سکستراپی » مقالات سکستراپی » اتفاقی که با ترک رابطه جنسی در بدن می افتد

اتفاقی که با ترک رابطه جنسی در بدن می افتد

بی میلی در رابطه جنسی

این مسئله که نداشتن رابطه جنسی چه تاثیری می تواند بر بدن شما بگذارد کاملا بسته به سلامت شما می باشد اگر سیستم بدنی شما از سلامت کافی برخوردار نباشد بدون شک نمی توانید یک رابطه موفقیت آمیزی را تجربه کنید. به خاطر داشته باشید که رابطه جنسی بسیار قدرتمند می باشد و داشتن رابطه جنسی یک بار در هفته می تواند طول عمر شما را افزایش دهد. در مقاله امروز می خواهیم شما را با اتفاقی که با ترک رابطه جنسی در بدن می افتد آشنا کنیم.

چه اتفاقی با ترک رابطه جنسی در بدن می افتد؟

شاید خیلی از شما دوستان عزیز این موضوع را ندانید که ترک رابطه جنسی چه تاثیرات منفی می تواند بر سیستم ایمنی بدن شما وارد کند.

گاها پیش آمده است که مراجعین به مراکز سکستراپی زمانیکه متوجه شده اند مشکلی که برایشان به وجود آمده است به خاطر نداشتن رابطه جنسی بوده است برایشان این سوال پیش آمده که با ترک کردن رابطه جنسی چه اتفاق هایی ممکن است برای بدن به وجود بیاید؟

در ادامه می خواهیم اشاره ای به چند نمونه از این اتفاقات داشته باشیم و درباره هریک از آن ها نیز به اختصار توضیحاتی را در اختیارتان قرار داده ایم.

  • تغییر میل جنسی
  • احساس افسردگی
  • ضعیف شدن دیواره واژن
  • کمتر شدن ترشحات واژن
  • شدید شدن گرفتگی های قاعدگی
ترک کردن رابطه جنسی
بی میلی جنسی

تغییر میل جنسی

اگر در زندگی زناشویی خود بنا بر دلایلی مجبور باشید برای مدت زمانی و یا برای همیشه رابطه جنسی خود را با همسر و شریک جنسیتان ترک کنید  این احتمال وجود دارد که با مسائل و مشکلاتی روبرو شوید.

اتفاقی که با ترک رابطه جنسی در بدن می افتد باعث می شود که شما نیز خواسته و یا ناخواسته نسبت به داشتن رابطه جنسی کمی بی میل شوید.

افراد بسیاری هستند که به دلیل نداشتن رابطه جنسی میلشان نسبت به حالت های عادی افزایش پیدا خواهد کرد و برخی دیگر برعکس هستند این میل در آنها کاهش می یابد.

شاید در ظاهر این مسئله چندان دارای اهمیت نباشد و پیش خودتان بگویید که بعد از گذشت یک مدت کوتاه نداشتن رابطه جنسی برای شما و شریک جنسیتان عادی خواهد شد اما باید بدانید که این مسئله به همین سادگی ها هم عادی نمی شود و چه بسیار زندگی های مشترک که به خاطر نداشتن رابطه جنسی و یا بی میلی به این رابطه از هم پاشیده شده اند.

احساس افسردگی

داشتن رابطه جنسی فیزیکی و ذهنی می باشد. افراد در زمان برقراری رابطه جنسی با یکدیگر تماس پوستی دارند که این خود از نیازهای اولیه فرد برای احساس آرامش و امنیت می باشد.

رابطه جنسی میزان لمس و تماس پوست را به عنوان تنظیم کننده احساسات بر عهده دارد که باعث ترشح هورمون اکسی توسین و یا هورمون احساس خوب در افراد می شود ضمن اینکه داشتن رابطه جنسی باعث افزایش اندورفین و بهبود روحیه فرد می شود.

حال تصور کنید که شما بخواهید این رابطه را ترک کنید چه اتفاقی می افتد؟

بدون شک میزان افسردگی و خستگی در شما افزایش پیدا خواهد کرد زیرا یک بهبود دهنده طبیعی را در بدن خود نادیده گرفته اید که برای درمان آن نیاز به سکستراپی دارید.

ضعیف شدن دیواره واژن

نداشتن رابطه جنسی برای خانم هایی که در دوره یائسگی هستند باعث می شود که دیواره واژن آن ها ضعیف شود و این مسئله باعث می شود در زمان داشتن رابطه یک رابطه جنسی دردناک را تجربه کنند.

اینکه شما در زمان یائسگی دارای رابطه جنسی منظم باشید برای سلامتی واژن امری ضروری می باشد و عدم نداشتن این رابطه و ترک آن واژن را نازک و خشک می کند

ترک کردن رابطه جنسی
شدید شدن درد قاعدگی

کمتر شدن ترشحات واژن

اتفاقی که با ترک رابطه جنسی در بدن می افتد می تواند میزان ترشحات واژن را در شما کمتر کند.

این مسئله را به خاطر داشته باشید که خانم هایی که سن آن ها بالا رفته است و برای مدتی رابطه جنسی را ترک می کنند و بعد از مدتی مجدد به این رابطه روی می آورند روانکاوی واژن برای بدن آن سخت تر می باشد.

میزن استروژن بالا در خانم های 20 تا 30 ساله می تواند کشسانی و روان کنندگی واژن را تضمین کند.

اما برای یک خانم 60 ساله این تضمین وجود ندارد زیرا بافت واژن ها تحلیل می رود و در چنین شرایطی داشتن رابطه جنسی  تحلیل رفتن واژن را کاهش می دهد.

شدید شدن گرفتگی های قاعدگی

شاید این مسئله را ندانید که داشتن رابطه جنسی به شکل باور نکردنی و شگفت آوری می تواند میزان دردهای دوره قاعدگی را کاهش دهد.

رحم عضله ای است در بدن که در زمان ارگاسم خود به خود منقبض می شود که همین مسئله خود باعث کاهش پیدا کردن دردهای دوره قاعدگی می شود.

حال این مسئله را در نظر بگیرید که با ترک رابطه جنسی چه دردها و مشکلاتی را باید در دوره قاعدگی خود تحمل کنید.

مضرات نداشتن رابطه جنسی
عوارض و مضرات نداشتن رابطه جنسی
در نهایت اینکه

ما، در این مقاله از سری مقالات کلینیک سکستراپی دکتر نجات سعی کردیم به چند نمونه از اتفاق هایی که با ترک رابطه جنسی در بدن می افتد اشاره ای داشته باشیم و شما عزیزان را آگاه سازیم.

اگر می خواهید برای مدت زمانی از رابطه جنسی دوری کنید باید با عواقب و مشکلاتی که ممکن است برای سیستم بدن خود به وجود آورید مقابله کنید.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اتفاقی که با ترک رابطه جنسی در بدن می افتد از طریق سایت drnejatclinic.com با مشاوران ما، در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه بیشتر و بهتر راهنمایی کنند.

[faq title=”سوالات مربوط به اتفاقی که با ترک رابطه جنسی در بدن می افتد” open1st=”1″ openAll=”0″][faq_item title=”با قطع رابطه جنسی چه اتفاقی در ذهن می افتد؟” number=”1″]شاید رابطه جنسی آخرین چیزی باشد که وقتی استرس دارید به ذهنتان می رسد.
اما ممکن است به کاهش اضطراب شما کمک کند. به نظر می رسد رابطه جنسی میزان هورمون هایی را که بدن شما در پاسخ به استرس ترشح می کند کاهش می دهد.
یک زندگی جنسی فعال می تواند شما را شادتر و سالم تر کند و همچنین ممکن است به جلوگیری از اضطراب کمک کند.

[/faq_item][faq_item title=”چرا در برخی مواقع زن ها نسبت به رابطه جنسی بی میل می شوند؟” number=”2″]علل شایع کاهش میل جنسی در زنان عبارتند از: مسائل مربوط به روابط بین فردی. مشکلات عملکرد شریک زندگی، عدم رضایت عاطفی از رابطه، تولد فرزند.

[/faq_item][faq_item title=”آیا عدم رابطه جنسی باعث عصبانیت می شود؟” number=”3″]فرقی نمی‌کند، یک رها شدن ناگهانی در اتاق خواب می‌تواند حتی روی قوی‌ترین روابط هم تأثیر بگذارد. از آنجایی که فقدان رابطه جنسی منجر به رنجش و خشم می شود، این تنش های فزاینده در نهایت می تواند به یک دعوای قدیمی منفجر شود.[/faq_item][/faq]

چه امتیازی می دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − پنج =