رابطه ی جنسی برقرار کنیم و میگه برای هردوتامون خوبه چون مجردیم .قصد ازدواجم با هم نداریم مخصوصا من .
    خواستم بپرسم ببینم رابطه جنسی برقرار کردن من با اون . با مشکل رو ب رو نمیشه؟؟
    خودم خیلی استرس دارم وخیلی آدم هاتی هستم. ولی این رابطه رو نگه داشتم برای متاهلی و با آدم زندگی م . ولی خب متاسفانه تا الان مجرد موندم .
    لطفا بگید من چیکار کنم؟
    ممنونم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 3 =